Oletko taistellut pölypunkkeja vastaan?
Miltä nyt tuntuu, kun ovat ilmeisesti kadonneet Suomesta vuosikymmeniä sitten?
Kommentit (10)
olen pitänyt vuodevaatteita pakkasessa ja tamppaan ne joka viikko. Mutta jos en tamppaa, saan poskiontelotulehduksen. Ehkä olen allerginen jollekin muulle vuodevaatteissa olevalle kuidulle tms. Tähän asti olen luullut olevani allerginen pölypunkille!
Vuodevaatteista tulee kyllä ihanan raikkaat, kun niitä pitää talvella ulkoilmassa. En aio lopettaa sitä tapaa. :-)
Ei se pölykään hyvältä haise. Ilmanko sitä pölyä on nykypäivänä kärsittäväksi asti, kun sen syöjät ovat kadonneet. ;)
pölypunkit. Ja likaantuuhan ne lakanat, ei meillä niitä liian usein ole vaihdettu.
Ainut asia mikä meillä voi muuttua, on se, ettei enää niinä talven kovimpina pakkaspäivinä pidetä tuntitolkulla patjoja ja peittoja tuolla pihalla, vaan ne voi käydä ravisrelemassa milloin vaan on vaikka lakanoiden vaihto.
et taatusti punkkeja, vaikka pestään ja tuuletetaan
vai meinaatko ap et turhaa ollut ja nyt harmittaa?
Vierailija:
et taatusti punkkeja, vaikka pestään ja tuuletetaan
pakkasessa. Minä en tehnyt sitä kuin silloin tällöin, mutta jos olisin sitä jatkuvasti tehnyt, niin kyllä harmittaisi. Normaaliin tuuletukseenhan niitä aikarajoituksia ei tarvita.
ap
miten tulee uni simmuun jos väärät peitot? kerro!
Toki niihin lakanoihin tulee kaikkea muuta likaa, pölyä yms. mutta meitä ei haittaa. Ei haitannut ajatus pölypunkeistakaan.
Luulen että mökeilläkään ei niitä pölypunkkeja ole ellei mökillä olla jatkuvasti, kun ne tarvitsevat ravintoa joka irtoaa ihmisen ihosta.
On kai täällä äitejä, jotka ovat vuodevaatteitaan pakkasessa pitäneet (kuten minä) tai jopa saunottaneet?