**EnskaTaaperot ja viikko 14**
Huomenta kaikille!
Tässä viime viikon turinoita: http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=12757170&p=&mpage=6&tmode…
-Amy-
Kommentit (72)
Oon odotellet laittaako burden mies tänne viestiä, mutta kun ei kuulu niin ei kuulu ;) Elikkäs pikkuinen prinsessa syntyi heidipan kaveriksi tänään aamulla :) Onnittelut vielä tätäkin kautta koko perheelle!
Meillä oli tänään Idalla 1v6kk-lääkärineuvola ja voi tota tirppanaa. Painoa oli tullut hurjat 200g kolmessa kuukaudessa eli nyt 10,9kg ja Idastahan on muutenkin jo vuoden joka ikisellä neuvolakäynnillä sanottu että painoa tulee aika hintsusti. Pituutta oli 81,3cm eli sitä oli tullut 3,5cm edellisestä käynnistä. Pipoa ei viimeksi mitattu, mutta puolessa vuodessa oli tullut vain 1cm lisää, aluksi terkka sai pienempiä mittoja kuin viimeksi 6kk sitten. Mehän ollaan aikaisemminkin käyty tuon päänkasvun takia ylimääräisissä kontrolleissa. Tuon huonon painon tulemisen takia ja pakaraihottuman takia Ida joutuu verikokeisiin jossa tarkistetaan keliakia ja kilpirauhasarvot.
Luulin että neidille tehdään jotain palikankokoamisjuttuja ja kirjasta pitäisi näyttää jotain mut paskan marjat :D Ei niin mitään, lääkäri kysyi vain puhuuko Ida ;)
Paljon onnea Burdelle ja koko perheelle! :)
Bejpi ja Eve
Paljon onnea Burden perheelle pikkuisesta prinsessasta!!
MiaMik, Aleksillakin on painoa tullut aika hintsusti viime aikoina. 1v->1v3kk oli tullut 300g ja pituutta 3cm. Terkka ei silti ollut yhtään huolissaan, sanoi että ihan normaalia kun poika on niin vilkas ja eläväinen.
Viipero ja Aleksi päikkäreillä + masuvauva rv10+0
Pieni oli tämäkin neito, 2890g ja 48 cm, syntyi täysin luomuna vesiammeeseen klo 7.16, synnytys kesti 6h, joista 1,5h sairaalassa. Joten nappiin meni!
Olin niin hämmentynyt, kun mun mielessä viltsu oli poika... :D mutta ihanaa, että neiti on maailmassa, on se vaan käsittämätöntä!
Käytiin typyn kans yrittämässä HP:llä, mutta kaikki Superfitit oli jo mennyt, oli vaan 20 ja alle ja 27 ja yli kokoja jäljellä. Joten päädyttiin ulos kahville ja Akateemisesta haettiin pari uutta kirjaa tytölle.
Muillakin oli ollut huonoja öitä, oon ihan varma että ne on noi Venäjän metsäpalot tai kuun asento tai joku muu, mutta meillä on ollut kans kamalaa taistelua. Eilen illalla sitten vaan päätin, et jos typy haluaa huutaa, niin huutakoon, koska hyssyttelykään ei auta. Niinpä viime yönä saatiin nukkua melkein rauhassa, muutaman kerran heräili huutelemaan, mutta kun isänsä ei herännyt ja sännännyt häiritsemään, nukahti ihan hyvin itse. Miehellä on joskus vaikeeta unissaan muistaa, ettei kannata mennä tekemään mitään, typy siitä vaan herää ja huutaa enemmän.
-Osse ja typy 1v4kk unilla
Tässä Idasta muutama uusi kuva: http://s108.photobucket.com/albums/n26/MiaMik/?action=view¤t=IMG_…
Kyllä meilläkin on niitä päiviä kun äidin pinna on tosi kireellä ja Aino saa joskus kovaäänistä komennusta, meillä on vaan kotona huudettu niin paljon kun olin pieni että koitan venyttää aina pinnaa niin paljon kun pystyn, mutta menee se joskus täälläkin. Mikäs Äiti se sellanen on joka aina vaan hymyilee ja pitää kaikki mölyt mahassaan ?????
Meillä ei toistaiseksi tuttiritari herätä mitään tunteita Ainossa mutta frööpelin palikat sais soida vaikka koko ajan, aivan hirvee jamitus on päällä tietyissä biiseissä, huonosti olen saanut kuvattua kun A aina jähmettyy kun ottaa kameran esille.
Kaima oli laittanut ihania kuvia, vitsit miten aurinkoinen poika!!
HeräämisG: meillä A yleensä herää pienellä käninällä lähinnä herättääkseen äidin huomion, hiljenee kyllä ja ilme menee hymyksi kun huutelee alakerrasta ja menee makkariin !
Ulkona nousemisesta: A nousee hienosti pystyyn jos menee rähmälleen, joten ei tarvii enää kauheesti nostella.
Meillä A tahtoo kaiken tällähetkellä kiljumalla, joku ihme kausi menossa, osaa kyllä sanoa anna mutta tällähetkellä se tuntuu olevan mahdottomuus.
Lycka teretulemasta vaan tänne isoitten puolelle !
Kiva kuulla että Amy on jo paranemaan päin !
Naperolle jaksuja, on kamalaa menettää hyvä ystävä, vaikka tietääkin että se oli parhaaksi. Onneksi pääsette ¿moikkaamaan¿ Emmaa aina välillä !
Mulla on selkä ollu jo 2 viikkoa ihan sika kipee, rupee aina iltapäivällä juilimaan niin ettei istumaan pysty, pitää vaan maata, välillä ei saa A:ta nostettua kun sattuu, tarttis varmaan mennä lääkäriin, mutta ne määrää kuitenkin jtain nappeja joita en halua syödä.
aa ae ja pirpana 4+3
Burdelle ja koko perheelle ISO HALAUS ja suuren suuret onnittelut !
aa ja puu porukka
[color=crimson]Hih! Mäkin olin ihan varma että Viltsu on poika :) Ihana kuulla että synnytys meni täysin nappiin ja vielä luomuna kuten Burde toivoi.
Toivottavasti saamme pian kuulla synnytys kertomusta :)
Toivoopi Hermione ja hammasta puskeva Milo (Känkkäränkkä)
[color=deeppink]♥♥♥ONNEA BURDEN PERHEELLE JO TOISESTA PIKKUISESTA PRINSESSASTA! ♥♥♥[/color]
MIAMIK, Sampolla on samanlainen kevätpipo kuin Idalla, mutta erivärisenä ;) Ai minäkö kiinnitän huomion yksityiskohtiin...? Sievä typykkä! Meillä on kans Sampon paino noussut mun mielestä huolestuttavan hitaasti, kun 10kk ja 1v. neukkujen välissä oli tullut painoa hieman reilu 100g. Pituutta oli tullut n. 3cm, mutta silti. Terkkari ei ollut millänsäkään painonnoususta (" aivan hyvää ja tasaista on kasvu!" ), mutta kun minä aloin ihmetellä hidasta nousua, niin terkkakin lopulta myönsi, että " joo, no on tämä Sampon oma käyrä selvästi laskussa" . :O Saatiin lähete verikokeisiin, joissa ei onneksi ollut mitään poikkeavaa, että kaipa meidän poika vain liikkuu enemmän kuin syö minkä vuoksi painoa ei kerry... :/ Saapa nähdä, mitä tuumivat puolitoistavuotis-lääkärineukussa.
Eipä muuta tällä kertaa, aurinkoista torstaita kaikille!
Han ja S 1v2kk
Onnea koko perheelle pikkuruisesta prinsessasta! Mä myös olin ihan varma, että Viltsu on poika :). Kiva, että synnytys tais mennä just niin kuin burde oli toivonut.
Heräämisgallupiin, jos minäki vastaisin: Jonsku herää yleensä tosi ilosena ja pirteenä. Itse oon taas tosi hidas ja huono herääjä. Välillä on vaikeuksia, kun täytyis heti silmät avattuaan alkaa ilosena höpöttämään Jonskun kanssa. Jonsku nukkuu siis perhepedissä. On se silti mukava, että on niin ilonen herättäjä. Päiväunilta, jos joutuu herättämään keskenkaiken saattaa Jonsku olla vähän itkunen.
Meillä ei katota tuttiritaria, mutta Maisa on ihan pop. Jonsku sai kummitädiltä joululahjaksi maisa DVD:n ja voi, että sitä pitäis kattoa koko ajan.Varmaan ainoo asia, mihin Jonsku jaksaa keskittyä niinkin pitkään.
pesukarhu, Jonsku 1v11kk ja neiti Kirppu 19+0 :)
Tänään oon saanu eka yhdeltä kaverilta vauvauutisen, oli vähän eri kaliiperia kuin Burden tyttönen... Mutta oli kyllä poika, painoa oli 4200g ja pituutta 53cm... Ja synnytys oli mennyt pitkän kaavan mukaan, kesti yli vuorokauden, mutta kaikki voivat nyt kuulemma todella hyvin. Ja sitten päivällä luin että Burde on saanu tytön, niin ei tän paremmin voi päivä mennä!
Kiitokset myös teille ihanille jotka annoitte lohdutuksen sanoja tähän meidän tilanteeseen... kyllähän tää oudolta tuntuu, kun ei ole kuin tuo Tessa täällä jaloissa pyörimässä, siis Eetun lisäksi, ja ikävä on edelleen suunnattoman kova Emmaa. Mutta näin on vaan mentävä!
quu oli järkänny vähän tekemistä äidille ja isälle! Hui, mä olisin varmasti menny paniikkiin... Mutta onneksi selvisitte " noin vähällä" vaikkei se taida juuri lohduttaa...
Ihania kuvia ootte kyllä laittaneet!
Hermione kiva kuulla että Milo alkaa kestämään myös kiinteää ruokaa! Hienoa!
Emmi oli päässy heppoja kattomaan.
Bejbi pääsee kohta pyöräilemään, me ollaan harkittu ostaa Eetulle ihan oma pyörä, kattelee siihen malliin noiden naapurin lasten menoa, että vois olla ihan hyvä juttu.
Miamik, älähän nyt ole huolissasi Idan kasvusta, hyvinhän hän on kasvanut ja kehittynyt! Täällä muuten ootellaan kovasti 12.4...
Han, kun nyt näistä vaatteista oli puhetta, niin meilläkin Eetulta löytyy pari samanlaista vaatekappaletta, kuin teidän S:ltä... ; )
Amy ja Bejbi, koskas nähtäis... Huhuilin kyllä aikaisemmin (oisko ollu viime viikolla) muttette huomanneet...
Mutta tällä kertaa ei nyt muuta...
napero ja Eetu kohta 2v2kk sekä pikkutonttu 6+3
ONNEA KOKO BURDEN PERHEELLE!!!
Napero, hyvä kun muistutit huhuilusta! Muistan kyllä nyt nähneeni tuon kysymyksesi, mutta jotenkin se on vaan jäänyt kommentoimatta. Sorry! Mutta siis mulla on seuraava loma vasta sitten kesällä, mutta eiköhän sitä joku viikonloppu vois nähdä. Varsinkin, jos on hyvä ilma, niin saan tuon miehen tien päälle... Meillä ei oikeastaan ainakaan näillä näkymin ole juuri mitään menoja lähiaikojen viikonloppuisin. POhditaan ja heitetään ehdotuksia, kun keksitään!
Bejpille ja Evelle kiitos puistoseurasta! Emmi olikin sitten iltapalan jälkeen aika valmista kauraa unille. Kyllä sellainen touhuaminen väsyttää.
Emmille tuntui olevan ihan hirveä pala, kun Eve lainasi hänen lapiota ja ämpäriä puistossa. Mutta onneksi siellä oli vaikka mitä muutakin tekemistä. Neiti keksi, että liukumäkeen pääsee kiipeämään rappuja pitkin (se on kyllä vanha juttu) ja sen jälkeen siellä oli sellainen putki, mitä pitkin piti kontata, jotta pääsi laskemaan. Vähänkö oli jännää ja hauskaa... =D
Ostin tänään Emmille nuken rattaat. Voi sitä hymyä, kun neiti näki ne. Ensin piti saada nukke niistä pois ja vähän raivota, kun tyhmä äiti ei antanut hänen istua niihin. Mutta sen jälkeen alkoi ralli. Nukke kyytiin ja menoksi ympäri kämppää naurun saattelemana. Ihana pikkuinen. =)
Eipäs nyt muuta tällä kertaa. Heippa!
-Amy ja Emmi-
D sano tänään illal " pessaan" (=vessaan). Ihmettelin vähän, kun ei yleensä vessaan pyydä, mut otin kirjan varkasi mukaan. Sit D sano uusiks " popalle" (=potalle). Melkein heti potalle istuttua sano " tulee" ja pissasi :). Meillä, kun tonne pottaan ei yleensä ikinä mitään tuu eikä varsinkaan oma alotteisesti.. Vaippaan kakttuaan D pyytää potalle, mut ei oikein oo tajunnut, et siinä vaiheessa se on jo myöhästä :D.
Pi-Ki: Mulla on mennyt ihan ohi.. Miks sä syöt masislääkkeitä? Mä söin silloin kun D oli ihan vauva Zoloftia jonkun puol vuotta (& Diapameja about kk). Lopetin ensin vähentämällä puoleen kuukaudeks ja sit pois kokonaan. Lopettamisen jälkeen tuli ihan hirvee huimaus, jota kesti jonkun kuukauden. Olin siitä tutkimuksissakin, kun lääkärit ei keksineet sen johtuvan lääkkeiden lopettamisesta. Toivottavasti saat lopetettua lääkkeet ok. Ihania hurmurin tapoja Artulla, voi olla vähän vaikee pysyy tiukkana :D.
Naperolle lohdutushalaus! Emman on nyt varmasti parempi olla..
Mä oon ihan ihmeissäni, et miten vähillä tapaturmilla meillä on menty (kop, kop).. Paranemisia q' n otsalle..
Hermione: Hyvä ,et Milo saa jo syödä ruokaakin. Toivottavasti saatte vähitellen menuuta laajemmaksi :).
Onnea Burden perheelle pikkusiskosta!!
Toivottavasti Idalal on kaikki hyvin. Voihan toi painon lasku olla liikkumisestakin, mut hyvä et testaavat..
Pesukarhu: Mä oon ollut maailman hitain heräämään (Italiassa työkaverit ei ees puhuneet mulle enne ku olin saanut kaikki mun hevosten karsinat siivottua :D), mut nyt oon oppinut herään D' n kans reippaasti (välil kyl on vaikeeta..).
Amy: D' lla on ollut vaaleenpunaset nuken rattaat (mies osti :D) jo syksystä. Oli ihan hitti pitkä aikaa uutena ja vieläki, etenki jos ne saa ottaa ulos mukaan.
Jenni ja D
Pikainen moikkaus. Nukahan varmaan kohta tähän koneen ääreen, joten siksi vaan pikainen.
Pahoittelut täältäkin Naperolle koiran menetyksestä. Tiedän myös miltä se tuntuu, kun sen päätöksen joutuu tekemään. Mun 8v bokseriuros jouduttiin lopettamaan sydänvian vuoksi 2002. Vieläkin on sitä ikävä, mutta tiedän, että tein silloin oikeen päätöksen vaikka silloin se tuntui vaikeelta hyväksyä.
Vautsi, miten hienosti D oli tehnyt pissat pottaan. Taitaa teillä lähteä pottaura nyt käyntiin :)
Pikku-quu oli tosiaan järkännyt vähän jännitystä elämään. Onneksi selvisitte suht vähällä. Meillä on oottamassa Jonskun huoneessa käyttäjäänsä sellanen pistorasiaan tuupattava yövalo. Vielä ei oo tosin tullut tarvetta sille. Millonkohan me raaskittais siirtää toi poika omaan huoneeseen? Ennen vauvaa se varmaan pitäis tehdä.
Jonsku kävi tänään ihan ulkona koittamassa uutta pyöräänsä. Hienostihan se siinä istua möllötti, kun työnnettiin pyörää eteenpäin :). Ei oikein vielä ymmärrä polkemisen päälle. Ollaan nyt yritetty opettaa sitä ohjaamaan pyörää oikeeseen suuntaan. Eipä sen vielä tänä kesänä tarvii oppiakkaan. Kiva on silti harjotella.
Alkaa oikeesti vähän tökkimään tää mun kirjotus, kun tekis mieli vaan laittaa silmät kiinni. Ärsyttävää, kun oli niin monta asiaa, joista oisin halunnut kirjottaa, mutta nyt en millään muista mitä piti kirjottaa, joten pakko vaan lopettaa.
pesukarhu
Ihan ensimmäiseksi suuren suuret onnittelut Burdelle ja perheelle pienestä neitokaisesta! Niin suloista ajatella Heidiä isosiskona, niisk!
Kiitos Kandille, kun saimme tänään vierailla teitillä ¿ oli tosi kiva nähdä ja pitäisi kyllä ehdottomasti nähdä useamminkin! Noel on kyllä aikamoinen vauhtiveikko ¿ äidillä on tosiaan perässä pysyttelemistä! Kiinnostaisko teitä lähteä joskus purkamaan energiaa vaikka HopLopiin ¿ uskoisin että Noel voisi tykätä! :)
Höpikselle 1-vuotis onnittelut! Teretulemast tänne isojen puolelle!
Ja Niameylle ja Naperolle onnittelut plussasta - en ole tainnut vielä onnitella... Ihanan paljon plussauutisia ollut viime aikoina, tonskia tulossa siis roppakaupalla. :)
Q, voi hurjaa! Onneksi ei käynyt kummemmin. Saitteko yövalon hankittua?
Kiva kuulla, että Milo saa taas syödä kiinteää ruokaa! Millaisella aikataululla voitte kokeilla uusia makuja, vai ovatko uudet ruokakokeilut toistaiseksi jäissä?
Amy, voin kuvitella, että Emmi on ollut hepoista innoissaan. :) Ainokin on aivan ihastunut kaikenlaisiin eläimiin. Pitäisikin nyt kevään tullen mennä käymään kotieläintilalla tai vastaavalla, olisi varmastikin kivaa!
Naperolle lohtuhali, rakkaan lemmikin menetys tuntuu niin kurjalta. :( Kun noista vauvauutisista kirjoittelit, niin meillekin tuli vauvauutisia eilen tuplasti ¿ Burden lisäksi erääseen tuttavaperheeseen syntyi kaksoset nähtävästi niin vauhdikkaasti, etteivät sairaalaan asti ennättäneet!
Heräämisg: Aino herää lähestulkoon aina hyväntuulisena. Yleensä neitokainen säntää meidän makkarin ovelle ja huutaa naama virneessä MOI! =) Jos Aino herää itkien, tarkoittaa lähes poikkeuksetta sitä, että unet ovat jääneet kesken.
Lapsiluvusta: Mulla on ollut aina haaveena kolme lasta, kun taas mies haluaisi vain kaksi lasta. Nykyään olen jopa haaveillut neljästä, jos nimittäin kolmas lapsi on iltatähti niin tarvitseehan hänkin kaverin¿ No ei vais, eihän sitä voi kovin paljon suunnitella, aika näyttää. Ollaan myöskin mietitty adoptiota ja sijaisvanhemmuutta, mutta ne asiat vaati vielä paljon mietintää ja harkintaa.
Yökyläilystä: Aino on ollut kaksi yötä hoidossa kun oltiin Pariisissa, se onkin ainoa kerta. Aino oli viime viikonloppuna viettämässä hääpäivääkin meidän kanssa hotellissa, kun ei raaskittu viedä hoitoon. Ollaan niin paljon kuitenkin erossa töissä käynnin takia, etten raaski oikein yökylään viedä. Onhan se joskus ihan kiva päästä jonnekin kahdestaankin, mutta toistaiseksi ollaan menty sitten kuitenkin anopille itsekin yökylään. =)
Tänään Kandillekin kauhistelin, kun tuntuu, että Aino nukkuu tosi vähän. Mutta netistä juuri opiskelin, että 1-2 ¿vuotiaan keskimääräinen unentarve on 12-13 tuntia/vrk, joten ei se Ainon 12 h unta/vrk olekaan mitenkään poikkeuksellisen vähän. Ehkä se tuntuu hurjalta siksi, kun Aino ihan yhtäkkiä lyhensi uniaan tunnilla. Nykyään Aino menee nukkumaan vasta ysiltä illalla, eikä aikaisemmin suostu ei millään unille.
Tuosta lapselle kiukustumisesta kun on ollut puhetta, niin mulla menee yleensä hermot, kun Aino syö hiekkaa/kuraa/kiviä tai väriliituja. Vaikka kuinka sanon ko. asioista, niin ei vaan mene perille. Väriliidut laitoin vähäksi aikaa piiloon, mikä on toisaalta kurjaa, koska Aino tykkää hirmuisesti piirtämisestä. Se jatkuva väriliitujen syöminen vaan ei voi olla ihan terveellistä. En tiedä millä sen liitujen syömisen saisi loppumaan.
Muuten Aino on suhteellisen ¿säyseä¿ tytteli. Meillä ei vielä kovin paljon ole uhman merkkejä havaittavissa *kop kop*. Välillä Aino kyllä saa raivareita, mutta sylittelyllä ja huomion ohjaamisella muihin asioihin ne menee yleensä ohi. Meillä auttaa laulaminen melkein mihin tahansa mielipahaan ja yleensä myös ulkovaatteiden pukeminen (Ainon inhokkipuuha) sujuu paremmin laulaen. Aino rakastaa musiikkia, ja osaa jo laulaa muutamia lauluja. Tämän hetken suuri suosikki on Mörko se lähti piiriin. :)
Pakko vielä lopuksi tunnustaa, että meilläkin on päästy tonskailun makuun. Työkuvioiden takia ollaan viivytelty ja jahkailtu, mutta päätettiin nyt, että hitto soikoon, tämähän on meidän elämä eikä työnantajan, kyllä ne asiat aina järjestyy! Joten plussaa odotellessa...
