Kertokaapas äkkiä, mitä vastaan anopin tekstariin?
Jouduin ikään kuin pakosta kertomaan anopin toiselle miniälle viimeviikolla, että olen raskaana. Nyt tieto levinnyt sieltä kautta anopille, koska sain häneltä 10min sitten tekstiviestin: " Kuulin uutiset. Eikö sinulle mikään riitä? Älä sitten valita, kun xx (mieheni) joutuu tekemään ympäripäivää työtä, että saa koko katraan elätettyä. Kai pitäisi onnitellakin"
Yleensä anoppi on näennäisen ystävällinen, tosin selän takana on minustakin puhunut yhtä jos toista. Ekaa kertaa siis näin suoraan " sanoo" mielipiteensä.
Ja todellakin, meillä on jo 4 lasta (9v, 8v, 3v ja 1v) ja anopille jo neljäs oli kauhistus, etenkin kun oli jo tyttöjä ja poika ennestään. Itse olen kuitenkin lapsemme hoitanut ja taloudellisesti tulemme toimeen loistavasti (osittainen kiitos erittäin anteliaitten omien vanhempieni, jotka omasta tahdostaan ovat antaneet esim. talon meille).
Mitäs tuohon siis vastais?
Kommentit (9)
Miehesi ei ole hyviä käytöstapojaan perinyt ainakaan äidiltään.
Näin vastaisin. Miettii siinä sitten omia " hyviä" tapojaan =)
En myöskään vastaisi hänen puheluihinsa ja muihin tekstariehin vähään aikaan (ainakaan pariin kuukauteen).
en taitais laittaa mitään... ehkä just jotain ystävällistä, ei mitään " nin kuuluis onnitella" juttuja. vaan vaikka, kiitos ja tule kahville :).
Vastaa joko ylitsevuotavan ystävällisesti tai älä ollenkaan.
Eli en vastaisi hänelle yhtään mitään. Olisin hiljaa ja tavoittamattomissa aika pitkän ajan.
Jättäisin kyllä varmaan vastaamatta, mutta älä ainakaan lähde samaan mukaan. Voit ihan nätisti ja lyhyesti kiittää onnitteluista, mitään muuta ei kannata lähteä kommentoimaan, siitähän anoppisi vasta innostuisi.
Näissä tilateissa kannattaa koittaa pysyä vähän " ylempänä" toista.
ethän ole ihan yksin noita lapsia maailmaan saattanut