Varovasti jalkaa oven väliin
Siis todella varovasti kirjoittelen tänne. Tänään tein plussatestin ja olo on kerrassaan hämmästynty ja ennen kaikkea hermostunut.
Meillä on ennestään IVF-poika 02/06, joka sai alkunsa kolmannesta IVF-tuoresiirrosta. Sen jälkeen on ollut kaksi nega PAS:a ja nyt sitten 4. IVF toi odotetun uuden plussan.
Hermot on piukeana lähinnä siksi, että tässä on ollut parina päivänä vähän tuhruja. Plussa oli kuitenkin ihan selkeä, eikä mikään haamu. Aiemmin mulla on ollut kaksi plussaa, jotka ovat tuhruilleet alussa ja ne onkin sitten menneet kesken. Toinen viikolla 7 ja toinen 10. Se raskaus, mistä poika syntyi meni ilman tuhruja. (tosin puolivälissä istukka alkoi vuotamaan, ja silloin verta tulikin ihan reilusti).
Oireita ei juuri ole. Mitä nyt iltaisin tuppaa palele,aam ja rinnat on vähän painavan oloiset välillä. No pitää vaan yrittää pysyä kasassa. Eka ultra 24.4. Siis voi itku, sinne on ikuisuus!!!
Juuso Petteri ja siskoveikka rv 4+0
Kommentit (3)
Ja peukkuja myös täältä, että pikkiriikkinen pysyy ja kasvaa isoksi ja vahvaksi.
Pitkästä aikaa vilkaisin tänne sivuille, kun tuo yksi ICSI (3v 8kk) ja yksi " ihmelapsi" (luomu 1v 7kk) ovat pitäneet illat aika kiireisinä. (Minkä lisäksi meillä levisi tietsikka niin totaali, ettemme saaneet sieltä mitään talteen.) Ja nyt kun kurkin tänne, niin huomaan, että Ossella on viikkoja jo 8+! Onnea!!! Oletko jo nähnyt ultrassa sykkeen?
En tiedä, muistatko minua, mutta pitkästä pitkästä aikaa vilkaisin tänne puolelle ja muistin nimimerkkisi. Oli ihan pakko käydä onnittelemassa, kun muistan, että yhtäaikaa oltiin langoilla vuonna 2005 ja ennen sitäkin. Meillehän syntyi tammikuussa 06 luomuihme tyttö, monen tuloksettoman IVF:n jälkeen, kun odottelimme PASsiin pääsyä. Pieni ihmeemme on nyt 2 vuotias uhmaikäinen ja voi niin ihana päivänpaiste elämässämme. On myös kietonut 9-vuotiaan isoveikan pikkusormensa ympärille.
Peukutan raskautesi puolesta, toivottavasti kaikki menee hienosti tällä kertaa ja varmasti meneekin!!! ONNEA ONNEA!
Isot onnittelut plussasta! Pidetään peukkuja, et tuhru on sitä harmitonta laatua, kuten kai suurimmalla osalla.
Oireiden puute on tuossa vaiheessa kuitenkin ihan normaalia, eihän niitä välttämättä tule ollenkaan (kuten mulle ei esikoisesta tullut, eikä tässäkään raskaudessa vielä hirveästi ole).
-Osse, ivf-typy 1v4kk ja Raju rv 8+6