Kaikki IKE-jutut tänne!! Mitä mieltä tekstareista?
Mä tipuin tuolilta! Aikamoinen vanha irstas äijä! Onneks sai potkut!!!
Kommentit (2)
6-kymppinen ukko lähettelee vuosikausia ERI POVIPOMMEILLE viestejä ja LUPAA Kokoomukselle ulkoministerin työn saatuaan lopettaa tämän ja ettei uusia kohuja tule. Kovin oli taas sanojensa arvoinen...
Ei Suomessa kaivata ministeriä, joka ajattelee mulkullaan!! Varmaan Condoleezza Ricenkin vieressä miettinyt, että mitenköhän ne tekstiviestit kääntyisi parhaita englanniksi.
Saanko koskettaa sua sormella?...hmmm KÄN AI TATS JUU VIT VINKER?
Vierailija:
Samanlaisia viestejä voisi ihan hyvin lähettää minun aviomieheni minulle..Uskomatonta,että yksi naikkonen voi laittaa hallitusta uusiksi! Mitä sillä on väliä mitä tekstiviestejä joku jollekin lähettää,pääasia on että hoitaa työnsä hyvin! Ja ilkka on sen kyllä tehnyt. Kyllä tässäkin olisi pitänyt ottaa järki käteen... voi että joku voi olla julkisuudenkipeä.Harmi, ettei Kanerva ole säilyttänyt naikkosen tekstiviestejä, niin oltaisiin nähty, mistä tämäkin juttu on alunperin lähtenyt liikkeelle...
Minä annan Kanervalle 100%:sen tukeni. Minua ei hänen viestinsä hetkauta pätkääkään. Sen verran minulla on itseluottamusta itseeni naisena, että Kanervan viestit vain naurattavat!
Samanlaisia viestejä voisi ihan hyvin lähettää minun aviomieheni minulle..
Uskomatonta,että yksi naikkonen voi laittaa hallitusta uusiksi! Mitä sillä on väliä mitä tekstiviestejä joku jollekin lähettää,pääasia on että hoitaa työnsä hyvin! Ja ilkka on sen kyllä tehnyt. Kyllä tässäkin olisi pitänyt ottaa järki käteen... voi että joku voi olla julkisuudenkipeä.Harmi, ettei Kanerva ole säilyttänyt naikkosen tekstiviestejä, niin oltaisiin nähty, mistä tämäkin juttu on alunperin lähtenyt liikkeelle...
Minä annan Kanervalle 100%:sen tukeni. Minua ei hänen viestinsä hetkauta pätkääkään. Sen verran minulla on itseluottamusta itseeni naisena, että Kanervan viestit vain naurattavat!