**KESÄNUPUT to-su**
Availenpa minäkin pinoa pitkästä aikaa.. Ja palaan itse hiukka myöh.kirjottelemaan neuvolakuulumisia.
Tässä ma-ke jutut:
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?appid=82&m=12802583&p=1&tmo…
Kommentit (42)
Minulla on myös epämukava olo. Toivon jo että saan itseni takaisin eikä tartte enää pitkään vaappua kuin ankka. Kävin tuossa kävelyllä aamupäivästä kun mies patisti ja kyllä se hyvää teki. Ainoa on, että selkä siinä jämähtää, varsinkin alamäkeen kävellessä. Lämpimällä riipipussilla sitten sai hautoa kun kotiin selvisi.
Tänään on ollut vain yksi kova suppari. Huoh..
No, positiivisena on että tapetit on nyt makarin seinässä ja listoja vaille on huoneen laitto. Enää ei pitäisi kovin montaa yötä olla evakossa vierashuoneen levitettävällä sohvalla. Saakeli että lonkat on kovilla siinä nukkuessa.
Hih, huomenna käyn tyhjentämässä työkoneen. Ai että on mukavaa ;)
Sitten käyn työkaverin vaimoa tervehtimässä. Heillä on kohta vuoden ikäiset kaksoset. Pitäis varmaan niillekin pipot neuloa merkkipäivän kunniaksi. Niin, olen jo 4 pipoa viikon aikana neulonut. Kun tekee paksusta puuvillalangasta isoilla puikoilla niin syntyvät ihan itsekseen illalla telkkua katsellessa :)
Äitee soitteli tuossa. Niillä on keittiöremontin jälkimainingit ja omaan positiiviseen tapaansa kaikki on ihan perseestä siellä ja kukaan ei osaa tehdä mitään. Olenkohan minäkin >50v yhtä positiivinen iihminen? Voi jestas..
Taidan antaa miehelle luvan antaa kepistä jos muutun äitini kaltaiseksi.
- PIrkko ja punkero rv 28+3
p.s. poika syntyi rv 38+4.. leikittelen ajatuksella että 10 viikon päästä saattaisi olla vauva sylissä ,9
Siis voi näitä mielialavaihteluja... Aamulla oli aika korkea v-käyrä, kuten viestistä saattoi huomata, mutta nyt on jo kaikki kunnossa.
Synttärionnittelut Artille! Ja tsemppiä kaikille hermojen kanssa, viimeistään kesällä toivottavasti ollaan kaikki taas normaaleja itsejämme.
Tässä uudessa asunnossa laitoin juuri vaatteita uuteen vaatehuoneeseen ja katselin niitä haikeudella. Olenko joskus voinut mahtua noin pieniin vaatteisiin... Olen normaalisti kokoa 36 yläpäästä ja 38 alapäästä. Toivottavasti pääsisi takaisin noihin mittoihin tai saa kyllä olla vähemmänkin ihraa takamuksessa. Odotan myös innolla sitä, että ei hengästy yhdestä kyykystä, vaan pääsee revittelemään kunnolla aerobiciin. Tämä tauko sinänsä kyllä innostaa liikuntaan, sitä on varmaan ihan intona menossa, kunhan saa ja jaksaa.
Kaveri sai viikko sitten vauvansa ja voi että, kun käy kateeksi. Hänellä on homma ohi ja putkessa. Onneksi meilläkin muutaman viikon päästä. Taidankin mennä yrittämään töidentekoa vielä, vaikka istuminen siellä onkin ihan tuskaa, kun sitten aika menee nopeammin.
Tsemppiä kaikille alkavaan viikkoon!
Poltsi 30 tasan