Muuttaisitko taloudenhoitajaksi lapsen kanssa vieraaseen maahan jos mies pyytäisi?
Lomaromanssini siis on kyseessä ja luvannut täyden ylläpidon minulle ja lapselleni. Olen pienituloinen yksinhuoltaja ja mies on luvannut maksaa kaiken meille lapsen koulutuksesta lähtien. Hieno talo siellä ja vaikka mitä kivaa. Vastausaikaa on antanut viikon verran.
Lähtisitkö jos samanlainen tilaisuus tulisi sinulle eteen?
Kommentit (24)
että en koskaan, siis KOSKAAN menisi taloudenhoitajaksi omalle miehelleni... ihan hirveä ajatuskin! Haluan mieluummin ihan normaalin ja tasapuolisen parisuhteen...
mutta lapsen raijaaminen ympäri maailmaa tuolla lailla on törkeää.
jotta hänen ei tarvitse turhaan odotella minua vaan haluaa sen päätöksen. Mies on minua jonkin verran vanhempi eli 45-vuotias, itse olen 27.
t. ap
Ei kiitos.
Miksi taloudenhoitajaksi? Miksi viikon harkinta-aika? Miksi ette voi olla normaalisuhteessa?? Outoa
Ja eiole ihan puhtaat jauhot pussissa jos tosiaan viikon voi vaan antaa miettimisaikaa...
ja en voisi heti ainakaan työskennellä siellä, koska pieni lapsi ja ne työluvat ym. Mies haluaa sen päätöksen nopeasti, koska on niin rakastunut minuun, ettei jaksa odottaa. Tosin emmehän me kuin vasta kesällä vasta muuttaisi, mutta hän haluaa siis sen varmuuden. Mieshän yrittää sen normaalisuhteen saada kun nyt asumme eri maissa.
t. ap
Vierailija:
Ei kiitos.
Miksi taloudenhoitajaksi? Miksi viikon harkinta-aika? Miksi ette voi olla normaalisuhteessa?? Outoa
Jos on rakastunut niin miksi vaatisi palveluja siitä että tulet sinne?
Vedä henkeä, pyydä mies tänne ensin käymään. Älä nyt minkään lomaromanssin perusteella lähde elämääsi muuttamaan. Ja ei millään pahalla, mutta et kai nyt lasta lähde romanssin perässä retuuttamaan?!
no en tod lähtisi minnekään tuolla tutustumisen määrällä, ja jos vielä asetellaan aikarajoja.
hei haloo!! nyt järki päähän! ja itsesuojeluvaistoa kanssa peliin. tai älyä edes lapsesi paras!
Mies on varakas ja haluaisi auttaa meitä ja aloittaa yhteiselämän kanssani. Lapsen isä ei ole lapsen kanssa missään tekemisissä, joten sekään ei olisi esteenä. Taidan suostua miehen ehdotukseen. Onhan hänellä jo ikää, joten ei varmaankaan halua vuosikausia odotella.
t. ap
No mutta vastaukseni on, että kun en lähtisi tämänkään kanssa, lasteni isän ja 8v suhteen jälkeen... Niin päättele siitä ;-)
Jos ei niin aika uskomaton juttu että joku edes harkitsee asiaa. Ja mitä sinulla on miehen sanojen tueksi; miehen jutut, valokuvat?
Kuka nyt suinpäin muuttaa jonnekin. Jos mies on varakas ja vilpitön niin voisitte kyllä tutustua ensin vierailemalla toistenne luona. Sori, mutta näin asia on.
Olin nähnyt miehen kahden matkan aikana yhteensä 2 vk sekä lukuisat kerrat netissä ja juteltiin siellä tuhansia tunteja.
Menimme naimisiin ennen kuin muutin tänne, aluksi olin kotona, opiskelin mm. kieltä. Sitten sain 2 lasta ja hoidin heitä. Kun nuorin lapsi oli 2,5 vuotta menin töihin. Täytyy myöntää että en ikinä olisi saanut vastaavaa työtä koulutuksellani mutta menin siis mieheni yritykseen töihin.
Minä olin tänne muuttaessani vasta 23 ja kaikki tuttuni kauhistelivat ratkaisuani. Mutta kaikki on siis mennyt hyvin.
Nyt olen oikein onnellinen täällä, en kaipaa Suomeen yhtään. Asumme Keski-Euroopassa, terveisiä vaan tutuille jos tunnistatte.
Mista paattelet etta han on varakas?
kysyy USAlainen.
Lomalla kun tapasimme niin hän asui 5 tähden hotellissa ja minä ja lapsi oltiin omalla lomalla 2 tähden hotellissa. Tavattiin meidän loman ekana iltana, mies siirsi muutaman päivän päässä ollutta lentoaan ja maksoi meidät myös sinne viiden tähden hotelliin. Olen nähnyt miehen myös netissä webbikamerassa ja on hieno talo uima-altaineen. Mies asuu Floridassa.
Tuota miettimisaikaa olen myös miettinyt miksi niin lyhyt, mutta mies on kuitenkin jo 45 ja ei vielä lapsia ja haluaisi tulla vielä isäksi.
t. ap
Sillä nyt vain on entinen taloudenhoitaja kautta seksikumppani irtisanoutunut ja lopettaa työt viikon kuluttua, joten sinut tarvitaan paikalle pikaisesti sen jälkeen
kyllä minun mielestäni tuon työsuhteen voisi tästä romanssista jättää pois... ja määräajat. huh.
provohan tämä on, mutta jos ei ole,niin ap: ethän aikuinen ihminen VOI olla noin sinisilmäinen!?! itselleen saa tehdä mitä vaan, mutta lapsia ei lähdetä raijaamaan ympäri maailman.
Olen täällä töissä ja on miehen kanssa juteltu asioista että tuntisin itseni jotenkin avuttomaksi ja omituiseksi jos ei olisi töitä niin sitten mies ehdotti tuota että voisin alkuun hoitaa kotitöitä ja kotijuttuja, siis tarkoitti, ettei minun tarvitse missään tapauksessa vain kotona " löhötä" .
mutta tapailimme kaksi vuotta niin että vierailimme toistemme luona kuukausittain - ja vasta ensimmäisen vuoden jälkeen matkustin ensimmäistä kertaa lapseni kanssa! Suosittelen, ettet kiirehdi! Me asumme nyt yhdessä ja olemme onnellisia, mutta tilanne voisi olla toinen jos olisimme suinpäin rynnänneet yhteen. Kun toinen tulee eri kulttuurista, tarvitaan vähän totutteluaikaa...