Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, joilla poistettu luomi kasvoista.

Vierailija
30.11.2008 |

Tehtiinkö leikkauksella vai laserilla?

Olitko tyytyväinen tulokseen?

Kauanko piti pitää lappua päällä?

Kauanko kesti parantua kohtuulliseen kuntoon?

Jäikö häiritsevä arpi?

Julkisella vai yksityisellä (hinta, voit myös suositella paikkaa)?

Kiitos!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen silmän vierestä (n. 2 cm päästä) otettiin laserilta isohko luomi pois. Olin tyytyväinen lopputulokseen, lappua pidin 2 vuorokautta. Oli heti sen jälkeen aivan "normaalin" ja siistin näköinen, eikä jäänyt häiritsevää arpea. Yksityisellä (Mehiläinen) tehtiin, mutta hintaa en valitettavasti edes tiedä kun meni työpaikan vakuutukseen.

Vierailija
2/5 |
30.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama tikki jouduttiin laittamaan. Siitä on jo reilu kaksikymmentä vuotta aikaa, joten en muista, miten kauan piti lappua pitää. Mitään arpea ei jäänyt, vaikka mulla on muualle ihoon jäänyt kaikista leikkauksista, myös luomileikkauksista, kunnon arvet. Luomen leikkasi kirurgi YTHS:llä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lappu (laastari) oli pari päivää, tikit (2 kpl) viikon. Punoitti jonkun aikaa mutta vaalennuttuaan ei jäänyt mitään arpea tai muuta näkyvää. Meikkivoiteen sipaisulla tuon punoituksenkin sai peitettyä kun oli tarvis. Yksityisellä lääkäriasemalla, maksettavaksi jäi 100 €. Juu ja olen tyytyväinen :)

Vierailija
4/5 |
30.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuukauden jälkeen haalea punaunen läntti. Jää meikin alle hyvin - ei häiritse yhtään.

YTHS:llä tehtiin.

Vierailija
5/5 |
30.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki leikkasi plastiikkakirurgi perinteisellä menetelmällä, perhostikit. Pienen pieni teippi taisi olla haavakohdissa muutaman päivän. Paraneminen oli nopeaa eikä minkäänlaisia jälkiä jäänyt. Pieni vaalea viiva näkyy jos kasvoja tarkastelee nenä kiinni kasvoissa ja tietää, mistä kohdasta etsiä. Yksityisellä leikkautin.

Laseria en uskaltanut kasvoihin kokeilla, useammalla kaverilla huonoja kokemuksia: luomen kokoinen arpi, luomi kasvaa uudelleen jne. Nämä ovat niitä laserin haittapuolia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi