ELLOS ON SYVÄLTÄ
Miten niiden toimitus voi olla niin hidasta?! Ihme,että koko paska pysyy pystyssä, kun kuitenkin muut uudemmat nettikaupat (esim. Zalando,Bootz) toimiittavat tuotteen ihan parissa päivässä. Ja jos Ellokselle sattuu jotain palauttamaan eikä ole tiliasiakas, niin palautusrahojen saaminen se vasta kestääkin!! Nyt odotettu jo kuusi viikkoa! En kyllä tuolta puljusta enää mitään tilaa.
Kommentit (42)
Mun tilaus tuli kahdessa päivässä, paljon nopeammin kuin osasin odottaa.
Niin on!! Minä myös yritin liittää alennuskoodia mikä ei kuitenkaan ollut voimassa ja saman päivän aikana tein tilauksen kun viesti tuli.
Yritin soittaa sinne mutta siellä asiat käydään läpi toistaoseksi englannin kielellä mikä ei valitettavasti ole niin hallussa että lähtisin selvittämään tätä asiaa.
Laitoin 2 s-postia,vastaus molempiin että kiitos,pyrimme vastaamaan viestiisi 24 tunnin sisällä..siitä on jo monta kertaa mennyt se aika.
Paketti tuli nopeasti mutten aio sitä noutaa ellen saa alennusta johon olin oikeutettu..
Mitähän vielä vois yrittää?
Aika syvältä juu on nykyään elloksen touhu.
Mulle on aina tullu nopeasti paketit, vaikka en ois ottanu edes sitä pikatoimitusta. Nyt ensimmäistä kertaa paketti jäi langhusiin moneksi viikoksi, ilmoitin ellokselle siitä ja sanoivat että ilmoittavat paketin kadonneeksi. Nyt se paketti oli tullu, kuukaus siitä kun lähti matkaan alunperin. Mutta muuten oon ollu kyllä tyytyväinen.
ihan fakta joo...melkein kaikki uskoo ton..parissa tunnissa:)sallikaa mun nauraa
Ellos viilaa niitä hintoja niin että jokatoinen tuote on aina jossain alessa, ettei vaan voi käyttää alennuskoodiaan. sitten ne mitkä on normihintaisia niillä on kuittattu aletuotteden kate.
perusjusetusta:) markkinointikikkaa yms....
ite oisin uimapuvun tilannut ja kuinka ollakkaan ainut minkä olisin halunnu tniin oli 30% alessa ja eihän siihen koodit toimi.
ihan kun ne stalkkais sun käyttäytymistä elloksen sivuilla ja algorytmit valkkaa just niihin alet mitä eniten oot selaillut tai mitä otollisimmin tulisit ostamaan:) Tosin heillä ei semmoiseen ole rahoja...
Minä tilaan usein ja aina on paketit tulleet viikossa, joskus paljon nopeammin. Alekoodit on toimineet aina. Jos jotain ongelmia on ollut niin olen laittanut sähköpostia, viimeksi expresspaketti ei tullut luvatussa ajassa ja kulu poistettiin laskulta.
Palautukset heillä oli kauan aikaa Euroopan hitaimmat ja siitä annoinkin palautetta. Nyt ovat uudistaneet systeemiä ja palautukset hoituu todella nopeasti kun palautusilmoituksen tekee netissä.
Jos jotain negaa niin hinnat on usein korkeammat kuin muualla, mutta kalliimpiin tuotteisiin käytän alekoodeja.
Usein tulee väärää tavaraa ja vaihtaminen vie kauan
Express-paketissani kesti juuri viisi viikkoa (!).
Nuo alekoodit on syvältä kun oikeastaan aina käy niin, että jos koodi (etenkin se -40%) kelpaa kyseiseen tuotteeseen niin sitten mukamas onkin maksuraja täynnä (juu ei tosiaan ole tili tapissa) eikä tilaus menekään läpi.
Ja sitten kun se sattuu menemään läpi niin heti tilausvahvistuksen jälkeen tulee viesti että tuote on valitettavasti loppuunmyyty..
Ja sitten sitä kuitenkin on yhä edelleen sivuilla saatavissa ja tilattavissa. Tosin se sun alekoodisi on jo käytetty eikä siksi enää voimassa.
Vierailija kirjoitti:
Ellos on aikansa elänyt, ja eniten minua ketuttaa ne hiton alekoodit kun niissä lukee että ne oikeuttaa alennuksiin myös merkkituotteista, ja kun yritän voimassaolevaa koodia tilauksen päätteeksi niin se ei koskaan toimi!!!!! Eli alennuskoodeja kyllä osataan lähetellä toinen toisensa perään ja houkutella niillä ostoksille mutta kai nyt oletusarvo olisi se että ne olisi aktivoitukin asiakkaille!
Hyvin harvoin saanut sen alennuksen ja pari kertaa vuodessa jotain olen tilannut. Onko se suunniteltu niin että hyvin harvasta tuotteesta sen alennuksen saa.
Vierailija kirjoitti:
Nuo alekoodit on syvältä kun oikeastaan aina käy niin, että jos koodi (etenkin se -40%) kelpaa kyseiseen tuotteeseen niin sitten mukamas onkin maksuraja täynnä (juu ei tosiaan ole tili tapissa) eikä tilaus menekään läpi.
Ja sitten kun se sattuu menemään läpi niin heti tilausvahvistuksen jälkeen tulee viesti että tuote on valitettavasti loppuunmyyty..
Ja sitten sitä kuitenkin on yhä edelleen sivuilla saatavissa ja tilattavissa. Tosin se sun alekoodisi on jo käytetty eikä siksi enää voimassa.
Oho, loppu katosi johonkin. Eli kyseisen "loppuunmyydyn" tuotteen voi kyllä tilata normihinnalla.
Ellos kokemuksia - https://ibright.lv/ellosfi.htm Suosittelen lämpimästi. Erittäin laaja valikoima ja ilmainen toimitus.
Ei pääse tekeen tilausta loppuun, toimii todella huonosti, eikä päässyt poistamaan tavaroita. Olkoot koko paska.
Hyvin on pelittänyt jo ties kuinka monta vuotta. Nyt en ole vähään aikaan tilannut, kun en ole tarvinnut mitään. Tilaan miehellekin sieltä vaatteita, kun ei mielellään lähde kauppoihin. Leviksiä ja muita farkkuja olen onnistunut saamaan alehinnoilla hajakokoja.
Hyvin on toiminut minulla vuosia..
Voiko elloksesta tilata puhelimella, kysyy mummo?
Osamaku-kaupanko takia sieltä ostata tuoteita? Itse ostan käteisellä kaiken minkä tarvitsen ja ei silloin tarvitse lähetyksiä odottaa tai palauttaa.
Minua ärsyttää että kun käytin alekoodia, en saanutkaan enää maksutonta toimitusta.