Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eiko ketaan muuta huolestuta tuo Stubb, jota tuntuu vain kiinnostavan se, etta hiukset ovat siististi leikatut, puku istuu hyvin ja vastaukset kysymyksiin tulevat selkesti

Vierailija
02.04.2008 |

ja vakuuttavan kuuloisesti. Sisällöstä viis. Tyypillinen ex-kokoomusnuori.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

osaa useita eurooppalaisia kieliä!!! Siitä olen erittäin onnellinen.

Vihdoin suomalainen, joka saa tehtyä itsensä ymmärretyksi kansainvälisissä puhujanpöntöissä. Ja tuo kielitaito auttaa huomattavasti enemmän kuin jotkut " mahtavat sosiaaliset taidot" niissä neuvotteluissa, joita ulkoministerit käyvät. Ei riitä vain että hymyillään kameralle, taputetaan selkään ja ollaan hyvää jätkää (tyyliin Ike).

Vierailija
2/5 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkälle tms. Edennyt vain puoleen omissa tehtävissä. No nyt olet ap heikoilla hangilla. Stubb on mm. väitellyt tohtoriksi jossain EU-asioissa, en muista tarkkaan, mutta joo...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveä tekohymy. Muista meriiteistä tai luonteesta en sen kummemmin tiedä, paitsi että sen poliittiset näkemykset tuntuvat aina olevan melko lailla minun näkemysteni vastakohtia, kun niitä jostain lukee.

Vierailija
4/5 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo parin viikon ministeriuran jälkeen Ike järjesti tapaamisen Usa-kollega Condolezzan kanssa ja on tainnut tapailla sittemmin useammankin kerrran. Tästä Tarja Halonen edelleen vain haaveilee, vaikka itse presidentti-kollegaa tekisi mieli tavata...

Vierailija
5/5 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jo parin viikon ministeriuran jälkeen Ike järjesti tapaamisen Usa-kollega Condolezzan kanssa ja on tainnut tapailla sittemmin useammankin kerrran. Tästä Tarja Halonen edelleen vain haaveilee, vaikka itse presidentti-kollegaa tekisi mieli tavata...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme