Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaaksi Nuvaringin jälkeen?

31.03.2008 |

Olen yhden keskeytyneen keskenmenon kokenut (viime kesänä), tuolloin tulin heti hormonikirerukan jälkeen ekasta kierrosta raskaaksi, mutta vkolla 11 todettiin sikiö ultrassa kuolleeksi (koko vastasi 8+). Kaavinta tehtiin, ja halusin tähän väliin ehkäisyn ja henkistä toipumisaikaa.

Nyt Nuvaring ollut käytössä, ja päätös tehtiin sen pois jättämisestä. Voiko keskenmenoriskiä lisätä se, jos tulisi raskaaksi heti Nuvaringin pois jättämisen jälkeen? Pitäisikö odottaa luonnolliset kuukautiset ennen uuden raskauden toivomista? Luonnollisesti uusi keskenmeno pelottaa enemmän, kun yksi on jo takana... Onko kenelläkään tietoa tai kokemusta asiasta?

Miten pian Nuvaringin jälkeen kuukautiskierto normalisoituu, jos ennen sitä ehkäisyä on ollut ihan säännöllinen kierto? Onko teillä kokemusta tiputteluista tai muista vaivoista Nuvaringin lopetuksen jälkeen?

Surullista lukea teidän kokemuksia, keskenmenon kokenut ainoastaan voi ymmärtää sen tuskan, oli se sikiö sitten kuinka pieni tahansa kuollessaan. Kaikille voimia ja onnea tulevaisuuteen!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite en oieastaan tänne palstalle kuulu mutta nyt kun lueskelin niin huomasin sun viestin..

Nuvaringistä sen verran että mulle sanottiin että kierto normalisoituu heti lopetuksen jälkeen..

itse tulin raskaaksi(esikoista odotin) sen aikana, oli tippunut pois..

Elikkä siis mulle sanottiin että vauvan yrityksen voipi aloittaa heti ja kierron pitäis olla ihan normaali heti, siinä on siin pieni määrä hormoneja että ei kuulemma pitäis vaikuttaa..

mutta onnea ja voimia yritykseen!ja palhon plussatuulia ja tarrasukkia mukaan..

Vierailija
2/2 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan anna aihetta pelkoon keskenmenosta. Tulin raskaaksi käyttäessäni nuvaringiä, ja huomattuani olevani raskaana poistin renkaan ja koko raskaus meni ongelmitta. Nuvassa on niin pienet määrät hormoneja että sen ei pahemmin pitäisi sekoittaa. Lääkäri sanoi että noita nuvaraskauksia on ollut joitakin, eivätkä sen sisältämät hormonit aiheuta edes sikiölle vaaraa. Pojista voi kuulemma tulla aluksi hiukan tyttömäisemmän näköisiä, mutta sekin korjaantuu aikaa myöten:) Meille tuli kaunis tyttö:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla