Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskomatonta tekopyhää paskaa tuo " järkyttävintä mitä olet kuullut äidin suusta" !!!

Vierailija
31.03.2008 |

Itse kukin saisi katsoa ihan siihen omaan peiliin: niitä järkyttävimpiä kommentteja ei tarvitse hakea yhtään sen kauempaa kuin omasta näppiksestä.

Minä olen järkyttynein siitä, että tällä palstalla " avautuvat" ihmiset ovat itse äitejä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö se ole vain hyvä asia? :-) Siinähän kysyttiin järkyttävintä mitä itse on kuullut, eikä absoluuttisen järkyttävintä, mitä mielestäsi voi olla olemassa.

Mikä teidät sai tuossa ketjussa niin hermostumaan? Kyllähän tällä palstalla monet haukkuvat rattaissa 3-vuotiasta työntäviä ja vaikka ketä ihan turhasta, mikä tuossa ketjussa niin ihmeellistä oli? Vai kolahtiko jotenkin omaan, alatyyliseen kielenkäyttöön? Mahdotonta ajatella ja hyväksyä, että kaikki eivät puhu samalla tyylillä kuin itse?

Vierailija
2/3 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki äidit eivät niitä järkyttäviä kommentteja heittele. Tunnen muutamia niin tasapainoisia ja fiksuja äitejä niin hyvin, että uskon, että lapsistaan ja lapsilleen eivät ikinä mitään järkyttävää ole sanoneet. Siis varmasti jokainen on riidellyt, kiistellyt, mutta oikeasti on olemassa ihmisiä, joilla ei ole peiliin katsomista näissä järkyttävyysjutuissa. (Minä en ole sellainen.)

Jos tämä ei ollut vastaus ap:lle, niin mikäs se pointtisi sitten oli, kerro meille tyhmille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi