painosi, pituutesi ja vaatekokosi
Minä 167 cm ja paino vaihdellen 62-64 kg. Vaatekoko yleensä 40, joskus 38, mutta paidoista usein jopa 42, koska en pidä kovin tiukoista ihoa myötäilevistä paidoista.
Kommentit (29)
Vierailija:
Sairatatko anoreksiaa, olet aivan luuranko!
Mallin työ vaatii moisia mittoja.
Ja juhannukseen mennessä raskauskilot ovat poissa ja painoa n. 72. (Pyhä lupaukseni...)
Vierailija:
Vierailija:Sairatatko anoreksiaa, olet aivan luuranko!
Vierailija:
Mikä malli on 150cm pitkä?
Vierailija:Sairatatko anoreksiaa, olet aivan luuranko!
Joku kuittaili numerolle 27
- olen nro 27 enkä suinkaan 150 cm
Miten me voidaankaan olla niin eri mallisia tai rakenteisia, kun mä olen oikeestaan identtisissä mitoissa ja mulle 38 paidat kiristää ja 38 housut ei melkee mitkää menis tällä painolla kiinni..Riippuu kyllä mistä ostaa vaatteet..36 en sais kyllä edes päälle. Tai no paidat ehkä jos ne ovat venyviä, mutta näyttäisi tosi naurettavalta mielestäni!
163 cm ja 48 kg, xs ja kengänkoko 37 - 38.
Puserot s, housut 34 tai 36, tuumakoko on 27, kengät 37
an M-kokoisina, että menevät rintojen kohdalta kiinni).
Etenkin paidoissa pitää olla M tai 36/38 kun taas housuissa S tai 34/36 riittää. Enkä ole edes mitenkään rintava...
Hieman pitäisi laihduttaa, toisaalta olen ihan tyytyväinen kokooni, kunhan löytäisin sopivia vaatteita
170 cm, 58 kg ja vaatteissa koko nykyisin useimmiten 36/S, joskus 38/M.
Kengän koko 38. Teen itse vaatteeni.
Olenko mä jumiutunu johonki teini-ikään kun ennen tätä ketjua luulin että koko 40 on iso, ja oon ihmetelly miksi omasta mielestäni sopusuhtaiselle vartalolleni (on vähän ylimäärästä mutta en koe olevani mitenkään varsinaisesti lihava) joutuu ostamaan " isoja" vaatteita :D
Kai tämä johtuu siitä että muutama ystäväni jotka eivät ole mitään pieniä (painoa saman verran suunnilleen, eri mallisia), käyttävät kokoa 36-38...Itse tykkään mukavista vaatteista, he tiukoista (ja pienintä mikä päälle mahtuu..)
Mikä ON yleisin koko naisilla suomessa? Olen pitänyt 38 kokoa M kokona, mutta esim nykyään hennesin vaatteissa 40/42 on M. Olen siis nykyään M jossain, usein jopa L. Olenko tosiaan LArge? Jos minä käytän Largea niin miten oikeasti ylipainoiset löytävät vaatteita? Monesti koot loppuvat XL:llään..Painoindeksi minulla siis joku 23. Onko ajatukseni vääristyneet, jos pidän 23 painoindeksiä normaalina, kun vaatteet sanoo että olen iso.. Kommenttia?
39 kg, 150 cm, vaatekoko 32 tai 36/ xs tai s, menee myös lastenvaatteet kokoa 150 cm.
Kokoa 40-44