Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi aina kun tulen kampaajalta, joudun tekemaan kampaukseen itse loppusilauksen jotta nayttaisin kauniilta, eiko kuulu tyonkuvaan laittaa tukka kauniisti vaan vain teknisesti oik

Vierailija
31.03.2008 |

ein

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mun tytöt. Kun he tulevat kampaajalta, niin minusta heidän hiuksensa näyttävät tosi kauniisti laitetuilta, mutta silti he vain menevät vessaan ja vääntävät ne mieleisekseen.

Vierailija
2/14 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kampaajat vetävät tukan juuri " teknisesti oikein" niin kuin joku sanoi, eli niin kuin koulussa on opetettu. Ylimääräiset mutkat pois ja kuontalo ojennukseen. Valitettavasti vain se tarkoittaa sitä, että kampaus liiskataan pitkin päätä (etenkin puolipitkät/pitkät hiukset), ja jokainen mahdollinen kuohkeutta tuova oma kihara suoristetaan suoristusaineilla ja raudalla. Voihan se olla oikeaoppista niin, mutta ei näytä hyvältä kenenkään muun mielestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka jumalan kampaaja leikkaa sinne aina jotain tukihiuksia, pöyhii sitten vähän ja laittaa yhden suihkauksen lakkaa ja päälle vielä kommentoi, että " nyt kun leikkasin noi tukihiukset, ei tarvi niin hirveesti käyttää aikaa ja lakkaa." Tulos on se että hiukset on puolen tunnin päästä liimana pitkin päätä

Vierailija
4/14 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta siis, se ei silti välttämättä miellytä omaa silmää, kun sitä omassa päässään on tietty kuva minkänäköiset ne hiukset pitää olla... Jos jakaus menee väärälle puolelle, niin se on katastrofi (vaikka se oikeasti ehkä sopisikin paremmin).

Vierailija
5/14 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

samanlaiset hiukset. Mitenkähän niihin saisi hyvän leikkauksen?

Vierailija:

Joka jumalan kampaaja leikkaa sinne aina jotain tukihiuksia, pöyhii sitten vähän ja laittaa yhden suihkauksen lakkaa ja päälle vielä kommentoi, että " nyt kun leikkasin noi tukihiukset, ei tarvi niin hirveesti käyttää aikaa ja lakkaa." Tulos on se että hiukset on puolen tunnin päästä liimana pitkin päätä

Vierailija
6/14 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

(eivät siis näytä silloin tupeeratulta), ja sit laitat lakkaa niihin. Muussa tapauksessa ne kyllä valitettavasti päätä myöten menee, jos on tuollainen hiuslaatu. Onko sulla otsatukka vai tasapitkät hiukset, pitkät vai lyhyet? Jos on pitkät/ tasapitkät hiukset niin niihin on aina vaikeampi saada sitä tuuheutta, lyhyeen hiukseen helpompaa.

Vierailija
7/14 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kampaajilla tuntuu aina olevan kauhea vastustus tupeeraamista kohtaan (kuluttaa hiusta, tiedän sen), tuntuvat tosiaan kuvittelevan, että kun vähän pöyhii ja laittaa sen suihkauksen kallista kampaamo-lakkaa niin kyllä pysyy. Mun tukka vaatii kunnon tupeeraukset ja lakat.

Vierailija
8/14 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te itse osaatte ja tiedätte paremmin, joten ei kelpaa ei vaikka tekisivät vaikka mitä.

Ja en, en ole kampaaja, olen lastenhoitaja.

Vierailija
9/14 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksinkertaisesti " näkee" sen niin, joku erilainen kampaus saa itsensä näyttämään ihan oudolta ja kamalalta. Kaikki vaatii totuttelua. Itsekin olin sellainen ennen, että ainoastaan tietyntyylinen " ysärikampaus" mielestäni sopi minulle, olin ihan kauhuissani kun tulin kampaajalta ja hiukset ei ollutkaan tuuheat ja tupeeratut. Nopeasti tupeerasin ne ja iskin lakkaa. Lopulta sitten luovutin, ja ajattelin että no katsellaan vähän aikaa tätä uutta lookia.... Ja sit siihen tottuikin, ja nyt tuntuisi ihan kamalalta jotkut pöykeät, tupeeratut hiukset..!!

Vierailija
10/14 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että vaikka on opiskellut kampaajaksi, ei tarkoita sitä että osaa leikata hiuksia ja tehdä hienoja kampauksia. Tai osaa tehdä työtään vain tietyntyyppisten hiusten kanssa.

Vierailija
11/14 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on pitkät, luonnonkiharat hiukset, ja jostain syystä kampaajat haluaa aina föönata ja laittaa ne mahdollisimman " isoiksi" , niin että näytän ihan kuin suoraan 80-luvulta tänne tupsahtaneelta...

Vierailija:

Valitettavasti vain se tarkoittaa sitä, että kampaus liiskataan pitkin päätä (etenkin puolipitkät/pitkät hiukset), ja jokainen mahdollinen kuohkeutta tuova oma kihara suoristetaan suoristusaineilla ja raudalla. Voihan se olla oikeaoppista niin, mutta ei näytä hyvältä kenenkään muun mielestä.

Vierailija
12/14 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan omasta mielestä mun hiukset ei oo mitenkään vanhanaikaiset (voin tietysti olla asialle sokea), mutta kukaan ei voi väittää, että jokaiselle sopii littana tukkamalli

Vierailija
13/14 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittaisin ne samalla lailla kuin Paola Suhosella. En siis edes yrittäisi saada pystyyn.

Mulla on paksut ruskeat hiukset, jotka menee kostealla ilmalla karvaisiksi, ja kampaajat vetävät ne aina edestä sellaiselle 90-luvun kaarteelle. Sitten kotona liiskaan sen kuohkean kiehkuran otsaa myöten ja näytän taas 2000-luvun ihmiseltä.

Vierailija
14/14 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi, koska a) pidän sellaisesta pöyheämmästä rock-tyylistä enemmän kuin sliipatusta ja sileästä ja b) ilman suoristusta ohuehko mutta taipuisa tukkani näyttää terveeltä ja tuuhealta, suoristamisen jälkeen se on sellainen päänahkaa nuoleva rasvaiselta näyttävä hiirenhäntä, jollaista kammoksun suuresti. Minusta myöskään kasvojen sivuille laitettavat korkkiruuvikiharat eivät kuulu rock-henkiseen tyyliin, mutta silti ne sitkästi väännetään siihen poskille keikkumaan.