Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan lukenut lapsesi päiväkirjaa salaa jos siis lapset jo päiväkirjoja kirjoittavat

Vierailija
02.04.2008 |

ja jos olet niin miksi teit sen?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli nuoren sängyllä auki kun vien pyykkejä. Jotenkin tuntui ettei ollut mitenkään älyttömän hyvin kätketty perheenjäsenten silmiltä ;) Ei siihen mitään muuta syytä ollut kuin uteliaisuus.

Vierailija
2/4 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöhemmin sain tietää siitä ja olin erittäin loukkaantunut ja vihainen. Nyt kun minulla on omia lapsia, ymmärrän erittäin hyvin miksi äitini sen teki.

Mielestäni se on hyväksyttävä keino kunhan pitää mielessä, että vain osa asioista joita saa sitä kautta tietää, on sellaisia, mihin voi puuttua. Vanhemmalla on kuitenkin oikeus tietää missä lapsi menee ja mitä tekee ja kenen kanssa. Henkilökohtaisuuksiin ei saa mennä eikä kaivella intiimejä, yksityisasioita, salaisuuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotona jumittautui omaan huoneeseensa eikä puhunut kenellekään mitään.

Ajattelin, että pakko päästä mimmin pään sisään, keinolla millä hyvänsä. Ja hyvä että luin. Sieltä paljastui aikamoisia asioita, joihin pystyttiin sitten puuttumaan. Koskaan en paljastanut, mistä asiat tuli tietooni.............

Vierailija
4/4 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Myöhemmin sain tietää siitä ja olin erittäin loukkaantunut ja vihainen. Nyt kun minulla on omia lapsia, ymmärrän erittäin hyvin miksi äitini sen teki.

Mielestäni se on hyväksyttävä keino kunhan pitää mielessä, että vain osa asioista joita saa sitä kautta tietää, on sellaisia, mihin voi puuttua. Vanhemmalla on kuitenkin oikeus tietää missä lapsi menee ja mitä tekee ja kenen kanssa. Henkilökohtaisuuksiin ei saa mennä eikä kaivella intiimejä, yksityisasioita, salaisuuksia.

olen lukenut tekstareita..

mutta ikinä en paljasta lapselle että luin. Toisin kuin minun äiti ei osannut pitää suutaan kiinni

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän