Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä perusteella voi saada YKSINHUOLTAJUUDEN?

Vierailija
31.03.2008 |

Minulla on jatkuva tappelu ex-miehen kanssa lasten hoitovuoroista. Ei niin, ettäkö mies ehdottamasti haluaisi olla lasten kanssa, vaan niin, että joudun enemmänkin pakottamaan hänet olemaan jälkikasvunsa seurassa. Ex-mies kun on niin pirun itsekäs, että omat menot ja harrastukset menevät kaiken muun edelle...

Olen täysin kyllästynyt hoitovuoroista tinkaamiseen ja siksi päätinkin hakea yksinhuoltajuutta. Vaikka oma vapaa-aika vähenee, loppuu tämä ikuinen stressi.

Miehen käytökseen vaikuttaa hormonien, kuten anabolisten steroidien käyttö. Hän harrastaa kehonrakennusta ja narahti noista aineista viimeksi lokakuussa minulle. Väittää lopettaneensa, mutta olisiko tuossa perustetta yksinhuoltajuudelle... Niiden aineiden käyttö näkyi jatkuvana raivoamisena minulle ja lapsille, lapset jopa pelkäsivät isäänsä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

josko itse siihen suostuisi. Tapaamisoikeus isällä tietysti silti olisi, ei se yksinhuoltajuudella lopu.

Vierailija
2/2 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhteishuoltajuus kun mies niin halusi, mutta ei pahemmin halunnut tavata lasta, ehkä pari tuntia kahden kuukauden välein vaikka sopimus oli että joka toinen viikonloppu. Ystävälle sanottiin että etävanhemmalla ei ole velvollisuutta tavata lapsiaan, eikä häntä voi siihen pakottaa. Käytti kuitenkin lapsen äidin kiusaamiseen tätä yhteishuoltajuutta.

Sitten meni tekstiviestillä laittamaan ystävälleni, ettei tämä saa olla häneen missään yhteyksissä, edes soittaa tai laittaa viestiä kysyäkseen ottaako isä lapsen luokseen viikonlopuksi. Sanoi sen olevan häirintää ja hän ottaa poliisiin yhteyttä jne. Siitä ystävä sai perusteen yksinhuoltajuudelle koska yhteishuoltajuutta ei voi toteuttaa kun toinen vanhempi ei saa ottaa yhteyttä toiseen vanhempaan, edes keskustellakseen lasten asioista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä