Voiko hampaat liikkua aikuisiällä?
Mulla tuntuu ihan oudosti alahampaat osuvan tuonne yläetuhampaiden taakse. Varsinki syödessä se tuntuu ihan kummalliselta. Peilistä katsoessani mietin että ihan ku tuo aina kierossa ollut hammas ois kääntynyt lähemmäs hammasriviä ja se ois tunkenut tuota alaetuhammasta eteenpäin.
Pitääkö hammaslääkäri mua ihan tyhmänä jos menen kyselemään moista. Oikeesti tuo tunne on aika kurja kun koko ajan osuu hampaat yhteen. Ei ne taida edes ajanvarauksessa uskoo mua.
En muista onko ikinä otettu kuvia hampaista, mutta ei kait niistä varmaan näkyiskään mitään tuohon liittyvää.
Kommentit (2)
Pakko kuitenki kysyä näistä nyt. Odotanko että kysyn tytön hammaslääkärireissulla vai soittaisinko ihan omaa aikaa....
Hammaskiveä kertyy minulla tosi paljon, mutta se on vasta poistettu enkä tajunnut sille hoitajalle mitään mainita. Oikeastaan sen käynnin jälkeen aloin tarkemmin suuta tutkimaan kun kieli ei tarttunut alahampaiden väliin samallalailla kuin ennen hammaskiven poiston jälkeen. Eli ne ois niinku vähän eri asennossa. Ja hammaslanka menee sen kieron hampaan viereen tosi hyvin vaikka ennen sen on saanut tunkee ihan väkisin sinne.
puhu ihmeessä hammaslääkärillesi ennenkuin tulee suurempia ongelmia.