Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kevään laihduttaja, avoin painonpudotusryhmä 31.3.

31.03.2008 |

Missä kaikki on, on niin hiljasta, yleensä kolme sivua kertynyt juttua.

Ollaanko me repsahtamassa kaikki niinku minä, tai siis mulla junnaa vain paikoillee.

Mä kokeilen tän viikon yrittää ja jos tuloksia tsempais uudestaan eteepäin, ja alaspäin.

Mun pitää alkaa imuroimaa ja laskostaa pyykkiä, mutta koitan aina illalla kirjotella onko päivä menny hyvin.

Tein kasvissosekeittoa ja oli hyvää, nam, itekki yllättyin kuinka hyvää.

Perunaa, porkkanaa ja kasvissuikale pussi, ne keirin ja otin enimmän veen pois ja kevyt ruokakermaa sekaa, ja mausteet, sauvasekottimella soseeks ja oi kun nams

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mulla omat syyni miks jätin pois, kun illalla käyn lenkilla niin sitä enne en halua syyä ja sit lenkin jälkee on ihana mennä nukkuu heti suihkun jälkee! kuulostaa oudolta...

Ja me illalla kun lapset nukkuu niin monesti katellaa leffaa ja yhtä sarjaa koneella, niin mä söisin aina niin oon ootanu sellasen rajan että viimestää kello 19 jälkee ei ruokaa, en pysty maha täynnä meneekään nukkuu kun ym.

ei kai se varmaa lihota, mutta yöllä kun ei kuluta niin paljon ja jos viellä yöllä alkas yömä;) sekkai se lihottas...

nomulla tälläsia omia juttuja, päivällä syönk senkin eesä sitten..

Vierailija
22/24 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain uuden vaakan.Ja kävin puntarilla,vaikka pidän edelleen perjantain virallisena päivänäni.Tulos:94.9kg.Oiskohan kk sitten ollut joku 93.7 tai jotain.Paha juttu,mut oikeasti kuvittelin jotain PALJON pahempaa!

Tänään:aamiainen jäi kupilliseen kahvia,sitten tyttö kerholle ja siinä sivussa kauppareissu kaksosvaunujen ja kävelevän 3v. kera.Tuli n.1,5tuntia jonkinsortin liikuntaa.

Kotiuduttua söin 2 palaa ruisleipää sellaisenaan kasvismössön kera (chilitomaattimurskaa,herkkusieniä,kukkakaalia,sipulia ja paprikaa haudutin tarpeellisen ajan,lisäsin puoli litraa vettä ja 1 vähärasvanen lihaliemikuutio.)Join lasin rasvatonta piimää.

Nyt join kupin teetä ja iltaruuaksi meinasin saman ku lounaalla,välipalana rahkaa ja marjoja jos tekee mieli ja iltapalaksi kaurapuuroa.Näin suunnittelin,toiv.en nyt heti sorru johonkin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä nyt varsinaisesti repsahtanu ole mutta välillä tulee syötyä enemmän kuin olis tarpeellista. No myönnettäköön että perjantaipäivä oli syömisineen ihan säälittävä mutta muuten mennään vähintäänkin siedettävän rajoilla. Positiivista ainakin se, että joka päivä oon käyny joko lenkillä rattaitten kanssa tai polkenu vähintään 5 kilometriä kuntopyörällä.

Tänään aamulla söin 4-viljan puuroa ja jälkkäriksi maitokahvi kera pienen ananaskermaviilipiirakkapalasen. Lounaalla salaattia (kurkku, tomaatti, päärynä, jääsalaatti) ja (tarpeettoman iso pala) kevennettyä lohipiirasta. (NAM!)

Vierailija
24/24 |
01.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimittäin puntariin äsken nousin ja piti jälleen kolme kertaa " tarkistaa" lukema. 88kg se näytti, kyllä. Uskomatonta, mutta totta! Kyllä nyt sain ihan uutta potkua tähän hommaan.

Viime viikollahan olin sen kilon saanut takaisin, mutta se varmaan oli turvotusta jne.. ( menkat, flunssa, pääsiäisherkut :) ...).

Mutta aika hyvin on paino tippunut, kun ottaa huomioon että mulla se yksi herkkupäivä tahtoo venyä kahdelle päivälle.. ja ihan joskus kolmellekin =(. Eli perjantai-iltana tulee sitten syötyä sitä karkkia ja lauantaina ja ehkä vielä sunnuntainakin.. Kun sais edes ton sunnuntain jätettyä pois.. Viikonloppuna piti leipoakin suklaapiirakkaa ja eihän sitä voi olla syömättä!!

Joka päivä olen sitten juonut ainakin sen 2L vettä ( kannuun täytän aamuisin, niin tietää paljon on juonut ) ja sauvakävelyllä käyn arkisin ainakin 4 kertaa ja viikonloppuna vaunulenkillä. Ja siis tuo sauvakävely on ollut ihan tosi mukavaa. Kuuntelen radiota kävellessä ja N-A-U-T-I-N omasta ajasta, kukaan ei keskeytä kun kuuntelet uutisia ( pienet asiat ne onkin luksusta näin kotiäidillä ;)).. kestoltaan lenkit on 30- 45 min. Mies sitten patistaa lähtemään, jos näyttää etten malttaisi. Usein ajattelen niin, että on lähdettävä kun on hyvä ilma, voin sitten jättää joku päivä väliin kun tuulee ja tuiskuaa, tää on hyvä " sääntö" .

Sitten vielä senteistä vyötäröltä ja lantiolta.. Silloin kun urakan aloitin 4.3, mittasin nämä ja eilen mittasin uudelleen ja hämmästyin todella! mun vyötärö ( . ) oli aluksi 100cm!!( jep, jep, aika karseeta..) ja nyt se oli 95 cm ( mä en oo ihan sata varma mittaanko oikealta kohdalta, aika karmean iso se on vieläkin ja sitten tuo lantio.. sehän oli 123cm ja nyt 120cm. Juu olen isopeppuinen henkilö.. tai siis leveä, aina ollut. Mutta nyt tuo on ERITYISEN leveä. Siis 4 viikossa on lähtenyt 4 kg ja 5cm vyötäröltä ja 3 cm lantiolta, ei paha, vaikka matkaa vielä hurjasti onkin jäljellä...

Urakkaa siis löytyy, voisin asettaa itselleni tavoitteen painon suhteen, kun nyt tämä raskauksien takainen painoni on saavutettu ( paino on sama, mutta vartalon muoto ei...) kuitenkin. Eli 20.5 painaisin 82 kg, siihen on vielä 7 viikkoa aikaa ja kiloja pitäisi lähteä 6, saas nähdä, kuin emännän käy. Silloin olisi kokonaisuudessaan pudonnut se 10kg. Meillä on toukokuussa mun isän 60 vuotis päivät ja olisi kiva ostaa sinne jotain kivaa uutta vaatetta. Se kyllä kannustaa myös tässä urakassa!

Jep, mutta kaikille kovasti tsemppiä!! Mielihalujen yllättäessä ota porkkanaa ja juo kaksi-kolme lasia vettä!

Ja Haastan teidät kaikki käymään 3 kertaa tällä viikolla ainakin 30min pituisella kävelyllä!

Mukavaa alkanutta viikkoa, ei lannistuta vaikka plussaa välillä tulee, unohdetaan se ja palataan ruotuun taas! keveämpää kesää kohti!!

mehiz kera lasten 2v10kk ja 10kk

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan