Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muuttaisitko taloudenhoitajaksi lapsen kanssa vieraaseen maahan jos mies pyytäisi?

Vierailija
01.04.2008 |

Lomaromanssini siis on kyseessä ja luvannut täyden ylläpidon minulle ja lapselleni. Olen pienituloinen yksinhuoltaja ja mies on luvannut maksaa kaiken meille lapsen koulutuksesta lähtien. Hieno talo siellä ja vaikka mitä kivaa. Vastausaikaa on antanut viikon verran.

Lähtisitkö jos samanlainen tilaisuus tulisi sinulle eteen?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

enpä nyt mielestäni oo kauheen sinisilmäinen, tunnen kuitenkin miehen siltä parin viikon lomalta ja sen jälkeen netistä. Olen aiemmin mennyt miesten koteihin paljon pikaisemman tutustumisen jälkeen.

Mies vaikuttaa todella sydämelliseltä. Tietenkin epäilen voiko kaikki olla totta, mutta miksei voisi. Riskejä on otettava jos haluaa onnen löytää.

Taidan suostua miehen ehdotukseen. Kerranhan täällä vain eletään. Pääsen sieltä pois jos asiat eivät suju, mies on tämän luvannut.

t. ap

Vierailija
22/24 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se oikein suunnittelee kun tulee edes maininneeksi moista? Senhän pitäisi olla ihan itsestäänselvyys että pääset pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laillisesti et voi ilman viisumia vierailla USAssa 90paivaa kauemmin. Kun haet viiisumia pidemmalle ajalle, joudut menemaan lahetystoon haastateltavaksi, noilla perusteilla uskon etta viisumi evataan. On senverran hataralla pohjalla. Tyolupaa et saa takuuvarmasti.

Jos aiot menna turistina ja ylitat nuo 90pv. ja haluat joskus kayda Suomessa, sinulle tulee elinikainen porttikielto USAan.

Vierailija
24/24 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulisi " yritysjohtajan" tietavan viisumivaatimukset ja kuinka vaikeata on paasta USAan vakituisesti asumaan.

Ilman tyolupaa et voi toita tehda ja sen pitaa sinulle hakea amerikkalaisen tyonantajasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä