Mites tähän nyt pitäis suhtautua? Mies päästi sammakon suustaan...
Ollaan seurusteltu vajaan vuoden ja olen korviani myöten rakastunut tähän mieheen ja oletin että hän myös minuun, koska olemus, sanat, teot antavat niin ymmärtää.
Tuli sitten eilen juttua siitä illasta kun tapasimme ensimmäisen kerran. Olin serkkulikkojeni kanssa viihteellä ja hän yksin liikkeellä. Hän tuli meidän pöytään ja istuttiin ja höpistiin siinä aikamme kunnes mies pyysi numeroani ja annoin. No siitä lähti seurustelu käyntiin kunnes eilen sanoi, että olikin ollut silloin kiinnostunut serkustani ja kun vessareissuni aikana oli tullut ilmi, että serkkuni onkin naimisissa, niin päätti sitten TYYTYÄ minuun.
Vähän mykistyin tiedosta ja mies sanoikin että hyvin kävi silti. Pöh, nyt mulla on ihan typertynyt olo. Ollaan usein nähty tätä mun serkkua ja nyt tuli mieleen, että mahtaako yhä olla kiinnostunut tästä? Ei tietenkään sitä kysyessäni myöntänyt. Mitä mun pitäis nyt ajatella/tehdä?
Kommentit (33)
Kun käyt serkkusi kanssa saunassa niin käykö teillä koskaan sillä lailla, että alatte nuolla toisianne siinä lauteilla?
Vierailija kirjoitti:
Kun käyt serkkusi kanssa saunassa niin käykö teillä koskaan sillä lailla, että alatte nuolla toisianne siinä lauteilla?
Taitaa aloittajalla olla jo sen verran ikää että kutoo vain sukkia.
jätä se sika. Minkälainen narsisti tunkee pyytämättä toisten pöytiin...
takaraivossa se serkku jatkossakin kalvaa. tilaisuuden tullen saattavat harrastaa yhden kahden jne ns yötä. mökillä kun muut nukkuu tms.
älä jatka enää. kakkosvalinta- ei ei ja ei. toki hm jooo- o, kyll sunkii kans toimii--- nyt kun tapaatte samalla kokoonpanolla- kyllähän se kaihertaa kuis hää yhä katsoo sitä jonka olisi ekana halunnut- ei voi uskoa, että ihan sata olisi pyyhkiytynyt pois... tuo sun pieni herne siellä patjan alla tulee painamaan... olisi kiva kuulla miten päätit. tavoitelkoon serkkuplikkaa- sehän voi erota- pieni hidaste vain.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka rakkaus ei syttyisi heti ei se tee siitä mitenkään huonoa. Minä en itse ensin lämmennyt nykyiselle miehelleni meni vuosi ja onneksi tulin järkiin ja pyysin häntä treffeille. Ja sinuthan tämä mies kuitenkin valitsi eikä jatkanut serkkusi vikittelyä.
salasuhde serkkuun vaikka vain yhdenyönsattumia silloin tällöin. ja kyttää serkun eroa- kyllä ap on vaaaaaaan se kakkosvaihtoehto- ei kiva ap. ap- meressä on kaloja-
millainen ukon velpoika on- anna palaa- onko serkkupoikiiiii- hm----
Vierailija kirjoitti:
Sillä hetkellä tilanne oli tyytyä, mutta nyt olet ykkönen. Eikö se riitä mikä tilanne on nyt.
niin tilanteen vuoksi ns ykkönen- ei olisi jos serkku nyt erois- niinpä
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 14:33"]
Onhan se ihana romanttinen ajatus, että mies olisi koko ikänsä odottanut minua ja olisin se ensimmäinen suuri rakkaus ja koskaan ei olisi mies ketään muuta naista vilkaissutkaan. Totuus lienee, että varmaan jokaiselle miehelle on joku joskus antanut pakit tai mies on katsellut jotakuta, joka onkin paljastunut varatuksi tai ei ole miehestä kiinnostunut, joten onko nykyinen vaimo aina se, johon on tyydytty, kun jotain muuta ei saatu?
[/quote]
Alkoi naurattaa, kun tuli sellainen ajatus, että miehen koko seksuaalisuus olisi herännyt vasta, kun tapasi nykyisen naisensa ja ensimmäistä kertaa olisi tuntenut vetoa naisiin vasta tulevan vaimonsa tavatessaan :D
Toi niin eri asia kuin ap: n tilanne. Et sä näe eroa- jokaisella joskus jotain ollut- kuin toi noin rinnakkaisjuttu- samasta seurueesta kyse- tyyliin sun sisko olisi ollut se mun muija- no ihan eri kuin muissa piireissä ollut vaikka sata ihastusta- kuin rinnakkaisvertailu. niitä kaukaisempi tuskin näkee ehkä. sekoittuuuko sulla puurot ja vellit sekaisin.
ollaanko yhä samoissa piireissä, mökillä, juhlissa, vietetään aikaa- silmien edessä se tyyppi jonka olisin kyllä ekana ottanut--yhä katsoo sitä harmitellenko- voi kun ois vapaa.
Vierailija kirjoitti:
Hahaha. Spermaviemärinä kaksi vuotta =)
Hae apua itsellesi, oikeasti.
Hölmösti möläytetty, mutta sellaista sattuu. Voihan sen niinkin kääntää, että mies uskalsi tuon tunnustaa, kun pitää teidän suhdetta niin hyvänä ja kestävänä. Älä jää murehtimaan, ap!
Tuntee syyllisyyttä, joten ei tietenkään voinut olla hiljaa. Tyypillistä primitiiviselle tusinabimbokoiraalle.
Nojoo, oishan sen voinut jättää sanomattakin, mutta eikö ole toisaalta hienoa että pystytte niin avoimesti kommunikoimaan, vai pystyttekö?
Se on nimittäin lopun alkua jos pitää alkaa koko ajan miettimään että mitähän sitä uskaltaa sanoa ja mitä ei. Niitä asioita kertyy pikku hiljaa lisää ja lisää ja lopulta ollaan ihan tuppisuuna.
Mutta kyllähän se teidän lähes vuosi merkitsee paljon enemmän kuin joku hetkellinen kiinnostus toiseen.
Kai sitä sinkkuna voi hetkellisesti kiinnostua monestakin eri henkilöstä, mutta homma ei vaan milloin mistäkin syystä etene sen pitemmälle.
Itse sanoisin good byet.Ukko mäkeen.Katukoon sitten sanojaan.TYYTYköön omaan käteensä.