Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kivasti on Jennifer Lopez jo palautunut kaksosraskaudesta

Vierailija
31.03.2008 |

vaikka vasta 2 kk kulunut synnytyksestä!

kts. iltalehti

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai miten olisi ollut oikea tapa hänellä?

Vierailija
2/6 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että julkkisäideille oma ulkonäkö menee ajankäytössä omien lasten edelle. Kyllä keskivertoäitikin laihtuu ja kiinteytyy pikku hiljaa synnytksen jälkeen, vaikka viitsisi imettää ja hoitaa vauvansa sen lisäksi. Julkkisäideillä ei nähtävästi ole mielestään varaa odotella edes ensimmäisiä kuukausia ennen bikinikunnon saavuttamista.

Ja ihan terveellistä tuoda esille se, että tavisäideillä ei ole mahdollisuuksia samaan, joten ihan turhaan tunnetaan alemmuutta lukiessamme näitä " Heidi Klum karisti raskauskilot viikossa ja on edelleen maailman seksikkäin nainen" juttuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi päästää itseään plösähtämään, jos haluaa säilyttää uransa. Kiusaus on varmaan suuri kun sitä pätäkkääkin olisi, toisaalta, luulisi, että silloin voisi heittäytyä ihan vapaalle. Mutta toisaalta taas sellainen staraelämäntyyli ja elintaso maksaa, jolloin sitä uraakin pitää ajatella.

Vierailija
4/6 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

önseudulla ihan kunnolla. Siis kiloja, joita ei ennen raskautta ollut. Olkavarrestakin näkee, että on pyöreässä kunnossa...Eli mikä siinä nyt oli niin ihmeellisen näköistä pienten kaksosten äidiksi? Se, että oli meikattu ja kammattu ja design-mekko päällä?

Itse olen vain yhden äiti, mutta hoikemmassa kunnossa jo laitokselta lähtiessäni. 2 kk imetyksen jälkeen olin jo miltei alipainoinen; jälkitarkastuksessa painoin 50 kiloa, mikä oli vähemmän kuin painoni ennen raskautta. Ja minulla ei todellakaan ollut mitään personal-trainereita tai muuta luksusta. Yksinhuoltajana lastani hoidin.

Ja tunnen myös tuoreen lähemmäs nelikymppisen kaksosten äidin, jolle tietysti - kuten kaksosraskaudesta väistämättä varmaan - jäi vähän mahaa. Tuollaiseen mekkoon se hänenkin mahansa kuitenkin hukkuisi helposti. Ehkä hänellä ei ole varaa yhtä hienoihin meikkaajiin ja kampaajiin, mutta ei se fyysinen palautuminen personaltrainereita tai rasvaimua vaadi.

Eikö voitaisi jo unohtaa tämä stereotypia, että raskaus lihottaa ja venyttää muodottomaksi ja ainoa tapa palautua kunnolla on käyttää isoa rahaa. Minä ainakin tunnen sekä henkilökohtaisesti että meidän pienestä suomalaisjulkkisten piiristä tosi monta hoikkaa, kaunisrintaista, mahatonta ja nahkatonta äiti-ihmistä, jotka ovat 2 kk synnytyksen jälkeen olleet hoikemmassa ja timmimmässä kunnossa kuin tuo Lopez.

Vierailija
5/6 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mitä tulee julkkisten vartaloiden menetyksen pelkoon, liittyen raskauteen, niin kuin aikoinani jutun, jossa kerrottiin että suurin osan julkkiksista (jenkeissä) varaa ajan sektioon paria viikkoa aikaissemmin kuin on laskettu aika, sillä viimeisillä päivillä vatsa tekee sen " ratkaisevan" venymisen, jota on vaikea palauttaa, joten aikaisemmin tehdyllä sektiolla pystytään pelastamaan mahdollisimman hyvin vatsanalue, jotta se on mahdollisimman helppo saada entisiin mittoihin.

Kuulemma ainakin Madonna on toiminut näin (ja oli siinä liuta lukuisia muita julkkiksiakin. Ainoastaan Catherine Zeta Jonesin mainittiin antaneen raskautensa kestää aivan luonnollisen pitkän ajan ja synnyttäneen alateitse).

Vierailija
6/6 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikkokausia. Sitä tuskin tekee kukaan joka valitsee lastensa syntymäpäivän kalenterista.

Tosiaan oli vielä pyöreän näköinen tuossa IL:n kuvassa.

Ja miksi aina mammat hehkuttaa Zeta Jonesia, jota on yhtälailla leikattu kuin montaa muutakin julkkista...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme