Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kamalat peräpukamat, onko kohtalotovereita/tietoa?

03.04.2008 |

Onko kellään samanmoista ongelmaa kuin mulla, eli synnytyksien jälkeen hanuri on mennyt kauheaan kuntoon ja peräpukamat muuttuneet jo ulkoisiksi. Leikkaukseen ei kuulemma vielä ole riittävästi syytä, mutta haluaisin kuulla minkälaisin perustein muut ovat menneet/päässeet ja miten elämä ylipäänsä sujuu noiden pukamien kanssa. Uskaltaakohan sitä enää koskaan pyöräillä saati sitten hankkia lisää lapsia...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
05.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostettas pinoa, josko löytyis tietoa joltakin!! Mulla kansa toisen synnytyksen jälkeen tuli kammottavat peräpukamat, kolmannen synnytyksen jälkeen paheni vain vähän ;) ,eli kyllä lapsia uskaltaa lisää toivoa!! Joo, pyöräilyt ym. sujuu kyllä normaalisti, mutta kiusallinen vaiva on, etenkin vessassa käynnin jälkeen kaipaa aina suihkuttelua :(...eikä näytä/tunnu kovinkaan kivoilta!

Vierailija
2/2 |
06.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä 2 synnytystä takana ja toisen jälkeen olin vaatimassa leikkausta kun vuotivat ja särkivät tosi paljon. Lääkäri sanoi että seurataan muutama kuukausi. Puhkaisi yhden siinä samassa ja todentotta, nyt pian vuosi synnytyksestä, eikä pukamista tietoakaan ollut puoleen vuoteen! Kärsin niistä jo ennen synnytyksiä... sukuvika!

Pyydä reseptillä tehokas lääkevoide lääkäriltä ja suihkuttele! Buranaa peliin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan