Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jokohan se Sampopankki toimii?

Vierailija
01.04.2008 |

Mä en jaksaisi enää edes kokeilla, laskuja on vino pino, ja olen niin kyllästynyt kun toista viikkoa ja joka päivä yritellyt tuloksetta.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
01.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään ongelmia. Tai no liian vähän jäi rahaa jäljelle, mutta se ei liene Sammon vika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi