Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä muita jotka odotatte neljättä lasta?

01.04.2008 |

Hei!

Oisiko täällä muita jotka odottavat neljättä lasta,olisin niin mielellään vaihtamassa kuulumisia kanssanne:)

Vai onko sellainen pino olemassa niinkuin esim.kotilot?

Kiittäen ja kumartaen

-hemulihiipijä

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

LA on 20.10.08. Ennestään on kolme poikaa, 06/01, 03/03 ja 01/07. Täytin juuri 31 v ja mies on pari vuotta nuorempi. Luultavasti taas odotellaan poikaa ;). Vaikka vielä on ehkä liian aikaista sanoa kumpi on tulossa, mut aikaisemmissa raskauksissa ei ole ollut pahoinvointia, enkä ole potenut sitä tässäkään raskaudessa. Auto vaihdettiin jo puoli vuotta sitten, kun meni muutenkin vaihtoon, niin samalla sitten vaihdettiin 7-paikkaiseen.

Vierailija
22/39 |
06.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on justiinsa synttärit alkamassa, sukulaiset ois vuorossa tänään, eilen oli kaverit. Vähän alkaa väsyttämään tämä juhliminen. Onneksi tää neljäs syntyy syksyllä eikä tähän samaan rytäkkään muiden kanssa.

AngelEyes ja masukki 12+5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
06.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos siis tämä raskaus toivon mukaan jatkuu, alkuvaiheessa kun vielä ollaan... Mutta en lähde pelossa elämään.

Neljännen odottaminen on jo jotenkin ERIKOISTA, se on jo todella SUURperhe mielestäni, ja toisaalta on tunne että olenko nyt tosi " vanha konkari" jo tässä lapsenteko/hoitoasiassa. Ja että saanko edes olla esim. synnytyspelkoinen (niin kuin olen) tai kysellä enää " tyhmiä" neuvolassa jne.

Kaksi ekaa lasta on kyllä jo vanhempia, joten tämä on niin kuin toista sarjaa.

Vähän mietityttää sekin, miten oma kroppa jaksaa näin monta raskautta ja synnytystä. Mutta onhan monilla seitsemänkin lasta, ja olettaakseni ihan kunnossa??

Autoasiat mietityttää täälläkin - en ole varma onko meillä nyt edes varaa vaihtaa autoa (periaatteessa tietenkään ei jos jään hoitovapaallekin). Mutta silloin emme voi ikinä mennä koko perhe mihinkään autolla.

Tosiaalta nuo murrosikäiset nyt harvoin muutenkaan lähtee enää mukaan, joten aika vähän niitä kertoja on kun olisi PAKKO kaikkien mahtua - mutta esim. koko perheen kyläreissut / laivalle / lentokentälle menot jne. pitää sitten säätää jotenkin hankalasti.

Tosin jos 7-paikkaisessa autossa olisi kaikki paikat käytössä, niin ei meidän tavarat mahtuisi kuitenkaan, joten ne lomamatkat saisi silti unohtaa.

NIIN TOSIAAN!!! Nyt sen vasta tajusin - emme sitten enää lähde koko perheen voimin esim. Euroopan autolomalle enää ikinä!!! Tämä kesä olisi viimein mahis tehdä sellainen reissu kun meitä on vielä 5. Täytyisikö alkaa suunnitella jotain reissua sittenkin.... meinasin että ollaan vaan kotona, laitetaan pihaa ja säästetään rahaa....

Vierailija
24/39 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

4.x:

jos siis tämä raskaus toivon mukaan jatkuu, alkuvaiheessa kun vielä ollaan... Mutta en lähde pelossa elämään.

Neljännen odottaminen on jo jotenkin ERIKOISTA, se on jo todella SUURperhe mielestäni, ja toisaalta on tunne että olenko nyt tosi " vanha konkari" jo tässä lapsenteko/hoitoasiassa. Ja että saanko edes olla esim. synnytyspelkoinen (niin kuin olen) tai kysellä enää " tyhmiä" neuvolassa jne.

Kaksi ekaa lasta on kyllä jo vanhempia, joten tämä on niin kuin toista sarjaa.

Vähän mietityttää sekin, miten oma kroppa jaksaa näin monta raskautta ja synnytystä. Mutta onhan monilla seitsemänkin lasta, ja olettaakseni ihan kunnossa??

Autoasiat mietityttää täälläkin - en ole varma onko meillä nyt edes varaa vaihtaa autoa (periaatteessa tietenkään ei jos jään hoitovapaallekin). Mutta silloin emme voi ikinä mennä koko perhe mihinkään autolla.

Tosiaalta nuo murrosikäiset nyt harvoin muutenkaan lähtee enää mukaan, joten aika vähän niitä kertoja on kun olisi PAKKO kaikkien mahtua - mutta esim. koko perheen kyläreissut / laivalle / lentokentälle menot jne. pitää sitten säätää jotenkin hankalasti.

Tosin jos 7-paikkaisessa autossa olisi kaikki paikat käytössä, niin ei meidän tavarat mahtuisi kuitenkaan, joten ne lomamatkat saisi silti unohtaa.

NIIN TOSIAAN!!! Nyt sen vasta tajusin - emme sitten enää lähde koko perheen voimin esim. Euroopan autolomalle enää ikinä!!! Tämä kesä olisi viimein mahis tehdä sellainen reissu kun meitä on vielä 5. Täytyisikö alkaa suunnitella jotain reissua sittenkin.... meinasin että ollaan vaan kotona, laitetaan pihaa ja säästetään rahaa....

Siun teksti oli ihan kuin miun kynästä. :D Ihan samoja asioita tulee itsekkin mietittyä. Varsinkin tuo autojuttu täälläkin stressaa, kun periaatteessa ei huvittaisi taas ottaa autolainaa lisää, ihan riittävästi näissä entisissäkin, mutta toisaalta taas pitäisi koko porukan mahtua mukaan ainakin muutaman kerran vuodessa. Meillläkin nuo vanhemmat lapset on vielä sen verran pieniä että ei voi yksin yöksi jättää kotiin, kauppareissujen ajan kyllä pärjäävät.

Tuosta neljännen odotuksesta sen verran, että mie ainakin oon nyt kaikkein huonoimmassa kunnossa fyysisesti jos vertailee raskauksia. Ei oikein kerennyt tuota kuntoa kohottamaan. Luulisin kuitenkin että kaikki menee hyvin, ei ainakaan tähän mennessä ole ollut mitenkään erikoisen rankkaa.

AngelEyes ja masukki 12+6

Vierailija
25/39 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

4.x ja AngelEyes, samoja mietin minäkin :) Neljännen odotus tuntuu tosiaan lähtölaskennalle suurperhe-elämään. Kolme lapsilukuna on jo tuttavapiirissä kohtalaisen tavallinen tilanne, mutta neljällä mennään jo suurperhepuolelle. Kaikille isovanhemmillekaan ei ole vielä viitsinyt koko asiasta kertoa, varmaan hyperventiloivat hetken :) Mutta omapahan on elämämme ja itse on lapsemme tähänkin asti hoidettu.

Tämä raskaus kyllä tuntuu fyysisesti rankemmalta. Minulla on aina ollut matala verenpaine, mutta nyt jostain syystä on paineet aika korkealla. Samoin olen aina ollut päänsärkyherkkä mutta aiemmissa raskauksissa on päänsärky pysynyt poissa koko odotusajan. Nyt on päänsärkykin kiusannut jatkuvasti. Kai se vaan on niin että kun kohta 35 pärähtää tauluun ei raskauskaan ole enää niin helppo kuin nuorempana. Ja kuntoahan ei tosiaan ole tullut liiemmin hoideltua viime aikoina...

Autoa meilläkin pohditaan kuumeisesti, vaihtoehdot ovat loppujen lopuksi aika vähissä. 7-paikkaisissa tuntuu usein tavaratila jäävän salkkukokoluokkaan, ei tosiaan koko perheen auto- ja mökkilomia niillä tiloilla tehdä. Ja toinen ongelma on takimmaisille penkeille kulkeminen, mikä on joissain merkeissä tehty todella hankalaksi. Onko kenelläkään kokemusta Mitsubishin Grandiksesta? Sitäkin pitäisi kai käydä katsomassa... Onneksi tässä on vielä aikaa, meillä kun auton vaihto menee joka tapauksessa vuoden vaihteeseen.

Vierailija
26/39 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

AAARGHH!!!

Kirjottelin tossa viimesen puol tuntia niitä näitä ja sit se meni jonnekin harakoille joten aloittasko uudestaan...

Eli huomenna olis eka neuvola. Aiemmat odotukset asuttiin Vantaalla jossa sekä odotusaikana että sen jälkeen oli sama hoitaja. Täällä on molemmissa eri. Äidin jaksamisen kannaltakin musta toi sama hoitaja oli hyvä koska hän huomasi, jos oli huono päivä tai muuten oli väsynyt niin kyseli kuulumisia muutenkin eikä keskittynyt vain vauvaan.

Ultrassa kävin jo maaliskuun lopussa kun halusin varmistua asiasta kahden aiemman tuulimunan takia. Siellä se köllötteli ja sydän sykki!!!

Ei olla vielä kerrottu vauvasta lapsille vaan ajateltiin säästää se tonne äitienpäivään, kun käydään katsomassa lasten isomummia. Esikoinen pystyisikin varmasti pitämään asian salassa mutta noi nuoremmat...

Mutsilla saattaa olla omat aavistukset, kun käytiin viime viikolla kaupoilla ja ostin alesta pari tunikaa jotka ei ole ollenkaan mun olosia mutta niihin mahtuu masu. Farkut olen jo vaihtanut verkkareihin, kun vetskari ei enää menny kiinni. Mammavaatteet on vielä vintillä, mutta pitää ne varmaan sieltä kohta hakea.

Olo on onneks vähän parempi eli etoo vaan silloin jos ei ole syönyt vähään aikaan. Kun vielä sais kaikkia ruokia kurkusta alas sekin vielä helpottais. Tällä hetkellä meillä syödään perunoita ja lihapullia tai meksikon pataa:)

Auto asiaa miettineille voin kertoa sen verran, että vaikka autoon mahtuisikin 7h ei enää tilaa löydy vaunuille, ellei kippaa yhtä istuinta nurin. Mazdalla sekä Kialla on ainakin tällaiset mallit. Me vaihdoimme esikoisen synnyttyä Chrysler grand voyageriin ja kuopuksen jälkeen Chevrolet trans sportiin joihin mahtuu matkustajien lisäksi myös vaunut sekä matkatavaroita. Chryslerissa on tärkeä toi Grand. Jos on vaan voyager on kokoluokka sama kuin Kialla ja Mazdalla.

Eiköhän siinä ollut meidän kuulumiset.

Kuinkas muilla on sujunut?

Sateisin terveisin

Moschino rv 10+ jotain

Vierailija
27/39 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vissiin neljättä odottavilla tuo perhe-elämä on niin kiireistä että eipä kauhiasti kukaan ehdi kirjoitella. :) Itsekkin oon tässä siivoillu taas pari päivää ja kohta onkin vapaat taas menny ja töihin pitäisi raahautua.

Eilen oli aivan ihanaa kun ehti nukkua parin tunnin päikkärit, ja illalla käytiin siskojen kanssa ravintolassa syömässä oikein pitkän kaavan mukaan. Oli kyllä tosi kiva ilta.

Moschinolla oli tosiaan hyvä pointti tuossa autojutussa että eipä siihen 7-paikkaiseen mahdu mitään tavaroita kyytiin. Siksi meillä siis kiikarissa tuo Honda. Piti sitä käydä tuossa tiistaina alustavasti katsomassakin, mutta eipä ollut sellaista tuolla autokaupassa.

(.)Mie oon jo alkanut tuntea vauvan liikkeitä! Melko mukavaa muljuamista on aina välillä. Ensi viikolla olisi neuvola.

AngelEyes ja masukki 13+2

Vierailija
28/39 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyppään mukaan jos vain vielä mahtuu...

Eli täällä odotellaan myös neljättä. Edelliset on 02 tyttö, 04 tyttö ja 06 poika. Eli tälläistä tasaista kahden vuoden välistä sarjaa pukkaa =). Nyt on laskettu 16.8 ja tämä uusin tulokas olisi sitten poika. Meillä tuon kolmannen piti olla se viimeinen, mutta jokin suurempi voima päätti toisin. Tää raskausaika onkin enimmäkseen ollut totuttelua ajatukseen että meistä oikeasti tule suurperhe ja vielä välillä havahdun ajatukseen " olenko oikeesti raskaana?" .

Tosin nyt jo vauva siihen malliin myllertää, ettei raskautta enää " unohda" . Ollaan kyllä miehen kanssa molemmat onnesta sekaisin tästä yllätysvauvasta, mutta suuri yllätys tämä tosiaan oli!!!

Mä oon ite 27 ja mies 30. Asustellaan Helsingissä, tällä hetkellä tooosi ahtaasti, mutta jos vielä vuosi saataisiin sinniteltyä, niin sitten luultavasti nuo asunto asiatkin järjestyy. 7 paikainen auto hommattiin jo syksyllä, kun mies kyllästyi ahtaaseen matkustamiseen. Silloin vitsailtiin vielä etttei tää sitten ole mikään enne =) heh!

Siis auto asia meillä kunnossa. Isompia hankintoja mitä meillä nyt edessä on nuo kaksosten rattaat.

Mun laskettuaika osuu aika täydellisesti tohon esikoisen eskarin alkamis ajankohtaan, joten haipakka syksy tuleee olemaan.

Olis kyllä kiva kirjotella täällä teidän kanssa, kun jotenkinhan tässä samassa veneessä ollaan ja varmasti samat ajatukset meitä askarruttaa ja ihmetyttää!

Aurinkoista loppuviikon jatkoa!

Mamseli rv 22+1

Vierailija
29/39 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille on syntynyt neljäs lapsukainen 25.3.08 klo 12.29 mitoin 4800g ja 52cm,synnytys oli nopea vain 50min..meidän aikasemmat lapset on syntyneet 4.12.2004,28.12.2005 ja 10.01.2007,arki on lähtenyt ihan hyvin rullaamaan kotona,ja mustasukkaisuutta en ole huomannut..

Vierailija
30/39 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös meille kolmas oli viimeinen, mutta kuinkas kävikään. Kaikille olen aina sanonut, että enempää ei tule, joten en ole tätä neljättä vielä pahemmin mainostanut... Viikkoja vasta 7+2, eli ei tässä mainostamisen suhteen hätää olekaan. Tyttö olisi meille tervetullut kun perheeseen jo kuulu kolme poikaa (99, 02, 05), mutta älkää ymmärtäkö väärin, ihan yhtälailla ilolla otamme pojankin vastaan jos sellainen meille tulisi. Ikää mulla on 35, eli tämän raskauden jälkeen meidän perhe on kasassa. Piuhat menee poikki.. :-) Voin sanoa, että niin rankkaa tämä neljäs raskaus on toistaiseksi ollut, että jos menee kesken, niin uudestaan en tähän ryhdy. Siinä tapauksessa perheemme jää 5-henkiseksi.

Vierailija
31/39 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esittelinkin itseni jo aiemmin täällä ja ilokseni huomasin täällä olevan eloa... :)

Meillä siis kolme lasta ja nyt neljättä odotan. Peetu73:n tavoin jo kahden ekan jälkeen vannoin, ettei lisää lapsia tule...kuinkas sitten kävikään ;) Ikää minullakin 35 v, eli tämä jää ehdottomasti viimeiseksi.

Sovimme jo kolmannen jälkeen, että neljättä yirtetään heti perään kaveriksi nuorimmaiselle, kun ikäero on niin suuri noihin isoihin sisaruksiin verrattuna. Autokin vaihdettiin 7-paikkaiseen sitä silmällä pitäen jo viime vuonna :)

Asunto meillä aiheuttaa tällä hetkellä suurinta päänvaivaa. Meillä on vain 4h, eikä kaappitilaa juuri nimeksikään. En tiedä minne sijoitan vauvan vaatteet, sängystä puhumattakaan...no, pitää jokin ratkaisu miettiä ennen h-hetkeä :)

Minulla on tämä neljäs raskaus ollut tähän saakka helpoin. Toki selkä huutaa hoosiannaa ja kävelen kuin ankka, mutta voin kuitenkin tuhat kertaa paremmin kuin aiemmissa raskauksissa. Olenkin miettinyt, että syynä taitaa olla se, etten ole nyt töissä, vaan hoidan tuota meidän kolmatta kotona (muutaman päivän päästä 1v5kk). Vanhemmat lapset ovatkin jo 9 ja 10 v. joten minulla ei ole kuin yksi pieni :)))

Kävin tiistaina ylimääräisessä tarkastuksessa neuvolassa ja kävi ilmi, että vauva on poikkitilassa ja kaiken lisäksi odottelen taas kerran jättiläistä :(...toivottavasti tämä älyää kääntyä oikein päin ennen h-hetkeä, ettei tarvitse pingottaa montaa viikkoa tässä jännityksessä.

Joudun lisäksi käymään ylimääräisillä neuvolakäynneillä kun vauvalla oli korkea syke lääkärintarkastuksessa (170-190). Syke tosin rauhoittui sitten kun mitattiin myöhemmin uudelleen. Koko ajan syke on ollut 150-160, eli tällaista ongelmaa ei ole aiemmin ollut. Odotan innolla kokoarvio ultraa :)

Jep, nyt lopettelen ja alan siivoamaan täällä, ettei jää vain aikeeksi.

Kanelisokeri & Jättis 32+0

Vierailija
32/39 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ovat poika/01, poika/03 ja tyttö 05. Nyt laskettu aika 25.9.

Yritin joskus aikaisemmin jo neliapiloita tänne odotuspuolelle, mutta ei saanut kannatusta. Nyt jos tää lista lähtee käyntiin niin tulen mielelläni mukaan!

3_x_äippä 16+1

Vierailija
33/39 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kyllä tosi kiva jos saisi sellaisen aktiivisen neliapilapinon tänne aikaiseksi. Itse tuolla kuumeilupuolella siihen kirjoittelinkin, mutta täältä ei sellasta löytynyt.

Voisi varmaan yrittää tehdä ihan sellaisen kunnon listan jos kannatusta löytyy?

AngelEyes ja masukki 13+3

34/39 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennestään tytöt -01, -03 ja -04, esikoisen ja kakkosen väliä noin 1,5 vuotta, samaten kakkosen ja kuopuksen väli, eli nyt tuleeki sit vähä isompi ikäero... Välillä oon miettiny, että oonko ihan hullu, ku tähän rumbaan tuli vielä lähdettyä, kuopuksenki kans ku pääsee jo niiiiiin helpolla!?! Että jaksaako sitä oikeesti taas pienen kanssa yövalvomiset ja muut???

Noh, eiköhän sitä jaksa, niin odotettu ja toivottu tämä pikkuinen kuitenkin on :o) Ja loppujen lopuksi lapset on pieniä vain niin kovin vähän aikaa (senki on tajunnu vasta ny!).

Tämä neljäs raskaus on selkeesti ollu fyysisesti rankin, mut onneksi tässä mennään jo loppusuoralla - rv 35+6. Saattaa kyllä johtua siitäki, että oon ny ollu töissä ihan loppuun (ä-loman alkuun) saakka, ja teen melko raskasta työtä. Kolmen ensimmäisen kohdalla olin kotosalla pidempään, kolmosesta koko raskausajan.

Autoasiat on ollu reilassa jo pitkään: meillä on toisena autona 10paikkainen Transporter ja toisena 7h farmari, eli perheenä pikkureissut sujuu farkulla ja jos tavaraa tarvii mukaan, niin mennään tolla mein linjurilla.

Onnellista odotusta kaikille!!!

KisuKameli

Vierailija
35/39 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka neuvola oli ja meni enkä yhtään viisaammaks tullu.

Th on toisiaan eri kuin lasten kanssa ja vieläpä mun vanhan luokkakaverin äiti ala-asteelta!

Melkeen kokoaika meni siihen kun kirjasi edelliset raskaudet ja synnytykset. Otti verikokeen josta vieläkin jäljellä hirvee mustelma ja veripatti ihon alla.

Yritin vähän kysellä noista maitotuotteista joita en ole voinut enää ollenkaan juoda/syödä että mites on ton kalkin laita mutta oli vaan sitä mieltä, että " on niin lyhyt aika jonka olen ilman ettei haittaa" !?

Hb oli 119 josta ei siitäkään sanonut mitään vaikka aiemmin olen aloittanut raudan syönnin.

Olisin toivonut vähän enemmän vastauksia koska jotenkin on epävarmempi olo nyt kuin aiemmissa odotuksissa. Väliäkin edelliseen on 5v.

Sydänääniä ei kuunneltu kun eivät kuulu vielä heidän koneilla. Siihenkin olin pettynyt vaikkei se th:n syy ollut.

Varhaisultraan varasin ajan kahden viikon päähän ja kokoajan luulin meneväni naistenklinikalle jonne menen synnyttämäänkin, mutta asuinpaikkamme mukaan joudun Hyvinkäälle.

Ei kiva! Parilla ystävälläni on huonoja kokemuksia sieltä. Onko kukaan teistä käynyt koskaan Hyvinkäällä?

Huomasin tossa että tulppaanit alkavat nousta maasta ja ruusupensaat ovat hiirenkorvilla joten taitaa olla aika mennä pihatöihin.

Aurinkoisia terveisiä kaikille

Moschino rv 10+

Vierailija
36/39 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli neljättä odotellaan ja kieltämätt' välillä tuntuu että hulluko olen?? Meillä nuorin täyttää kesällä viisi, keskimmäinen aloittaa syksyllä koulun ja vanhin täyttää toukokuussa 10. Itse ehdin täyttää ennen tämän vauvan syntymää 37 joten on ehdottomasti viimeinen. Lisäksi takana kolme sektiota ja neljäs jo vähän pelottaa, kestääkö kohtu...

Raskausviikkoja siis 13+1

Vierailija
37/39 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiksi täytyy ihailla kuinka paljon meitä neliapiloita onkaan,mahtavaa. Ilmoittaudu joukkoomme jos sitä et vielä ole tehnyt. :)

Neuvolassa käyty sekä ultrassa,kaikki hyvin.Pieni tirriäinen siellä äitille huiskutteli että täältä tullaan:) la siirty muutamalla pv eteenpäin. (la 21.10)

hb oli 128 mikä on minulle erinomainen ellei täydellinen;) ja paineet matalahkot n.110/52 (normaalit miulle) vähä huippaa välillä mut se on pientä:)

Meilläkin neuvolassa aika meni lähestulkoon kokonaan edelliset synnytysten/raskauksien ym.kirjaamiseen...

hyp hyp hyppy suurperhe-elämään:) MAHTAVAA!

Aurinkoista ja reipasmielistä kevättä kaikille ¤

Hemulihiipijä 12+3

Vierailija
38/39 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapset: tyttö 11/-96, poika 1/-98 ja poika 5/-05, sekä nyt sitten heinäkuun puolessa välissä (LA 16.7.) syntyvä poika. Eli toisella kierroksella ollaan täälläkin. Itse olen juuri täyttänyt 32 vuotta ja ihan varmasti viimeistä nyt odotellaan *vannoo* :)

Minulla on sujunut tämä raskaus suhteellisen mukavasti. Jotenkin sellainen tyyni ja rauhallinen olo on ollut koko ajan. Liekö sitten jotain kokemuksen tuomaa seesteisyyttä, tiedä häntä.

Autoa käytiin juuri äskettäin katselemassa ja tykästyttiin nyt sitten Opel Zafiraan. Oli mukava kun ei ole niin hillittömän iso kuin ne kaikki jenkkiautot joita ollaan aiemmin mielessä pyöritelty. Toisen takimmaisista penkeistähän voi jättää vaikka alas silloin kun vaunut pitää mahtua mukaan. Minullehan loppujen lopuksi ei ole muulla merkitystä kuin sillä minkä värinen auto on :) En omista itse edes ajokorttia.

Vaunuiksi hankittiin Carenan Double Swing:t ja lisävarusteiksi ostettiin yksi vaunukoppa vauvalle. Ehdoton peruste juuri näiden vaunujen hankitaan oli se, että niissä vanhempi sisarus voi istua kasvot menosuuntaan, mutta vaunukopan vauvalle taas saa asennettua työntäjään päin. Lisäksi vaunut ovat kääntyvien etupöyrien ansiosta erittäin kevyet käsitellä. (Meillä on tosiaan nykyisellä kuopuksella kehistyviivästymää, jonka takia vaunuiluun hänenkin kanssaan on varauduttava pidempään.)

Mutta tällaista tänne. Ensi tiistaina olisi toinen lääkärineuvola - eli sitä odotellessa. Hassua ajatella, että lomalle pitäisi jäädä töistä jo ensi kuun loppupuolella... Työehtosopimuksen mukaan pitää pitää 15 vuosilomapäivää, että voi laittaa loput siirtovapaisiin ja käyttää sitten äitiysloman jälkeen.

Vierailija
39/39 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin eilen neuvolassa ja ensimmäistä kertaa kuulin masukin sydänäänet. Oli aikas hienoa. Paino oli pudonnut ja muutenkin kaikki ihan mallikkaasti.

AngelEyes ja masukki 14+3