Mikä minihameessa viehättää miehiä? Millaiselle vartalolle sopii parhaiten minihame?
Kommentit (18)
Paha sanoa mikä viehättää. Tuohan se määrättyjä naisen muotoja esille jos muodot on edustavat. Tästä muodostuu sitten myös ongelma. Se sopii hyvin harvoille. Pitäisi olla sopivasti reenattua persausta ja reittä, ei hyllypyllyille tai luiskaperseille. Sorry vaan. Vähän sama kuin tämä nykyinen napapaita-asia. Sopii tavattoman harvoille mutta heidän päällään näyttää pirun hyvälle.
ja haluaa kääntää miesten päät, niin pukeudu minihameeseen tai piukkoihin micro-shortseihin.
Ai, ai, ai... Onneksi kevät on jo ihan ovella.
Minihame (jos ei aivan vesirajaan loppuva läppä) sen sijaan aika isommalle joukolle.
Vierailija:
Mikrosortsit käy ehkä noin yhdelle 500:sta aikuisesta naisesta.
Riippuu tietenkin mihin kukin sen aikuisuuden rajan vetää.
Olen kyllä fyysisesti kunnossa mutta ei tulisi mieleenikään pukea noita mainitsemianne shortseja päälleni. Minun mielestäni pieni arvailujen varaan jättävä pukeutuminen on paljon seksikkäämpää. Pidän kyllä TYYLIKKÄITÄ minareita, nykyään tosi harvoin mutta kuitenkin. Farkku linjalla olen enemmän.
Vierailija:
Riippuu tietenkin mihin kukin sen aikuisuuden rajan vetää.
reidet näyttämään siedettävältä. Huijausta siis. Myös mahdollinen selluliitti peittyy.
no ainakin jalat olis kiva olla suht hoikat ja samaa paria. Sileä iho kans. Ei hirveesti näppylöit ja suanikohjui. Jos vähän viitsii rusketusta niille antaa ennen hameen kanssa ulos lähtemistä niin sekin olis plussaa, säärten väri mallia broileri ei välttämättä näytä kivalta kevätauringossa.
Hoikka pitää olla. Jos on ylipainoa tai normaalipainon ylärajoilla, niin minihame voi olla todella kamalan näköinen. Suomalainen vartalotyyppi tahtoo olla sellaista persjalkaista, joille minusta farkut sopii parhaiten.
Sama ilmiö miehellä tavallaan. Jos 160cm/80kg ukolla on pitkä kauluspaita housujen päällä, se näyttää töppöjalkaiselta maahiselta :)
mutta ei laiha. Kaarevat, lihaksikkaat reidet ja pohkeet sekä pyöreä " tarjolla" oleva takapuoli on hyviä ominaisuuksia minihameelle ja mikroshortseille.
Olen hyvin kaunis - siis ihan oikeasti - ja hoikka. Omaan erittäin hyvän takamuksen ja reidet (tämä on oma mielipiteeni sekä erittäin monilta nais- ja miespuolisilta kuultu), mutta sen sijaan sääreni ovat ihan normaalimittaiset " peruslyhyet suomisääret" ja eivät ihan viivasuoratkaan, eli huomaa kyllä että hiukkasen " länkimäiset" ... Iho on hyvä. Kehtaankohan pitää minihameita kesällä vai pilaavatko sääret kokonaisuuden? :/
Vierailija:
Olen hyvin kaunis - siis ihan oikeasti - ja hoikka. Omaan erittäin hyvän takamuksen ja reidet (tämä on oma mielipiteeni sekä erittäin monilta nais- ja miespuolisilta kuultu), mutta sen sijaan sääreni ovat ihan normaalimittaiset " peruslyhyet suomisääret" ja eivät ihan viivasuoratkaan, eli huomaa kyllä että hiukkasen " länkimäiset" ... Iho on hyvä. Kehtaankohan pitää minihameita kesällä vai pilaavatko sääret kokonaisuuden? :/
tarvita välttämättä. Kokonaisuus ratkaisee ja sehän riippuu minkälaisen kuvan haluatte itsestänne antaa. Jalkoihin saa pituutta korkokengillä ja samalla nousee peppukin kivasti tyrkylle.
Hieman länget sääret on ainakin minusta vaan hyvän näköiset.. Ainakin jos pihdit on se toinen vaihtoehto.
m
lisäksi littana perse, yleensä ne tulee samassa paketissa?
Ei kyllä näytä mitenkään pahalta, tosi yleistä aasialaisilla naisilla.
Sanoin jo ensimmäisessä (ainoassa) viestissäni, että omaan hyvän takamuksen. Ei ole littana, vaan hyvin pyöreä, kiinteä ja sopivan muodokas.
Itse tykkään törröttävistä " sprintteripakaroista" . Joidenkin mielestä lättänä voi olla hyvä. Ja kyllä. Minari näyttää hyvän perseen kanssa hyvältä. Mutta vielä paremmalta näyttää mikroshortsit. Lyhyet sääret eivät pilaa jalkoja, mutta paksut nilkat pilaavat. Pohkeet pitää siis olla kuin keilat, kaarevaa muotoa ja siroa nilkkaa.
Vierailija:
Sanoin jo ensimmäisessä (ainoassa) viestissäni, että omaan hyvän takamuksen. Ei ole littana, vaan hyvin pyöreä, kiinteä ja sopivan muodokas.
... joten enköhän sitten uskalla minaria laitella päälle. On siellä varmasti pahemmankin näköisiä.
pakarat ja reidet kunnolla.