HULLUT PÄIVÄT Terveisiä :)
Kävin pika visiitin ja ostin tytölle omenanvihreän Ticketin puvun ja Benettonin hatun. Paljon oli väkeä ja varsinkin pukuja monet ostivat useammankin värin :)
Kommentit (96)
Hullut päivät kuvastossahan koot oli laitettu alkavaksi 98 cm- mutta niitä oli pienten puolella myynnissä pieniäkin kokoja. Tiedoksi jos joku kaipaa (ja jos pukuja vielä on). Hki keskustan myymälän isommat ticketit menivät ainakin hetkessä, elleivät roudaa niitä jostain lisää.
Meille tuli pitkän pohdinnan jälkeen oranssi (vihreää ja oranssia mietin).
Olin aamusta ovilla jo ennen kahdeksaa ja en ole kyllä sellaista tungosta ennen nähnyt. Ihan järjetön määrä ihmisiä ; )
Suuntasin sitten minäkin sinne Ticket-rekeille ja tosiaan monilla oli sylissä pukuja montaa väriä, joillain jopa kymmeniä. Trokareita vai koko suvulle ostavia, sitä on vaikea sanoa. Ostin minäkin sitten muiden innoittamana turkoosin puvun, kun oli niin nätti väri. Tosiaan vauvapuolella oli vaikka kuinka paljon pukuja eikä ihmisiä missään, toisin kuin tuolla isompien puolella, jossa meno paikoitellen äityi siis ihan älyttömäksi tönimiseksi ja haalimiseksi.
Ostin pojalle vielä Benettonin sukkia 5 paria 7,90 ja Bogin lippiksen 2,90. Olin alunperin ottanut myös limen Benettonin kalastajanhatun kun meinasin ekaksi ostaa vihreän TTH puvun, mutta en sitten ostanutkaan sitä hattua, kun ei meillä ole mitään muuta vihreää ts. limeä.
Vielä kävin leluosastolla. Mukaan tarttui leluajoneuvoja (hiekkikselle sopivia) 2,90 kpl, 3 Nalle Puh palapaelin setti 6,90 ja siivousvälinesetti 2,90 euroa. Ja koiralle nameja.
Itselleni ostin In Wearin mekon ja sporttisandaalit urheiluosastolta.
Nyt on kansalaisvelvollisuus suoritettu...
Huomenia,
minäkin kotona jotenkin ei vaan innostanut HETI AAMUSTA
sellainen hulina :D
Onneksi meillä on jo " ticketit" ostettuna ja hintakin on
ollut meille sopiva :D
- Fleecevuorillinen irtosi alesta 34,50e (juuri irroitin laput ja laiton
tytölle tarhaan)
- Kumipuvut x 2 lähtivät 22,50e /kpl
- Kotimainen Bunuell Splash hintaan 37,50e joten maksoin
tuon " ylimääräisen" 7,50e mielelläni ilman tuskastuttavaa
ryysimistä :D
Mutta kertokaa nyt kuitenkin että mikä malli oli kyseessä :D
Mietin viitsinkö ollenkaan " ängetä" mukaan :D
En osaa sanoa, mikä malli on kyseessä. Suht ohut puku, verkkovuori, Vesipilari 3000. Henkselihousut koossa 104. Minusta on hieman ohuempi kuin Tanskasta tilaamani vanhan mallinen Light Rain Set, mutta en osaa sanoa varmaksi, kun ei ole sitä toista pukua laittaa rinnalle.
Tämän kotiäidin kannattaa mieluummin valita ostosreissulleen rauhaisa tunnelma, kun nuo hermot temppuilee välillä muutenkin.
Mutta mielenkiinnolla odottelen täällä minäkin, että oliko Ticketin puku Flash vai joku muu. Kirjoitelkaahan puvun saaneet:)
Meillä pakollisia vain kenkähankinnat ja jos ei isä innostu Hullareille lasten kanssa sovittelemaan, niin jätän mieluiten nekin hankinnat lähikenkäkaupan valikoiman varaan. Sen verran hurjalta kuulosti tämän vuotinen meininki!
Vinkkinä...että laittakaahan trokarit niitä Ticketin pukuja " irtopareina" (=housut ja takit erikseen) huutikseen, niin siirryn minäkin sen shopin puolelle.
Tai en itse ainakaan löytänyt, kun äskin tutkin noita pukuja.
Tuossa pompelmo arveli, että jotkut olivat haalineet kymmeniä pukuja. Itselläni oli peräti seitsemän pukua, ja täytyy sanoa, että en kyllä olisi jaksanut ihan kymmeniä kahmia. :-D Ostin pukuja omille lapsille, heidän serkuilleen ja vielä kaverin lapsille. Lapsia kun on yhteensä 6, niin pukujakin sitten tarttui mukaan. Tosin mitäpä tässä selittelemään. Minun ostokseni eivät kuulu eikä muiden minulle.
Ai niin, [b]tuota Ticket-pukua löytyi myös pienemmässäkin koossa.[/b] Itse pähkäilinkin, että kuvastossa on varmasti ollut painovirhe. Pienin koko taisi olla 74 cm. Näitä 74-92-senttisiä pukuja oli pieni erä siellä vauvapuolen kassojen lähellä.
[b]Volga,[/b] sinä olet tehnyt löytöjä, kun olet saanut ilmeisesti Rain Dropin noin halvalla! Sinuna en kyllä haikailisi näiden HP-pukujen perään. Meillekin on tulossa niitä Ticketin kumipukuja, paketti lähti Tanskasta yli 2 vk sitten, mutta UPS ei osaa meille. :-o
Niin, noiden Ticket-pukujen lisäksi mukaan tarttui:
- InWear-mekko ja -paita
- Muumi-tabletteja, Marimekko-lautasliinoja ja lakritsia
- pari Benetton- ja Name It-t-paitaa (Benetton on meille ihan uusi tuttavuus)
Kohta kurvaan uudelleen hankkimaan miehelle sen PlusTv-kortin ja pari CD:ä ja DVD:ä. Marimekon pyyhkeet hylkäsin ihan suosiolla enkä lämmennyt parille muullekaan jutulle, joita etukäteen mietin.
Ryysis oli kyllä joka puolella kova. (Kävin siis Hgin keskustan Stockalla.) Itsekin olin paikalla jo vähän ennen klo 8:aa ja aika monen ihmisen tie vei kyllä määrätietoisesti tuonne Ticketin pukujen puolelle. Kaikkea se kymmenen euron säästö per puku saakin meissä aikaan.
:-)
Iituli
Kahta Ticketin pukua (ja muutamaa muuta täsmäostosta) lähdin hakemaan, mutta kun huomasin että pukuja on myös pieniä kokoja, lähti pukuja meille yhteensä 6, molemmille pojille turkoosi, oranssi ja lime =D Siis suoranaista hulluutta!
En pääse tänään HP:lle. Työ haittaa hulluttelua klo 20asti ja sitten ei jaksa. Huomenna ajattelin mennä ostamaan shampoot, ym. hiustuotteita. Yleensä olen ostanut myös valokyniä, ym kosmetiikkaa, mutta nyt on se puoli just tax freessä täydennetty. Samoin mallikappaleista olen katsonut itselle vaatteita, mutta nyt ei ole tarve kuin mammavaatteille. Mitään isompaa ostettavaa meillä ei siis ole. Jotain ihania babyvaatteita voisi haksahtaa ostamaan - Pojalle. :-)
kahdeksalta hulluilla päivillä ja voi mieletön sitä tungosta! Onneksi pystyin jättämään vauvan isän kanssa kotiin, vaunuilla en kyllä olisi mennyt sisälle tohon ryysikseen.
Ticketin pukuja oli tosiaan koosta 74 cm alkaen, joten sorruin minäkin sitten ostamaan sen pinkin puvun koossa 80. Superfitin ensiaskelkengät lähtivät myös mukaan sekä paljon Name it perussisävaatetta tytölle, jotain myös Benettonilta. Ärsyttävän ihania värejä noissa lastenvaatteissa oli, mun on jotenkin vaikea vastustaa pinkkiä, vaaleanpunaista ja limen vihreää nätisti toisiinsa yhdistettyinä. :)
Tässä meikäläisen hullujen päivien saldo. Ja mitään ei pitänyt ostaa..
*Oranssi Ticketin puku koossa 86cm, ostin kun olikin pieniä kokoja...
*2 kpl Benettonin kalastajalakkeja punainen ja ruskea
*3kpl Benettonin t-paitoja. Ostin kaikille pojille samanlaiset beiget :)
*Timberlandin pitkähihaiset pikeepaidat isommille pojille. Väreinä ruskea ja beige.
*Benettonin 5kpl sukkapaketti
*Stockman casa pyyhkeitä
*pakolliset irtokarkit ja Fazerin suklaapaketit
Oli kyllä Tampereellakin heti aamusta väkeä ja Ticketin puvut häipyi aika nopeasti. Tyytyväinen olin ostoksiini ja kaikki kokovalinnatkin osui nappiin. Mies saa huomenna mennä sitten omille vaateostoksillensa...
