Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

2010 Haaveilijoiden joulukuu!

01.12.2008 |

Huomenta! Tässä meille uusi pino! :-)

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
01.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja otskikkohan ei mennyt ihan putkeen mutta ei anneta sen häiritä! ;)

Vierailija
2/26 |
01.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

..aikani kuluksi. Töiden teko ei huvita - menkkakivuissa täällä kärvistelen. Ja koko ajan toivon, että voi kun nämä olisi ne viimeiset pitkään aikaan.. tosin, meillähän se yritys alkaa vasta ensikesänä, joten vielä näitä ehtii tähän väliin muutaman kerran tulla.

Seurailen hassua miestäni; kun tehtiin päätös vauvan yrityksen aloittamisesta, niin pitäähän sitä toki auto vaihtaa - sekä hankkia kakkosautoksi joku toinen.. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
01.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiria varten mukamas pitää auto vaihtaa, mutta taitaa tuo mies miettiä että pitää olla tilaa turvakaukalollekin sit. :D

Asunnon vaihtoakin ollaan harkittu, mutta odotellaan nyt ainakin sinne että oikeasti vauvaa odotetaan ennen kuin mitään päätetään.

Minä täällä teen tarkkoja laskelmia siitä millon vauva vois aikaisintaan syntyä jos syyskuussa 2009 jätän pillerit pois. Opiskelu vaan sujuu tosi tahmeasti, osaksi juurikin siitä syystä että suunnittelen vain häitä ja lasta. Jostain syystä opiskelu tuntuu aivan toissijaiselta... Mutta jospa tässä vielä motivaatiota löytyisi. Haaveilen valmistumisesta keväällä 2010 ja vauvasta kesällä 2010, onhan siinä ja opiskeluun aihetta kerrakseen. :)

Vierailija
4/26 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän on taas uusiakin haaveilijoita, vaikka kuinka!Tervetuloa kaikille tasapuolisesti!Onkos "vanhoja" vielä paikalla, Jeela ym ym?:)

Olen tosiaan käynyt palstailemassa varmaan viimeksi lokakuun lopussa?En edes muista!Opiskelut vie kaiken ajan, aivan liikaakin;/Töissä siinä sivussa ja toki perhekin oman aikansa vie. Enempikin voisi aikaa olla perheelle:/*huoh* Noh joululomaa odotellessa! Ja lunta odotellessa!!!Mä olen ollut ihan poikki opiskeluiden ja kaiken kanssa:/ Mutta tiedän, että kaamos aika vaikuttaa aina mulla..Tulis lunta niin vois itsekin mennä tuolla lumessa ja nauttia:).

Niin ja sitten itse asiaan..Kuumeilu oli tuossa latentti vaiheessa jo hetken, kunnes..Sitten nämä lähiystävät tästä ovat saaneet koko syksyn pieniä ja yhtä 1kk ikäsitä tyttöä kävin vkonloppuna katsomassa ja vaippaa vaihtamassa iski taas melkoisella tavalla kuume..Tällä hetkellä tuntuu, että pikkuinen sais tulla vaikka heti, mutta pitää ajatella järjellä. Opinnäytetyö alkoi juuri ja sen kanssa sitten menee seuraava vuosi ja kevät 2010 olisi sitten tutkinto kasassa. Sitä tässä on sitten tullut pohdittuakin, että milloin se ns hyvä aika ois aloittaa..Ens syksyä ollaan pohdittu, mutta vois olla että se menee siihen loppu vuoteen:) Mutta meidän neiti kaipaa jo kovasti kaveria ja kysyikin taas yks päivä, että tarvitaanko me uus auto, kun veli syntyy?;) *tyttö 3,5v* Aika ihana..!

Täällä olikin jo autoasioista keskusteltu..:) Kertokaahan nyt kuulumisia kaikki ja uudet, mistä päin olette ja kuinka monetta haaveissa ym ym?:)

Mutta nyt takaisin tenttikirjojen taakse:/Kuullaan ja ihanaa joulun odotusta!!:)

Krisse ja neiti 3,5v. :p

Vierailija
5/26 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

IHANAA huomata, että täälläkin on monta opiskelijaa!!!En siis olekaan yksin tässä veneessä;) Mua kiinnostais millä alalla täällä haaveilijat opiskelee?:) Itsekin amk:ssa, mutta haen siis keväällä yliopistoon ja jos sinne sattuisin pääsemään niin ilmoittaisin itseni poissaolevaksi ja toki suorittaisin opintoni ensin amk:ssa.

Oli kiva lukea uusienkin tarinoita tuolta marraskuun puolelta ja tosiaan tervetuloa:) Minä siis perustin tänne aikanaan 2010 haaveilijat ketjun;) ja kiva nähä miten paljon haaveilijoita tänne on saatu!!!:)

Mutta nyt jatkamaan lukuja;)

Krisse

Vierailija
6/26 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...jotta saataisiin ajantasainen lista 2010-kuumeilijoista? Olis kiva tietää monettako itse kukakin haaveilee ja koska yritys alkaa jne.

nimimerkki:

vanhemmat:

monesko toiveissa:

koska yritys alkaa:

missä päin asustaa:

-Camael

Vierailija
7/26 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä aikani kuluksi kirjoittelen... Joululoma alkoi eilen, ja nyt on kuukausi vapaata (tai no, on ja on, mutta tentit teen vasta kun palaan tammikuussa Suomeen, olemme lähdössä jouluksi matkalle. Siksi aikaa aion unohtaa koko opiskelut!).

Camael pyysi esittelyjä. Olen ne jo kertaalleen laittanut, mutta laitetaanpa uudestaan, ettei tarvitse tuolta toisesta pinkasta kaivaa :) :

nimimerkki: deeli86

vanhemmat: äiti 22, isä 23

monesko toiveissa: ensimmäinen

koska yritys alkaa: ei varmuutta, luultavasti 5-9/09

missä päin asustaa: pk-seutu

Niin juu, ja olihan tuohon tuo yrityksen aloittamiskohta muuttunut... Eli on ollut sellaista soutamista ja huopaamista: aluksi oli tarkoitus jättää ehkäisy pois syksyllä, sitten keväällä...ja nyt en tiedä. Riippuu monesta asiasta, lähinnä opiskelusta. Ihanaa on kuitenkin, että aloitamme yrityksen ensi vuonna. Ei sillä kuukaudella niin väliä...kai. :)

Niin kuin kristinamom sanoikin, täällä on ihanasti opiskelijoita! Joskus sitä ajattelee, että olisi niin helppoa, jos ei tarvitsisi opiskella, niin voisi muka helpommin päättää, milloin aloittaa yrityksen. Toisaalta taas monet (yleensä ne, jotka ovat saaneet jo lapsia) ovat minun kokemukseni mukaan sanoneet, että opiskeluaikahan on se paras ja helpoin aika saada jälkikasvua, koska töistä on paljon vaikeampi jäädä äippälomalle,,,, No, tämähän on ihan tapauskohtaista, mutta me ainakin aiomme ottaa riskin ja aloittaa yrityksen jo kauan ennen valmistumistani (mistä ikinä nyt sitten valmistunkaan, kun tarkoituksena on vaihtaa opinahjoa...).

Mitä vauvakuumeeseen tulee, se on jonkin aikaa ollut sellaista tasaisen pientä, Ei onneksi siis sellaista, joka veisi ajatukset muualle koko ajan ja häiritsisi keskittymistä. :) Saas nähdä, mitä tapahtuu, kun tapaan huomenna viimeisillään raskaana olevan ystäväni... :)

Tulipas omaa napaa... Laittakaapas muutkin kuulumisianne! Hyvää pikkujouluaikaa kaikille!

Vierailija
8/26 |
04.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikki! Kirjoitin pitkät pätkät ja sitten se kaikki vaan katosi vaikka luulin sen tänne lähettäneeni. Noh mutta tiivistettynä se meni näin : Deeli:Ystäväni myös kertoi tuon että kannattais tehdä vauvat keskellä opiskeluja.Sillon voisi sitten hakea töitä vastavalmistuneena ei äippälomalta palanneena. Mun ei sitä enää kannattaisi tehdä kun valmistun jo maaliskuussa mutta muuten kuullosti ihan hyvälle idealle. Itse olen kuitenkin semmonen että haluan tehdä yhden jutun kerrallaan niin en ressaa liikaa :) Olen normisti aika ressaaja :)

Mukavaa kun aiheen alkuperäinen perustaja löytyi! Hyvän ryhmän pistit pystyyn! Täällä voi kuumeilla ihan kunnolla. Pelkään että kaikki lähimmäiset on jo ihan kurkkua myöden täynnä mun kuumeilu :)

Tässä meidän tiedot nimimerkki: Anelmaunelma

vanhemmat: aiti 26, isä 31

monesko toiveissa:ensimmäinen

koska yritys alkaa:05/09

missä päin asustaa:Helsinki

Mukavaa kuumeilua ja viikonloppua kaikille! Laittakaas muutkin infot kehiin niin näen minäkin ketkä kuumeilee meilläpäin.

Terkuin Anelmaunelma :)

Vierailija
9/26 |
04.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimimerkki: Sara_2008

vanhemmat: Äiti 28 ja isä 29

monesko toiveissa: Ensimmäinen

koska yritys alkaa: Näillä näkymin 11-12/09

missä päin asustaa: Pk-seutu

Tekeekö muiden mieli alkaa jo ostella vauvan vaatteita? Niin ihania vaatteita kaikkialla, että tekisi mieli jo alkaa ostelemaan... Ehkä ei kuitenkaan hirveän järkevää :) Vauvalehti tosin jo tilattu, ensimmäistä numeroa odottelen!

Mä en ole oikeastaan kenellekään muulle vielä kertonut meidän vauvahaaveista. Miehen kanssa tietty puhuttu, mutta muille en oo puhunut. Eli täällä on kiva lukea toisten kuumeiluja! :)

Mukavaa pikkujoulukautta kaikille! :)

Vierailija
10/26 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittelenpa minäkin tänne vähän lisäinfoa..

nimimerkki: Susanna76

vanhemmat: minä 32vee, mies 33 vee, opiskelut opiskeltuna muutamia vuosia sitten jo, nyt lähinnä odottelen kosintaa (jonka kuulemma pitäisi olla tulossa... :)

monesko toiveissa: ensimmäinen ihmislapsi, koiravaavi meiltä löytyy jo (tai noh, ei sekään nyt enää ihan pieni ole, kuitenkin jo yli vuoden ikäinen)

koska yritys alkaa: kesällä 2009, luultavasti kesälomalla, jonka tarkempi aika ei vielä selvillä - pitää keväällä lopetella ensin mielialalääkitys ja sitten pillereiden syönti vasta likempänä kun yritys alkaa (sairastan endometrioosia, eli pieni pelko persiissä sen suhteen, miten mahtaa tärppi käydä..)

missä päin asustaa: Pk-seudulla omakotitalossa

Ja mä en myöskään aio kavereille kertoa haaveiluista tai suunnitelmista yhtään mitään - jos sitä lasta ei ihan heti tulekaan, niin en välttämättä halua siitä ihan kaikkien kanssa sitten jutella - puhumattakaan mahdollisista keskenmenoista yms.

Joulufiiliksillä tässä mennään, ja ootellaan kevättä jo kovasti. Aiemmin olen tilannut joskus tota vauvalehteäkin, mutta nyt ajattelin etten tilaa kyllä mitään ennenkuin on ns. pullat uunissa - yritän pitää tän kuumeiluni jotenkin "järkevällä" tasolla, if possible. Eilen käytiin kylässä kaveripariskunnalla, joilla on sellainen 1,5 vuotias vilpertti pikkupoika..sydän jäi vähän sinne! :)

Vierailija
11/26 |
07.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimimerkki: Aune86

vanhemmat: minà kuukauden pààstà 23v, mies 24v.

monesko toiveissa: ensimmàinen

koska yritys alkaa: jos kaikki menee suunnitelmien mukaan, yritys huhti-toukokuussa 09

missä päin asustaa: hmm... Ranska-Pirkanmaa-Kuopio.

Ite siis vaihto-opiskeluja suoritan, mies on viikot Kuopiossa koulussa ja mun vaihdonjàlkeisestà kaupungista ei ole vielà tietoa, kaikki riippuu tyòharjoittelusta... Ja tàà onki sit se asia, joka vaikuttaa meillà tohon yrityksen aloitukseen...

Mulla meni tietokone hajoamaan ihan tàysin, ja nyt sit joudun kituuttaan koulun koneilla ja vàlillà lainaan kàmppiksen konetta :( Onneks parin viikon pààstà pààsen joululomaileen Suomeen.

Vierailija
12/26 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimimerkki: Meyreed

vanhemmat: minä 20, kihlattu 26.

monesko toiveissa: ihka ensimmäinen

koska yritys alkaa: elo-syyskuu -09

missä päin asustaa: Keski-Suomi

Niin ja opiskelijoita mekin. Mieheke valmistuu todnäk 2010 keväällä. Meiltä löytyy ennestään koiravauva ja toinen tulee piakkoin, sitten saakin koirat vähäksi aikaa riittää ja karvatonta vauvaa ruvetaan tekemään ensi syksynä.

Vierailija
13/26 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä meidän tiedot nimimerkki: Anelmaunelma

vanhemmat: äiti 26, isä 31

koska yritys alkaa:05/09

missä päin asustaa: Helsinki

nimimerkki: Aperita

vanhemmat: äiti 30 v. ja isi 34 v.

monesko toiveissa: kolmas

koska yritys alkaa: 10-12/2009

missä päin asustaa: Pirkanmaa

nimimerkki: Aune86

vanhemmat: äiti 23v, isi 24v.

koska yritys alkaa: huhti-toukokuussa 09

missä päin asustaa: Ranska-Pirkanmaa-Kuopio.

nimimerkki: camael

vanhemmat: äiti 27 v. ja isi 33 v.

koska yritys alkaa: 05/09

missä päin asustaa: Pohjois-Savo

nimimerkki: deeli86

vanhemmat: äiti 22, isä 23

koska yritys alkaa: ei varmuutta, luultavasti 5-9/09

nimimerkki: helene26

vanhemmat: äiti 31 v. ja isi 45 v.

monesko toiveissa:

koska yritys alkaa:

missä päin asustaa:

nimimerkki: Katinka83

vanhemmat: äiti 25 v. ja isi 25 v.

koska yritys alkaa: 8/09

nimimerkki: kristinamom

vanhemmat: äiti 25 v. ja isi 28 v.

monesko toiveissa: tyttö 3 v. toinen

koska yritys alkaa: 1-2/2010

nimimerkki: mamiko

vanhemmat: äiti 26 v. ja isi 29 v.

monesko toiveissa: poika 3 v. ja tyttö 2 v, kolmas toiveissa

koska yritys alkaa: 4/2010

missä päin asustaa:

nimimerkki: Masumme:-)

vanhemmat: äiti ja iskä 24

monesko toiveissa: Arvolle (4/07) pikkuveli tai -sisko

koska yritys alkaa:?

nimimerkki: Merihelmi

vanhemmat: äiti 24 ja isä 26

koska yritys alkaa:

nimimerkki: Meyreed

vanhemmat: äiti 20, isä 26.

monesko toiveissa: ihka ensimmäinen

koska yritys alkaa: elo-syyskuu -09

nimimerkki: Nanonyymi

vanhemmat: äiti 27 v. isä 37 v.

monesko toiveissa: kolmas, ensimmäinen yhteinen

koska yritys alkaa: kevät -09

missä päin asustaa: Pohjois-pohjanmaa

nimimerkki:naperotx4

vanhemmat: minä 26 ja mies 25

monesko toiveissa:5,muut lapset tyttö 12/04,tyttö 12/05,tyttö 1/07 ja poika 3/08

koska yritys alkaa:-

missä päin asustaa: tällä hetkellä turussa,mutta saatamme pian muuttaa espooseen..

nimimerkki: Onnentyttö82

vanhemmat: äiti 25 v.

koska yritys alkaa:

missä päin asustaa:

Nimimerkki: PauliNea

Vanhemmat: äiti 37 v ja isä 43 v

Monesko toiveissa: kolmas- poika 7/-06 ja tyttö 3/-08

Koska yritys alkaa: aikaisintaan 7/-09

Missä päin asustaa: Espoossa

nimimerkki: Pieniminä

vanhemmat: äiti 18 v ja isä 22 v

koska yritys alkaa: ilmeisesti 2009 keväällä

missä päin asustaa: länsi-suomessa

nimimerkki: Sani1976

vanhemmat: äiti 31, isä 32

monesko toiveissa: kolmas

koska yritys alkaa: keväällä 2009

missä päin asustaa: pääkaupunkiseutu

nimimerkki: Sara_2008

vanhemmat: Äiti 28 ja isä 29

monesko toiveissa: Ensimmäinen

koska yritys alkaa: 11-12/09

missä päin asustaa: Pk-seutu

nimimerkki: Susanna76

vanhemmat: minä 32vee, mies 33 vee

koska yritys alkaa: kesällä 2009

missä päin asustaa: Pk-seudulla

nimimerkki: tiramisu

vanhemmat: äiti ja isi 35 v.

monesko toiveissa: kolmatta (6/03 ja 1/06)

koska yritys alkaa: 2/09

nimimerkki: Tiuhti-85

vanhemmat: äiti 23 ja isä 25

monesko toiveissa: toinen (06/08)

koska yritys alkaa: 04/2009

nimimerkki: vauvaunelma

vanhemmat: minä 20 ja mies 21

monesko toiveissa: toinen, muut lapset tyttö 09/07

koska yritys alkaa: 05/09

missä päin asustaa: etelä savo

Vuodelle 2010 haaveilevissa on:

Ensimmäistä toivovia: 11 kpl

Toista toivovia: 4 kpl

Kolmatta kaihoavia: 6 kpl

Viidettä toivovia: 1 kpl

Yhteensä meitä on 23 kpl

Vierailija
14/26 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitokset esittelyistä...toivottavasti kaikki 2010-kuumeilija on nyt esittelyssä mukana. :)

sara_2008: Minä ainakin ihailen kovasti kaupoissa vauvanvaatteita. Vielä en onneksi ole intoutunut niitä ostamaan, vaikka jotain pitää aina olla jemmassa, kun kavereille/sukuun syntyy lapsia. Yhden valtavan ihanan potkupuvun ostettuani, sanoin kyllä miehelle, etten haluu antaa sitä pois ja nyt se nujuaa kaapin perällä siinä toivossa, että sille on joskus käyttöä. :)

Mekään ei olla vauvahaaveista juteltu kuin keskenään miehen kanssa, eikä ole tarkoituskaan etukäteen kertoilla. Mun kaverit kovasti odottaa jo perheenlisäystä meille...kun en pikkujouluissa juonut mitään niin heti epäiltiin, että olen raskaana. Nyt nuo epäilyt ei haittaa mitään, mutta sitten voi olla jos ja kun yritys aikanaan venyy ettei siitä erityisemmin tykkää.

Rauhaisaa joulunodotusta kaikille.

-Camael

Vierailija
15/26 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos esittelyistä täältäkin!:)Mitäs haaveilijoiden joulun aikaan kuuluupi?Minkälaista joula viettänette perheinenne?:) Mä olen täällä vielä töissä , aamuvuorossa ja sitten ajattelin alkaa laitella joulua, kun pääsen kotiin. Tyttö on mummulla sitten vähän aikaa hoidossa ja ukon laitan viemään petivaatteet ulos ja tamppaamaan matot;). Mä aloitan sitten kaapeista, mulle nimittäin joulu ei tule ennen kuin saan kaapit siivottua. Eli siitä se sitten pikku hiljaa alkaa. Huomenna pitäs vielä hakea pari lahjaa ja leipoa hieman pipareita ja joulukakku. Muuta en aijo laittaa, laatikot ostetaan kun mennään jouluna valmiisiin pöytiin mun ja miehen vanhemmille. Muuten joulu ihan rauhaisissa tunnelmissa, perheen ja lähisuvun kesken. Vähän harmittaa, kun vielä ei ole sillain joulutunnelmaa itsellä..:/Johtuu varmaan tästä työputkesta. Aloitin samana päivänä taas työt, kun opiskeluista alkoi loma:/. Oli aika rankka tenttiputkikin päällä vielä tässä ennen koulun loppumista. Mutta jospa se siitä. Pääasia, että neidillä on jouluiloa!Ja se on tärkeintä.

Niin siitä itse vauvakuumeesta.. Se on elää sillain pientä aaltoa, vähän se on taas noussut, kun on noita pieniä hoitanut ja kavereille on niitä tässä syntynyt pitkin syksyä. Yhden kaverin viestiä ootellaan, koska laskettu on näinä päivinä;) Jännää!! Ja Saralle, täälläkin vauvanvaatetteita on tullut hypisteltyä;) Ne on niin suloisia! Mutta on tosi ihana, kun mieskin on kuitenkin siinä kuumeessa;) ja ehdottikin jo, että alettais jo yrittämään pientä..Mutta ootellaanhan nyt sinne ens syksyyn ainakin sitten,)!Että saadaan opinnot kasaan!

Mutta sekavasta sepustuksesta huolimatta, oikein ihanaa joulun aikaa kaikille ja tervetuloa vielä uusillekkin haaveilijoille!

t: creator krisse ;)

Vierailija
16/26 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Jos pari kk sitten olisin tiennyt, että olisin nyt tätä viestiä kirjoittamassa, olisin vienyt itseni mielenterveystutkimuksiin :)

Aikaisemmin olin palstan aktiivilueskelija, mutta vieraannuin jossain vaiheessa. Kuumeilin täällä pari vuotta "ooo" tilassa (muistaako joku tämän systeemin?) ja sit tulikin suora siirto ooo -> o, tyttö syntyi alkuvuonna 2003.

Parin viime kk:n aikana olen havahtunut siihen tosiasiaan, että pieni tyttöni menee kouluun kohta. Ja miten toi pieni pärjää niin lyhyiden päivien kanssa. Jostain sain ajatuksen, että jos olisin silloin äitiyslomalla, niin se helpottaisi tilannetta, ja tässä sitä nyt ollaan :) Pelkkä ajatuskin toisesta raskaudesta ja lapsesta on aikaisemmin ahdistanut, ja ei elämäntilanne ole ollut oikein suotuisa. Aina oli joku tutkinto kesken tai tarve luoda uraa. Mutta nyt, on DI-tutkinnot kasassa ja vakituinen työpaikka nousujohteisella uralla. Asunnossa on tilaa. Lisäksi, ikää alkaa olla jo sen verran, että viimeisiä hetkiä eletään. Olen 29, ja mieheni 30.

Nyt varovaisesti vauvakuumeilun esiasteella. Ihannetilanne olisi, jos olisin äitiyslomalla syksyllä 2010, kun toi pienokainen menee kouluun. Miehelle en ole vielä sen vakavammin puhunut, ja kumpikaan meistä ei ole raskauden suunnittelijatyyppiä, puhumattakaan mistään ovishysteriasta yms. Mutta olemme peruslaiskoja, joten ehkäisyn pois jättäminen ei varmaan ole ongelma.

Vierailija
17/26 |
22.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan miehen kanssa huominen miehen vanhemmilla ja sitten jouluaatto mun vahemmilla. Sen jälkeisiä päiviä ei olla vielä paljoa suunniteltu, enimmäkseen ollaan mun vanhempien luona. Tulin torstaina Suomeen joululomaileen, joten haluan olla vanhempieni ja koirani luona paljon pitkästä aikaa :)

Vauvakuume menee aika taustalla tällä hetkellä, on niin paljon kaikkea työharjotteluun hakemista ja muuta, ettei vauva ihan ykkösenä mielessä ole, vaikkakin joka päivä mielessä on...

Vierailija
18/26 |
27.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten teidän joulunvietot ovat sujuneet?Toiko pukki paljon paketteja?:)

Aune** Mukavaa joulun aikaa sinullekkin!;) Mistä päin reissailit Suomeen?Olet voinut sen täällä kertoakin, mutta mä tunnetusti en muista asioita ..Kauankos täällä olette aikaa viettelemässä?

Elisabeth** Tervetuloa rinkiin, vaikka vain varovaisestikin. Mukava saada uusia jäseniä. Itse perustin haaveilijat-yhteisön palstalle ja juuripa tuossa pohdin, että milloinkahan laitoin ensimmäisen huhuilun haaveilijoille..;0 Oletteko mistä päin Suomea haaveilemassa?:)

Noh niin joulukin olisi sitten pulkassa:)! Mä tosiaan tein joulua siivomalla kaksi päivää niin, että kaikki kaapit tuli siivottua ja kaikki tuli käytyä läpi. Yks matto lähti pesulaan ym ym. Noh sitten siinä tiistai ja keskiviikkoyönä, kun olin saanut kaiken tehtyä ja lahjat paketoitua menin saunaan ja sen jälkeen tulinkin sitten kipeäksi, taas. Kurkku aivan mielettömän kipeäksi ja kamala yskä. Siinä sitä sitten oltiin. Näin käy mulle aina jouluna, kun työt, opiskelut ja viimeiseksi jouluurakka helpottaa mä tulen kipeäksi. Nyt olin tänään aamuvrossa ja jouduin lähteen aikaisemmin pois, huomisen sain saikulle. Nyt pitää siis rauhoittua ja levätä. Onneksi nyt siis alkoi samalla 2 vkon loma!!!!!!!Hurraaa!!!!!! Joulu kuitenkin sujui hyvin, oli oikein mukavaa. Pukki toi niin paljon lahjoja kaikille, ettei llut talouden taantumasta kärsiä ainakaan. Joulua vieteltiin mun ja miehen vanhemmilla. Ja tyttö oli lahjoista onnesta soikeena;)

Nyt on sitten leikitty ja syöty ja ulkoiltu. Tosin mun ulkoilu jäi hieman vähälle sairastellessa...Toivottavasti nää ihanat aurinkoiset talvipäivät jatkuu!!!!

Mutta nyt takaisin lepäilemään ja juomaan kuumaa mehua. Mies on ihana, kun jaksaa puuhailla tytön kanssa , kun mä olen taas kipeä:/. Ai niin ja se yksi ystävä sai aaton aattona pienen pojan!;:)

Vauvakuume siis elää yhä;)!Ja hei pian täällä ekat jo pääsee yrittämään;)!!!Jännää!!

Halien, Krisse

Vierailija
19/26 |
28.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tämä "virallinen" info :)

nimimerkki: Elisabet-B

vanhemmat: äiti 29 v. ja isi 30 v.

monesko toiveissa: toinen (tyttö 02/2003)

koska yritys alkaa: 2009?

Eilen illalla kerroin yhdelle kaverille mun haaveilun esiasteesta, joten kait se nyt on sitten "virallista". Miehelle en tosin ole vielä kunnolla puhunut, tosin eilen se varmaan ihmetteli, miksi minä kiinnitin huomiota rappukäytävän lastenvaunuvarastoon noin yht'äkkiä.

Toisaalta, haaveilua jarruttavat nämä mun harrastukset. Aloitin juuri ratsastuksen uudelleen muutaman taukovuoden jälkeen, maksoin koko keväälle vakitunnit ja kaikki. Mitä jos tulisin raskaaksi? Muut harrastukset (mm. thai-nyrkkeily) eivät myöskään ole varsin raskaus-ystävällisiä, mutta kaikkeen kait tottuisi. Mitään "rauhallinen mamma-jumppa ja rauhalliset kävelylenkit"-ihmistä minusta ei saa.

Vapauden meno kans mietityttää. Tyttö on jo niin iso ettei ole mun menemistä rajoittanut oikeastaan useampaan vuoteen jo, vauvan kanssa olisin kiinni ihan erilailla. Mutta.. aika menee nopeesti, eikä se vauva olisi pieni kuin ihan hetken.

Raskaudesta ja synnytyksestä ei traumoja jäänyt, mutta vauva-aikana koin olevani aika eristyksissä ja yksin, kun ei ollut ketään kohtalotovereita, ja mieheni jotenkin aristi lapsen hoitoa aluksi. Nyt kavereillani on vauvoja, mutta alkaa vauva-ajat olla jo ohi, ja olisin taas yksin vauvani kanssa. Tätä pelkään eniten. Aikaisemmin minulla ei juurikaan ollut sosiaalista elämää, ja silti ahdistuin 4 seinän sisällä (kuvainnollisesti). Nyt kun tuota sosiaalista elämää ja kavereita on ihan toisella tavalla, miten sen yksinäisyyden kestäisi?

Vierailija
20/26 |
29.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli vauvakuume tuossa jo hiipumassa, tai oikeastaan vähän jäähyllä.

pari kuukautta meni jotenkin sekavissa tunnelmissa, tuli miehen kanssa mutkia matkaan, mutta nyt taas mennään yhteenhiileen puhaltaen.

joulu tuli ja meni, saatiin kuulla ennen joulua että koiravanhuksellamme on maksan vajaatoiminta. sitä hoivaillessa taas haaveilen vauvan hoidosta. omituista miten koiran hoitamisesta tulee mieleen vauvat. kai se kuuluu "taudinkuvaan". hoivaamisvietti ja silleen....

mies kosi ihan polvillaan jouluaattona. ja vihdoin saatiin päätettyä hääpäivä.

Naimisiin helmikuussa ja sitten vain odottelemaan sopivaa hetkeä lisääntymiselle.... toukokuussa olisi tarkoitus aloittaa yrittäminen.

hyvää Uutta Vuotta kaikille tässä ketjussa!