Onko kukaan käynyt Treen uudessa vauvaliikkeessä?!
Vauvapop tms.? Millanen oli? Oliko hyvät valikoimat? Asutaan sen verran kaukana, että en viitti turhaan lähteä, jos on ihan puoti. Nettisivutkaan ei vielä ollu auki... Kiitos kaikista tiedoista!
Kommentit (12)
Minusta palvelu oli hyvää, menin lähinnä katsomaan millainen liike on valikoimaltaan. Tykkäsin, kun tarjolla oli sellaisia merkkejä joita täällä päin on huonosti tarjolla :)
Harmi, jos Johannassa on nykyään huono palvelu?! Oon ollut siellä aikanaan töissä ja mielestäni silloin palvelu oli hyvää. Riippuu tietenkin vähän tykkääkö asiakas häntä palvelevan myyjän " tyylistä" . Mutta ikävä jos palvelun taso yleisesti on nykyään huono :(
Lisäksi myyjät ei tunnu tietävän tuotteista yhtään mitään, vaan suorastaan kieltäytyvät esittelemästä/myymästä tuotetta, kun eivät osaa opastaa sen käyttöön. Yksi hyvä myyjä oli Johannassa, mutta hän on jo aikaa sitten lopettanut. Uusi nuori nainen siellä naama norsun veellä husaa ja pahasti pelkään hänen olevan jopa jonkin sortin pomo, kun häneltä miesmyyjä kaiken kyseli...
Ja siis kokemukset ovat pitkältä aikaväliltä minulla, mutta viime vuonna päätin, että nyt loppui, kun palvelua ei kertakaikkiaan saanut. Uusi liike on siksi minulle ainakin tervetullut vaihtoehto!
Täytyypä käydä tutustumassa, jos kerran on Johannaan verrattavat valikoimat ja palvelu hyvää... Kiitos kaikille tiedoista! :)
Valikoima myös yllättävän laaja ja rohkeasti Eurooppalaisia tuotteita enemmän kuin esim Johannassa. Minä tykkäsin.
Varmaan hekin joskus leipiintyvät, mutta nyt ainakin palvelua sai ihan heti ja tosi ammattitaitoista palvelua. Suunnilleen kaikesta mitä keksin kysyä sain vastauksen ihan heti. Mutta minuun kyllä vaikutuksen teki se valikoima.
Toivottavasti hiukan huono sijainti silti tuo asiakkaita tarpeeksi ja pysyy liike pystyssä.
Vierailija:
Minusta palvelu oli hyvää, menin lähinnä katsomaan millainen liike on valikoimaltaan. Tykkäsin, kun tarjolla oli sellaisia merkkejä joita täällä päin on huonosti tarjolla :)
Harmi, jos Johannassa on nykyään huono palvelu?! Oon ollut siellä aikanaan töissä ja mielestäni silloin palvelu oli hyvää. Riippuu tietenkin vähän tykkääkö asiakas häntä palvelevan myyjän " tyylistä" . Mutta ikävä jos palvelun taso yleisesti on nykyään huono :(
Tai siis niin minusta lehdessä luki..?
Mutta kuullostaa tosi hyvälle, ehdottomasti menen tutustumaan siis! Mahtavaa, jos Tampereellekin saatiin vihdoin hyvä vauvaliike! Oliko muuten vaatteita/ muuta oheis" sälää" , vai pelkästään tarvikkeita?
Kiitos infoajille, olen nyt ihan innoissani! :)
valoisa.
Britaxin vaunuja oli myös ja Oraa ja Abc:tä. Muitakin oli, mutta en muista merkkejä. Tosi laadukkailta vaikuttivat kyllä, ei " kiinalaisten ihmeille" .
Vaunuja oli monen merkkisiä ja näköisiä. Käsittääkseni oli vaatteitakin, mutta kuten sanottu en oikein katsellut sillä silmällä kuin niitä istuimia. Oletin että tuolla enemmänkin kantoliinoja ja kestovaippoja, kun omistaja tutun tuttu ja kai tarkoituksenaan oli perustaa enemmänkin noihin keskittyvä liike. En arvannut noin isoksi ja hyvä valikoimaiseksi.
7
Vierailija:
Tai siis niin minusta lehdessä luki..?Mutta kuullostaa tosi hyvälle, ehdottomasti menen tutustumaan siis! Mahtavaa, jos Tampereellekin saatiin vihdoin hyvä vauvaliike! Oliko muuten vaatteita/ muuta oheis" sälää" , vai pelkästään tarvikkeita?
Kiitos infoajille, olen nyt ihan innoissani! :)
muuten myyjän/omistajan kanssa Vauvapopissa, tosiaan oli ystävällistä ja asiantuntevaa, ja ilmeisesti on aikomuksena ketju, tämä siis ensimmäinen liike. Ilmoitin jo olevani muutaman vuoden kuluttua halukas yrittäjäksi ilm. franchising pohjalta ;) Valikoima oli minusta hyvä ottaen huomioon liikkeen suht pienen koon ja tuoreuden. Värit minuakin miellyttivät kovasti, vaikken nyt mitään ostanutkaan. Sijainti tosiaan vähän vaikea, mutta valotaulu on kuulemma tulossa, itse löysin perille Prismasta neuvoa kysymällä. Vaatteita oli ainakin Sucre d' Orgin. Rattaista/vaunuista huomasin ainakin Oraa, X-Adventurea, Britaxia ja ABC:tä. Oli sittereitä, leluja yms., istuimissa ainakin Kiddo, Britax, Bebe Confort.
t. 5
Johannassa on ollut surkea palvelu. Yksi hyvä myyjä tosin oli, joku Illonen, Itikainen tms. Se on ehkä jo lopettanut, kun oli vähentänyt tuntejaan.
Hyvä, että on tullut uusi liike.
vähän varsinaisen asian vierestä. Asioin johannassa välillä, mutta palvelen siellä itse itseni, ja tietty mua " tuttuna" palvellaan ihan hyvin, sen mitä apua nyt ylipäänsä tarvitsen. Todennäköisesti se lopettanut hyvä myyjä olen minä tai yksi toinen ihana tyyppi ;) Ei vaan, on siellä viimeisen 6 vuoden aikanakin ollut ainakin hetken varmaan 20 jo lopettanutta myyjää.
t.5
Mutta kyllä Tampere silti lähempänä olisi.
Eikö mitään erilaista ollut valikoimissa?!