Orkidea on oikein komea, korkea valkoinen ja isokukkainen yksilö, toivottavasti jaksaa taas kukkia uskollisesti.
Ensin en aikonut ostaa Ticketin asua, mutta kun olin ostanut pojalle pakolliset T-paidat (oranssi Quiksilver, musta Pepe Jeans, tumm.sin. Adidas), näin yhden turkoosin asun kokoa 116 roikkumassa nokkani edessä houkuttelevasti. Tutkiskeltuani sitä hetken, päätin ottaa sen, se on sopivan ohut vaikka kulkemaan koulurepussa sadesettinä. Kesälläkin on kivan ohut varatakkina.
Exitin beiget puuvillahousut (10,90) ostin kokoa 122, olivat tyttöjen puolelta, mutta juuri siksi sopivan kapeat meidän pojalle eikä niissä ollut mitään tyttömäistä. Bogilta löytyi kivat ruskeat maastohenkiset suoralahkeiset verkkarit (9,90). Ostin niitä 2 paria, vaikuttivat myös vyötäröltä tarpeeksi tiukalta.
Uuden sähköhammasharjan ostin myös, vaikka hinta (79e) ei mielestäni mikään hirmuisen halpa ollutkaan. Kuuluihan siihen ylimääräinen runko, saa lapsi oman niin ei mene pöpöt sekaisin.
Mies sai Gantin ohuen puuvillaneuleen (64,90e), olivat jo melkein loppu vähän ennen klo 9! Muuten en jaksanut tällä kertaa katsella miehelle paitoja, olisihan niitä ollut tarjolla taas vinot pinot.
Eiköhän siinä taas ollut tälle keväälle vähäksi aikaa hankintoja....
Kun nyt kommentoit kirjoitustani, niin kyllä siellä muutama nainen vastaan tuli sylin täydeltä pukuja ja yksi nappasi suoraan rekistä ison läjän yhtä väriä katsomatta edes kokoja. Vaikea sanoa, oliko sylissä seitsemän vai 12 pukua eikä suoraan sanoen kiinnostakaan. Ei kuulu tapoihin kytätä muiden ostoksia, kunhan vain kiinnitin huomiota niiden suureen suosioon. Minusta en eivät nyt niin halpoja olleet, Tanskasta sai tilattua halvemmalla. Mutta tosiaan nättejä olivat värit.
ja siellä ei mielestäni ollut mitenkään älytön ryysis. TTH:n pukuja oli vielä hyvin kun lähdin yhdeksän aikaan pois. Muuta mieleistä en löytänyt, lelu puolella vauvanvaatteiden vieressä oli Brion junarataan matkustajavaunuja 3,90 ¿. Sellaisen ostin ja ois kai pitänyt ostaa pari lahjavarastoonkin, mutten jaksanut innostua. Myös ääniä päästäviä eläinaitauksia oli tuohon junarataa muistaakseni 19,90 ¿ (tuossa normaalihinta mielestäni yli 40 ¿).
Itse ostin pojalle vihreän TTH:n puvun, mietin kyllä oranssia, mieli olisi tehnyt, mutta päädyin kuitenkin tuohon vihreään vaikken itse hirveästi vihreästä tykkää. Silti ehkä varmempi kuin se oranssi....
Minäkin laitoin miehen asialle, ja oli paikalla muutaman minuutin yli kahdeksan. Lastenosastolle päästyään ei ollut ticketin pukuja jäljellä juuri ollenkaan :O Isoimpia kokoja oli kyllä vielä. Puhuttiin puhelimessa ja hämmästys oli suuri, kun pienten puolella olikin myös niitä pukuja. :)
Toinen erä Ticketin asuja tulikin puoli yhdeksältä, ja mies onnistui juuri napata sieltä sen haluamani :) Aika äkkiä nekin tuntui häviävän..
Eli meille lähti oranssi 128cm, pinkki 98 ja pinkki 80 :)
Itse jäin tällä kertaa vauvan kanssa kotiin:)
Poikkeuksellista kyllä, mies oli löytänyt itselleen kasan vaatteita mallikappaleista: Peakia, Gantia ja Sandia sekä sukkia.Isommalle hän osti pyynnöstäni tuon Ticketin puvun turkoosina.Veikkaisin että puku on Splash-mallia vaikka ko. mallilappua puvussa ei tosiaan ollutkaan.
Itselläni ei ollut tarvetta vaatteille, joten minä sain tuliaisiksi suklaata ja ruokapuolen juttuja, joita olen himoinnut raskauden ajan (esim. tuoretta Parmesaania...).Isompi lapsista sai vielä toivomansa XBox pelin.Lastenvaateosastolle en viitsinyt miestä lähettää, sillä ryysis on tunnetusti melkoinen joten meillä ostokset olivat hyvin " miestenvaatepainotteisia" .
Vilkutuksia vielä Finetelle, teillekin tulossa kolmen kopla poikia?
t.pikkupäästäinen+pojatx3
Mistä noita pukuja saa Tanskasta halvemmalla?
Pukujen suosio tosiaan oli suuri. Tosin ei kai se mikään yllätys ole kellekään.
Halusin vain kirjoituksellani tuoda esille, etteivät kaikki ole trokareita, vaikka pukuja olisikin sylikaupalla mukana.
Mutta lopetan selittelyt ja kommentoinnit pukujen ja niiden ostamisen/hamstraamisen osalta tähän paikkaan. Pääasia, että sain itselleni ja muille sen, mitä hainkin. Muut ostakoot vaikka 20 pukua Huutikseen myytäväksi. :-D
Ilahtuneena huomaan, että nykyajan miehet alkaa olla varsin hyvin lastenvaatteista tietoisia! Monen täällä olevan mies on siellä ollut ostoksilla. Meilläkin on tuo mies kyllä varsin kiitettävästi sukeltanut lastenvaatteiden maailmaan mukaan, vaikka hän nyt " lapsellinen" on ollut vasta 3 vuotta. Ihan surutta uskalsin miehen siis ostoksille päästää ja antaa ohjeeksi " osta kivannäköisiä" ja tiedän että sieltä moisia tulee. Tietty joku hattujen sopivuus täytyy sitten joka tapauksessa poikien päässä tarkistaa ja jos ovat jotenkin oudon mallisia, niin sitten lähtevät takaisin. Niin ja noiden lastenvaatteiden lisäksi meille oli toki lähtenyt mukaan USB kiintolevy varmuuskopiointiin ja neljän gigan muistitikku.
Tuo Quicksilverin oranssi t-paita kuulostaa kivalle. Meillä on ollut viime hullujen päivien turkoosi ohut pitkähihainen ja se on ollut kiva ja nyt on musta t-paita ja musta kauluspaita odottelemassa käyttöä. Ja mulla on nyt varmaan joku oranssi kausi, mut nyt ei nuo oranssit Ticketitkään olleet ostoslistalla, kun kokoja ei pitänyt olla, mutta ei harmita kyllä kun ehdin oranssit Ver de Terret tilaamaan. Kumpikohan noista lienee sitten parempi? Suoraan sanottuna housujen kestämiseltä en kyllä paljon odottaisi kummallakaan merkillä, mutta ehkäpä takit kestää paremmin.
melba:
Ilahtuneena huomaan, että nykyajan miehet alkaa olla varsin hyvin lastenvaatteista tietoisia! Monen täällä olevan mies on siellä ollut ostoksilla. Meilläkin on tuo mies kyllä varsin kiitettävästi sukeltanut lastenvaatteiden maailmaan mukaan, vaikka hän nyt " lapsellinen" on ollut vasta 3 vuotta. Ihan surutta uskalsin miehen siis ostoksille päästää ja antaa ohjeeksi " osta kivannäköisiä" ja tiedän että sieltä moisia tulee.
Niin, mutta tästä menee se ilo, että saa itse hiplailla ja valita ;)
Oliko noi muuten miten reilua kokoa, tickettimäisen reiluja vai kokoaanvastaavia...vai jotain muuta? :)
Kertokaapa muutkin, että mitä olette ostelleet, tosin tuskin moni on vielä kotiutunut.
Mä olen tuon vauvan kanssa kotosalla, mutta mies oli käynyt ostamassa parit Benettonin t-paidat ja hatut pojille ja jos oikein ymmärsin niin vihreän hupparin. Katselin sitä kuvastoa eilen ja kirjoittin miehelle ostoslistaa ja kirjoitin, että jos Cap Horn huppari on vihreänä niin se... ilmeisesti oli ollut???
Niin ja mies sanoi, että Ticketit hävis vartissa ja kun uusi rullakko tuli, niin sillä matkalla hävis siitä kaikki.
Mulla ajatuksissa, että jos huomen aamulla jaksaisi mennä käväisemään, jos saan ilman vauvaa käydä. Rattaiden kanssa on aika hullu reissu.