tutit unohtuivat kattilaan!!!
Nyt kävi näin, että tuttiosat unohtuivat kattilaan ja sulivat kokonaan. Huone on hirveän hajuinen, nyt tuuletetaan sen minkä voidaan, mutta onko sulaneesta kumista jotain haittaa, siis jos hengittää?
Jos jollekin on käynyt sama juttu tai viisaammat, kertokaa kiitos :(
Kommentit (7)
Tuuleta kämppä hyvin!!Olin tuon toisen lapsen vauva-aikaan ihan puhki ja 2kertaa laitoin pullot/tutit kiehumaan ja lähdin kauppaan yms..takaisin tullessa savu tuprusi ikunasta,mutta onneksi ei tulipaloa tullut.Koko asunto vaan täynnä hirveen hajusta savua ja vaatteet yms.Kesti kauan kun saatiin haju pois..ja tämä tapahtui vielä 2 kertaa!!!=(
Kahdesti on tutit unohtunut kattilaan, mutta onneksi vesi ei ole kokonaan päässyt loppumaan, vaikka tutit kiehuivatkin tunnin! Keittiön ovi oli kiinni, enkä huomannut kiehumista... keittiö täynnä vesihöyryä...
Vesi päässyt muutaman kerran kiehumaan kuiviin kun olen sen unohtanut.. Ja varmasti unohtaisin tutitkin, siksi laitankin AINA munakellon tai kännykän ajastimen soimaan! Ei vaan voi yhtään luottaa omaan muistiin yhtään tässä elämäntilanteessa ;)
Mahto se olla käry.. ;) Tulin vaan kommentoimaan että ite keittelin pullot ja tutit tiskauksen jälkeen keittämällä vedenkeittimellä vettä jonka kaadoin kulhoon pestyjen välineiden päälle. Pojun synnyttyä olin sen verran dementikko et varmaan olisin sulattanu joka päivä jotain jos oisin hellalla ruvennu keitteleen! =)
Keitä ensin vesi, ja kun se kiehuu " kunnolla" heitä tutit kyytiin ja levy nollaan. Mä toimin näin, niin ei haittaa vaikka unohtaisi. Ja kuitenkin se viesi kiehuu vielä muutaman minuutin levyn sammuttamisen jälkeenkin, niin että taatusti tutit kyllä siinä ehtii desinfioitua!
Meilläpäin sitä kattilaa+sulaneita tutteja kutsutaan " avioeroinstallaatioksi" :-D
Siinä kun menee kätevästi piloille paitsi kalliit tutit, myös yksi hyvä kattila ja tsägällä hellan levy...
Kärsivällisyyttä sinne!
Eipä kai se vaarallista ole kun ei savua ole syntynyt niistä? (myrkkykaasu). Mulla on sulanut kerran myös ja tuulettelin hyvin huoneiston.