Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei! Onko taalla palstalla ulkosuomalaisia joilla ei ole enaa suomen kansalaisuutta tai on luopuneet siita uuden kansalaisuuden saadessaan?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun matkustan n.kerran kolmessa vuodessa Suomeen kaikki sujuu hyvin.

Vierailija
2/7 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä Taina Genevesta ja kuten tiedät etten ole enää Suomen kansalainen. Ei ongelma ollenkaan kenellekään. Tee se pyyntö kun tarvisit. Ole hyvä.Taina

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...vahan asian vieresta, mutta tiedoksi kuitenkin, etta kaikki entiset suomen kansalaiset ja heidan jalkelaisensa, jotka ovat luopuneet/menettaneet suomen kansalaisuuden esim. toisen-kaksois kansalaisuuden takia voivat nyt hakea nykyisen lainmuutoksen alla kansalaisuutensa takaisin aina 31.5.2008 - taman jalkeen saannos muuttuu ja kansalaisuuden voi saada takaisin vain suomessa asuva.

Itse ainakin koen, etta suomen kansalaisuudesta ei varmasti ainakaan koskaan tule olemaan haittaa ja rikkaus se on lapsillenikin, joten olen pitanyt kiinni suomen kansalaisuudestani, koska se nykyisin on mahdollista.

Vierailija
4/7 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomea...siksipa parempi oli luopua kansalaisuudessta!

Vierailija
5/7 |
17.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ystänäni luopui aikoinaa tämän takia suomen kansalaisuudesta, oli asunut silloin TEXASISSA 10v.

Vierailija
6/7 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän Suomen kansalaisuudesta kiinni oman psykologisen oloni vuoksi :) Ja pidän ihan hyvänä että poikani menee sitten joskusn (noin 10 v päästä) Suomeen armeijaan - jos Suomen laki vielä silloin sitä vaatii. Siitä tulee oikein hyvä kielikurssi!

Ja jos pojat ovat armeijan käyneet jossain muualla, vapautus on mahdollinen (ja käytäntö).

Vierailija
7/7 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vind:

Minä pidän Suomen kansalaisuudesta kiinni oman psykologisen oloni vuoksi :) Ja pidän ihan hyvänä että poikani menee sitten joskusn (noin 10 v päästä) Suomeen armeijaan - jos Suomen laki vielä silloin sitä vaatii. Siitä tulee oikein hyvä kielikurssi!

Ja jos pojat ovat armeijan käyneet jossain muualla, vapautus on mahdollinen (ja käytäntö).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi