Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähteekö miehenne usein jonnekin, ilman että kertoo sitä?

Vierailija
30.11.2008 |

Siis vain häippäisee johonkin tunneiksi? Meinasin nukkua päiväunet 2-vuotiaan kanssa. Mies pakottamalla pakotti isommankin nukkumaan kanssamme. Noh, en saanutkaan unta, makoilin vain. Mies hiippaili aikansa asunnossa, sitten meni pihalle ja kuulin kun lähti autolla jonnekin. On nyt ollut pari tuntia poissa eikä mitään tietoa missä on. Tätä tapahtuu aika usein. Itse pidän outona tätä ja olen miehellekin sanonut, että olisi hyvä tietää missä on. Miehen mielestä olen kyttääjä kun en anna mennä mihin haluaa. Mielipiteitä?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
30.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin kun tissutteli. Ei tehnyt kotona mitään huushollin eteen. Nykyisin ei lähde sanomatta, ei juo, tekee ruokaa ja kotihommia.

Vierailija
2/12 |
30.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vähintäänkin outoa on miehesi käytös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
30.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mitään kyttäämistä ole, jos haluaa tietää missä toinen on. Jos vaikka sattuu jotain sillä aikaa tms. Jos mieheni salailis menojaan, heräis kyllä epäilykset sen touhuista.

Vierailija
4/12 |
30.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meidän perheessä ei aikuisten tarvitse pyytää lupaa. Sen sijaan yhdessä sovitaan ja myöskin pidetään toinen ajantasalla liikkeistä. Mun mielestä on todella outoa, että toinen vaan häipyy mitään puhumatta.

Tuossa tilanteessa meillä olisi vähintäänkin jätetty lappu pöydälle.

Vierailija
5/12 |
30.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron tietty missä olen ollut kun tuun, tai jätän lapun. Kaupassa useimmiten.

Jos jotain salamyhkäisiä menoja on kovin usein ja suuttuu k un niistä kysytään niin ehkä sitten on jotain salattavaa.

Vierailija
6/12 |
30.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis peittele lähtöään, mutta ei yleensä "muista" sanoa mitään. Voi olla, että menee tekemään pihatöitä, voi olla että lähteekin asioille kauppaan tms. Ei ole kyse siitä, että ei haluaisi kertoa mihin lähtee, ei vain pidä tarpeellisena raportoida menojaan minulle. Ajattelee kai, että jos haluan tietää, voin aina kysyä...

Vierailija
7/12 |
30.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai no jos olisin nukkumassa niin ehkä sitten , mutta olisi kyllä lappu pöydällä tai viesti puhelimessa.

Vierailija
8/12 |
30.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. vie roskat, vie koiran ulos, hakee varastosta jotain, menee tekemään lumityöt.

Tekee mitä vaan niin kertoo sen minulle.

Vierailija
9/12 |
30.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun mies vaan katoile. Meilla ei ole keskenamme mitaan sopimusta menoista, mutta se on ihan luonnollista et huikataan jos lahdetaaan jonnekin. Tai laitetaan tekstari tai lappu.

Vierailija
10/12 |
30.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihalle menoa ei tarvitse raportoida, mutta jos poistuu kauemmas, niin on hyvä tapa sanoa minne menee. Näin toimimme molemmat ja toivottavasti lapset oppivat myös kertomaan menonsa sitten kun se on ajankohtaista.

Vierailija
11/12 |
30.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupaa ei tietenkään tarvi kysyä, mutta kaikista menoista sovitaan. Meillä on kaksi pientä lasta joita hoidan päivisin kotona.

Jos mies lähtisi ilmoittamatta, luulisin, että on suuttunut tai jotain pahaa sattunut. Hyvin outo tilanne siis.

Vierailija
12/12 |
30.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska jos sattuisi jokin tapaturma tms, se pitäisi tietää.

Hän kuulostaa enemmän kämppikseltä kuin puolisolta?