Nyt Remeksen pariin, vielä 3,5 tuntia aikaa tapettavana täällä työmaalla.
Karssuli ja Aino 1,5v kotona unten mailla
... me haluttais Jonskun kans myös mennä sinne Hopploppiin (Karssuli jotain mainitsi siitä). Olisko ketään kiinostuneita? Saataskohan me treffejä tällä kertaa kasaan? Mites olis vaikka ensviikon lauantaina? Se Espoon uus paikka olis myös kiva katsastaa.
Nyt jätän tän palstan rauhaan ja keksin jotain muuta tekemistä :)
pesukarhu
Pakko on ollut käydä kurkkimassa taaperoiden kuulumisia, ja voi miten ihanan pikkuinen tyttönen on syntynyt Burden perheeseen!
Sydämelliset onnittelut koko perheelle. =)
T. iida-linnea ja tyttönen, jotka reilun kuukauden päästä siirtyvät tänne =)
[color=green]Eli ihan pikaisesti vaan ihmettelevä kysymys siitä:
Miten niin uusi vauva.fi on avattu?!?! Ei mulla ainakaan tuollaisia sivuja näy... (Ks. vauvalehti s.20-21.) Siellähän luvataan mm. tähän keskustelu-palstalle seuraavaa:
" Hauskana lisänä saat viesteihin liitettävät hymiöt sekä mahdollisuuden liittää viestiin kuvia ja linkkejä." Siis mitkä hymiöt??? Nämä :) nyt on aina tulleet... Luulin tarkoittavan sellaisia samanlaisia kuin esim. kaksplussan sivuilla on.
Hmm...onko mulla mennyt jotain ohi??? Mutta ei mun nämä nettisivut näytä tuolta kuin lehdessä...
Ja sitten vielä SUUREN SUURET ONNITTELUT BURDEN PERHEELLE!!!
Ja JENNI: Oon kohta 4kk syönyt Cipralexia lievään masennukseen. Seuraavat 2 vkoa syön sillä puolikkaalla annoksella, ja sitten loppuu kokonaan. Toivottavasti tosiaan ei tule mitään hirveitä oireita lopeteuksesta... :/ Olin syksyllä TOSI väsynyt ja itkuinen koko ajan, ja niinpä miehen ja vanhemman siskoni huolesta johtuen menin lääkärin vast.otolle, ja sielläkin sitten itkuun tietysti purskahdin, ja kun täti hetken kuunteli ja teki sen testin mulle, niin lievä masennus kuulema. Eka kokeilin 3 pvää Remeroneja, mutta olin niistä niin polla sekaisin, että vaihdettiin tuohon Cipralexiin. Ne sopikin tosi hyvin - ei tullut mitään sivuoireita! Nyt siis ne pääsen jo lopettamaan, vaikka miniminähän mas.lääkkeitä pitäis se ½ vuotta syödä. Mutta lääkäri sano, että jos vähääkään tuntuu sille, että tarviis aloittaa uudestaan, niin sitten vaan sinne reseptiä hakemaan.
Ja D:lle annetaan täältä Artun kanssa hurjat aplodit pottailun onnistumisesta!!! :D Mä oon tuossa pottailussa vähän laiskotellut... Pitäis koittaa ryhdistäytyä... Potalla A istuu yleensä vaan aamuisin ja iltaisin, kun pestään hampaat samalla ;) Täytyis taas alkaa potattaa herättyä ja syötyä... No, kohta on kesä, ja voi kaveri juosta " pipu paljaana" pitkin kyliä, heh!
Mutta nyt mun täytyy lähteä sylittelemään tuota väsynyttä pientä miestä, jos vaikka saisin sen ekoille päikkäreille... Palailen ehkä paremmalla ajalla!!!
Pi-Ki ja Arttu huomenna 1v1kk
Niinpäs onkin! Hennan peikkotyttö on niin tuore tapaus, että meinasi ihan unohtua tältä hatarapäältä...
Miten teillä muuten menee Henna?
-Q-