Tammimammat-vko 14
Heissuli vei!
Uusi viikko, uudet kujeet vai mitä kanssa sisaret?!?
Kommentit (25)
eli siis nyt kp10 ja ovistestit polttelee kaapissa, huomenna alkaa oviksen metsästys :) Nyt taas on toiveet korkeella, toivottavasti tärppää... Tsemppiä kaikille kanssa sisarille myös yritykseen!
Ihanan keväinen ilma ainakin ja mieliala korkealla täällä e-pohjanmaalla :)
-Em
En oo oikein minäkään jaksanu käydä kirjottelemassa, kun ei ole oikein kirjoteltavaa, kp42 menossa, eikä tätiä näy. Tilasin raskaustestejä ja ajattelin tiistaina testata, jahka ne tulevat. Tätioireita kyllä on, välillä menkkamaisesti juilii vatsaa, mutta eipä ne sitten ala.
Onneksi en hirveesti stressaa tota tädin puuttumista, se tulee kun tulee :)
Aurinkoista sunnuntaipäivää!
Kitteni kp42/? yk1
Nyt on menny taas päiviä kun viimeksi kirjoitin.. no eipä tässä juuri oo mitään ihmeellistä tapahtunutkaan.. Ovista aloitin eilen tikuttamaan ja haamua, eli negaa näyttää vielä ja oletankin et vasta viikonpäästä saattaisi olla sen aika, mut kuhan nyt varmuuden vuoksi seurailen :D Ja onhan se testailu kivaakin :)
Greippimehua oon kuluttanut oikein urakalla ja saas nähä onko vaikutusta!
Nyt meen jatkamaan teeveen tuijotusta :)
mammmaa yk2 kp12/30-33?
Ihan enstenä vastaan Tikrulle: Juu, samaa on koettu pariin kertaan, mutten kyllä yhtään tiiä mistä se johtuu! Mutta on tuntunut ihan normaalilta kierto muuten, että ehkä se vaan on joku juttu.. :DD Hyvin osaan auttaa!
Jep, täällä ei mitään ihmeellistä, kp3/31-36, että tätä peruskauraa vaan, tylsää. Tilasin sylkiovismittarin, tullee kai ensiviikolla, se on aika kivaa.
Jepjep, onnea kehiin teille!
En oo taaskaan jaksanu kirjotella. Oon kyl käyny välillä lueskelemassa muiden kirjotteluja, täällä ja 2009 vauvatoiveissa. Yritän vaan pitää hermot kurissa ja toiveet realistisena. Jos sitä stressitasoakin saisi laskettua.
Ensi viikolla, tai siis aivan viiko lopulla, pitäis olla taas ovis. Varmaan tikuttelen taas ne pari päivää milloin uskon että olis. Kun vaan tää tätikin lähtis.... Herkimmät älkööt lukeko:) Mulla siis alkoi menkat ihan " kunnolla" , kipuja oli ja kunnon vuotoa, mut sellaista rusehtavanpunaista. Pian väheni, ja nyt tulee enää sellaista ruskeaa " tuhrua" . Melkein kuin valkkaria mutta rusehtavaa seassa. Tätä on ollu jo n.4pvää! Ei ollenkaan tavallista mulla. Toivoisin vaan että täti menis jo kokonaan, kunnol pois. Onko muilla ollut tällaista ihme vuotoa? Nyt on kuitenkin jo kp8, ja oon pillereiden lopetuksen jälkeen pitäny tarkasti kirjaa kuukautisista ja yleensä kaikki vuoto ohi 5:ssä päivässä. Ikävää:(
Mukavaa ja rentoa sunnuntaita!
tikru. kp8/27-30 yk2