Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jotenkin niin huvittavaa, kun lapsettomuudesta kärsivät

Vierailija
24.05.2008 |

saattavat hyvin avoimesti esim. anoppilassa keskellä kahvipöytää selostaa, että vaikka kuinka kovasti yritämme ei lasta kuuluu=

Vaikka kuinka paljon NAIMME, ei lasta kuulu. :D

Minua on tämä asia aina niin huvittanut. Hirveä tabu puhua seksin harrastamisesta ja lapsethan ikään kuin sikiää pyhästä hengestä. Mutta sitten uskalletaan näinkin avoimesti selittää, kuinka usein nussitaan. Hauskaa! :D

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö muuten ihmiset yhtään tiedä milloin ovis on ettei tarvi koko ajan panna? mulla kk:t tullu aina miten sattuu mut kun olen lasta halunnut olen tullut aina yhdestä kerrasta raskaaksi koska kehoa kuuntelemalla tiedän milloin ovis on. Normaalisti en toki sitä huomaa.

Vierailija
2/4 |
24.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä naiminen kuulu kuvaan välttämättä ollenkaan vaan lääkärin pöydällä makoilu, itsensä piikittäminen, hormonit ym. mukavaa. ja vaikka lääkärille asti ei vielä olisikaan ehditty, niin ovulaatiota metsästetään ja se ukkoparka raahataan vaikka kesken päivän töistä kotiin, jos siltä tuntuu.

Sulla ap taitaa olla hieman yksinkertainen mielikuvitus?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä viitsi ap itkettää mua, mul on lapsettomuutta takan 6 vuotta. Tiedän koska on ovi enkä suostu sänkyynkään kuin max 3 vrk ennen ja jälkeen vaan kuitenkaan ei lasta kuulu. Missä vika? Anopissa?

Vierailija
4/4 |
24.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä naiminen kuulu kuvaan välttämättä ollenkaan vaan lääkärin pöydällä makoilu, itsensä piikittäminen, hormonit ym. mukavaa. ja vaikka lääkärille asti ei vielä olisikaan ehditty, niin ovulaatiota metsästetään ja se ukkoparka raahataan vaikka kesken päivän töistä kotiin, jos siltä tuntuu.

Sulla ap taitaa olla hieman yksinkertainen mielikuvitus?

tarkoittanut loukata. Yhtälailla olisin voinut ilmaista asiani, että alamme yrittämään lasta= alamme nussimaan ilman ehkäisyä. (näin olisi mieluummin pitänytkin asia sanoa)

Olen pahoillani, en todellakaan halunnut loukata ketään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä