Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen huomannut 30 täytettyäni, että miehiä on tosi helppo saada, kun

Vierailija
02.04.2008 |

Pitää ulkonäöstään huolta, pukeutuu naisellisesti ja muutenkin näyttää naiselta ja pitää painonsa normaalilukemissa tai ainakin niin, että on vyötäröä ja tissit.

Miehet 35-60v käyvät ihan kuumana ja saa ihan valita, kenet ottaa.

T: sinkkuäiti

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulevatko kertomaan bussipysäkillä vai kaupan kassalla?

Vierailija
2/25 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tummanruskea polkkatukka, kaula-aukko sovelias, mulla on aivot.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet osoittaa kiinnostustaan

ap

Vierailija
4/25 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä minusta kiinnostuneet miehet ole mitään helppoheikkejä

ap

Vierailija
5/25 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinkkuäiti eli yh. Mutta minulla on seurustelusuhde.

ap

Vierailija
6/25 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olen sinkkuäiti eli yh. Mutta minulla on seurustelusuhde.

ap

Vierailija
7/25 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia??

ap

Vierailija
8/25 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa SÄHÄN OLET oikeassa. Ei kyllä tarte pahemmin laittautua kun miehet liimautuu ja saa olla pois hätistelemässä.

Nro 7 / naimisissa ja kolmas lapsi tulossa

Vierailija
9/25 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelen, mutta en lasteni isän kanssa. Mun mielestä olen silloin vielä sinkkuäiti. Mun miesystävä ei ole ryhtymässä lasteni isäksi.

Kylläpä olette katkeran tuntuista porukkaa, kun pitää kamalasti hyökätä ja vongata vastaan jokaisesta lauseestani.

ap

Vierailija
10/25 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mikään ihmissuhdepeluri. Tapaan paljon ihmisiä, töissä ja muualla. Ihastutaan ja kiinnostutaan. Ei se ole mitään peliä. Olen vaan huomannut, että nyt vanhempana miehet ovat minusta kiinnostuneempia kuin ennen. Enkä todellakaan anna itsestäni kuvaa, että olisin helppo nakki tms. En harrasta yhden illan suhteita. Olen mukava, fiksu ja ihan nätti nainen. Olen avoin ja minua on helppo lähestyä. Pukeudun kauniisti.

Miehet tykkää, olen huomannut.

ap

Vierailija
11/25 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä tietenkään ole mikään joka miehen unelma. Vaan ihan mukava ja nätti nainen. Onko kamalaa, jos kerron asian näin olevan? Haukkuako pitäisi?

Olen seurustellut ja tapaillut monia miehiä, tämä ei ole mikään sellainen seurustelu, joka olisi noussut hattuun.

ap

Vierailija
12/25 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä enemmän ikää tulee, sen helpompi on näyttää viehättävältä =) Johtuu siitä, että suuri osa ikäluokasta alkaa olla kananpersetukkaisia, ylipainoisia ja sukupuolettomasti pukeutuvia plösöjä. On helppo näyttää hyvältä juri ap:n tavoin =)

Vierailija
13/25 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mitä enemmän ikää tulee, sen helpompi on näyttää viehättävältä =) Johtuu siitä, että suuri osa ikäluokasta alkaa olla kananpersetukkaisia, ylipainoisia ja sukupuolettomasti pukeutuvia plösöjä. On helppo näyttää hyvältä juri ap:n tavoin =)

Vierailija
14/25 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvää on, että miehet kiinnostuvat itsestään huolehtivasta naisesta paljon enemmän kuin lyhyttukkaisesta tai ponnaripäisestä verkkarimammasta jolla on ylipainoa. Ei kai se ole kenellekään yllätys? Minä käännän katseita, kun pukeudun hyvin ja laitan pitkät hiukseni kauniisti ja teen hyvän meikin. Kun käyn arkisin vaunujen kans kaupassa, ponnari ja huppu päässä meikittä farkuissa ja tuulipuvun takissa, niin jo on katseita vähemmän. Eikä se nyt mikään varsinainen yllätys ole.

Ulkonäkö ON keskeinen asia kun yrittää tutustua vastakkaiseen sukupuoleen. Mistä lie ketjun rouvan ovat tuohtuneet?

Vierailija
15/25 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain juuri tällaista olen itsekin miettinyt. Nautitaan naisellisuudestamme ja pukeudutaan kauniisti, näytetään hyvältä, iloitaan elämästä ja miehistä.

: ) ap

Vierailija
16/25 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Miehet 35-60v käyvät ihan kuumana ja saa ihan valita, kenet ottaa."

Minulle ei kelpaisi juuri nyt kukaan tuossa ikähaarukassa.

Jotenkin aina tulee näistä " naisellinen" -jutuista mieleen 50-luvun asenteisiin jumittautunut pikkuvaimo, joka käyttää sukkanauhoja ja ilahduttaa miestään seksillä aina kun tämä sitä haluaa...:/

Vierailija
17/25 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen avoliitossa ja lapsiakin on ja onnellinen olen, mutta kyllä se kivaa on huomata, että kiinnostusta on :)

itse olen laiha ja itsestäni huolta pitävä 27v äiti ja aina jokaikinen aamu laitan kevyen meikin, koska muuten olo alaston.

ja pukeudun kauniisti ym ym.

Vierailija
18/25 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä Einsteinin väläys se on olevinaan, että huoliteltu naisellinen nainen kääntää miesten katseita. Jos näin on ollut aikojen alusta asti, niin miksi meitä edes pitäisi kiinnostaa se, että yksi nainen keksi tuon vasta yli kolmekymppisenä.

Vierailija
19/25 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu kuitenkin kiinnostavan kun täällä naikkoset hermostuu ;)

Vierailija
20/25 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vain provoilua, huvitusta, viihdettä, ajanvietettä. Ei kannata ottaa ihan kirjaimellisesti tosissaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi