Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

JIHUU SAIN SEN TYÖN!!!!!!!

Vierailija
31.03.2008 |

Sain hakemani työn. Oon niin onnellinen että hypin ja huudan!!!! Tosi hyvä työpaikka, minun unelmani. Hyvä liksa, hyvä työyhteisö, iso talo, kaikki edut. :DDD

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno tunne varmasti!

Vierailija
2/7 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin huutasin tuossa tilanteessa! =)

Onnea paljon!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut ap:lle!!! :D

Vierailija
4/7 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tuon tunteen. Se on ihana.

Nyt sitten kuohuviiniostoksille, mars mars!

Vierailija
5/7 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hain pippuripihviainekset, lapselle siideriä (holitonta) ja itselle ja miehelle kuohuvaa pikkupullon (aitoa shampanjaa) ja tosi hyvää viiniä. Tänään illalla yllätän perheen. Nyt valkosipulipottujen ja jälkiruoan tekoon :) Tästä tuli todellinen juhlapäivä. En olisi uskonut saavani tuota työtä, mutta sain!!!! Ap

Vierailija
6/7 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEA, ONNEA!

Mä tänään pongasin unelmien työn avoimissa työpaikoissa, nyt vaan täytyisi saada se ;) Huomenna soitan yhteyshenkilölle ja sitten vaan hakemus sisään.. kun pääsis eka sinne haastatteluun.

Kuinkahan helposti palkataan 28- vuotias äiti, jolla 2 lasta (enempää ei tule ainakaan seuraavaan 5 vuoteen ;)). Korkeakoulututkinto kyseiselle alalle ( + 2 alempaa alan tutkintoa) , työkokemusta vähemmän, mutta on, opiskelujen ohella tehtyä ja ennen lapsia pieni pätkä. ( ulkomaan harjoittelu kouluajalta) Aviomieskin löytyy, jolla vakkarityö, jos sillä mitään merkitystä...

Että mietin tässä vaan, mikä mun " arvo/ tarve" työmarkkinoilla on..

Vierailija
7/7 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno juttu!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi