Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

2010 Haaveilijoiden joulukuu!

01.12.2008 |

Huomenta! Tässä meille uusi pino! :-)

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
29.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kristinamom,

oon vaihto-opiskelemassa Ranskassa, joten sieltä oon nyt lomailemassa vielä vajaan viikon. Sitten tammikuun lopussa onneksi loppuu toi vaihto ihan kokonaan :)

Nyt pitäis saada suunniteltua vuoden vaihteeksi jotain tekemistä...

Mukavaa uutta vuotta kaikille!

Vierailija
22/26 |
30.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristinamom oli muistanut nimimerkkini kun kyseli vanhoja alkuperäisiä. :)

Kävin nyt teidän pinoakin vilkaisemassa ja kovastihan se jo paisuu, vuosi 2009 lähestyy ja monella yrityskin sitä myöten.

Minä olen jo vaihtanut odotuspuolen pinoon, elovauvaa 2009 kovasti odotellaan. Olen ihan täpinöissäni. Näin se mieli muuttuu ja suunitelmat aikaistuu.

Mukavaa odotuksen odotusta ja pian ihan konkreettist aselista koko 2010 pinolle!

jeela ja manteli 6+0

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
31.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet siis plussannut ??:)Valtavasti onnea!!!Muistelinkin juuri, että kerroit aikaistavasi haavetta ja se on sitten kantanut kortta keolle;)!Upeaa!! Miten olet voinut??:) 'HALAA*

Toivottavasti siis luet tätä pinoa joskus ...

Mutta, kohta vuosi vaihtuu. Sitten alkaa se odotettu vuosi 2009!! Meillä tuo yrityksen ajankohta taitaa vähän elää, voi olla että se kumminkin menee sinne 2009 loppuun..Mä vaan pohdin, kun valmistun 2010 keväällä ja mietin et mulla on siinä keväällä rankka työssäoppimisjakso jos ei voi työskennellä kovin vatsa isona, että jos vaan luoja suo se pikkuista vois sitten siinä talven korvilla alkaa puuhailemaa..;)

Mutta nyt nukkumaan. Olen pahassa flunssan kourassa jo toista viikkoa, tarvii toivoa että olo helpottaisi jo..

Mitäs täällä porukka viettää uutta vuotta?:)

Niin ja oikein onnekasta uutta vuotta myöskin kaikille!

krisse

Vierailija
24/26 |
31.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vaan!!

Paljon onnea kaikille tulevalle vuodelle!! rekisteröidyin just käyttäjäksi ja yrittäisin hypätä mukaan 2010 kuumeilijoiden porukkaan näin 2008 vuoden vimppana päivänä? en nyt kyllä ole edes varma meneekö tämä viesti oikeaan osotteeseen mutta katotaan :D

eipä ollut mennyt oikeaan paikkaan mun viesti...kokeillaan siis uudesti ;)

Vierailija
25/26 |
31.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja mieheni on oltu joulu lapsuuskaupungissamme. Osa ajasta on oltu mun vanhempien luona ja osa ajasta miehen vanhempien luona. Meillä on loppiaisena 2-vuotishääpäivä ja mennään loman lopussa juhlimaan sitä kylpylään. On ollut kiva olla mun ja miehen vanhempien luona, mutta on kyllä ihana päästä lomalle ihan kahdestaankin!

Oltiin eilen meidän ystäväperheen luona käymässä. Heillä on alle puolivuotias tyttövauva ja kyllä vauvakuume nousi. Tuntui kivalta nähdä, kuinka mieskin tykkäsi tytöstä ja ajatus lapsen saamisesta alkoi tuntua meistä yhä todellisemmalta. :)

Ihanaa kun pian alkaa vuosi 2009! Tuntuu upealta että se on se vuosi kun aletaan yrittää lasta. Tykkään juoksemisesta ja haaveilen vähän maratonin juoksemisesta. Saa nähdä jaksanko harjoitella sinne. Voi olla että käyn yrittämässä juoksua elokuussa, ja ollaan puhuttu, että jos osallistun sinne niin sen jälkeen alettaisiin yrittämään vauvaa. Muuten alamme ehkä yrittää jo aiemmin kesällä. Olisi hieno palkinto, kun juoksun jälkeen ei käytettäiskään ehkäisyä! ;)

Ihanaa uutta vuotta 2009!!!

Vierailija
26/26 |
02.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on mennyt taustalla pyöriessä jonkun aikaa, koulu vei voimat niin että kun lomalle pääsin sairastuin sit ihan urakalla kaikkiin eteen tuleviin pöpötsyihin!

Aika menee niin että humina käy! Kohta varmaan jo ekat aloittaa vauva urakkansa...itse yritän siirtää projektia vähän kerrallaan eteen päin, kun haluaisin saada koulun pois alta ennen vauvan tuloa...

Alku vuoden vauva olisi kyllä ihana, molemmat lapset kun ovat loppuvuodesta...

Mutta nyt taas koulutehtävien pariin...saisi tään kouluprojektin taas vähän eteenpäin..

Ihanaa vuotta 2009 kaikille!!! Täällä vuosi vaihtuikin kovan pakkasen paukkuessa! 15.3 näyttää nyt mittari...onneksi saa olla sisällä uunin kupeessa, tietokoneen kanssa...