Minun taisteluni
Hei kaikille!
Tulin kurkistelemaan tänne, pitkästä aikaa. Tosin tämä palsta oli vuosia vuosia SE, missä itse roikuin mukana ja sain voimia.
Tarinani lyhyesti: Lasta olemme yrittäneet n 7, 5 vuotta.Tulin raskaaksi luomusti neljä kertaa; kaikki meni kesken. Sitten kokeilimme clomit, monet monet tutklimukset, 4 IVF:ää, Sitten siirryimme luovuttajaan.Ensimmäisen luovuttajan munasolut huonoja, vain yksi onneton siirtoon. uuden luovuttajan odotusta n vuosi, josta sitten TÄRPPÄSI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Voitte jokainen kuvitella, miten paljon on kyyneleitä vuodatettu, pettymyksiä kahlattu, voimia koeteltu...
Olen nyt pienen, ihanan olennon äiti.Ja NIIN kiitollinen siitä, että uskoni ja toivoni sittenkin palkittiin...
Uskokaa ja toivokaa tekin. Paljon voimia ja rohkeuttakin koitoksiin teille jokaiselle tämän palstan kuluttajille.
-heetu, äiti.
Kommentit (3)
Kiitos rohkaisevasta kertomuksestasi ja ihanaa kuulla onnistumistarina.
Halauksia Sinulle!
Vehnis
Kiitos Heetu rohkaisevasta tarinastasi! Onnistumistarinoita olisi kiva lukea enemmänkin sellaisilta, joilla tosi monta hoitoa takana (useampi ivf tai pas).
Mielettömästi onnitteluja!
-Osse