Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

2010 Haaveilijat

30.03.2008 |

itse mietin joka päivä kannataisko vielä yrittää sitä kolmatta vai ei;) joka toinen päivä mieli muutuu;(

tervehdys vaan kaikille muillekkin pitkästä aikaa ja hyvää äitienpäivää kaikille äideille=)

meillä molemmat lapset olleet viikon sairaana...toisella lääkekuuri korvatulehdukseen ja toiselle pitäis vissii lähtee päiväunien jälkeen hakemaan kuuri päivystyksest tai siis resepti...melko varmasti korvatulehdus hänelläkin=(

meillä tuo yrityksen alkamis kuukausi saattaa vielä muuttua aikaisemmaksi mutta ei sitä kannatta tuonne listaan muuttaa ku voin olla jo huomenna eri mieltä;) tänään tuntuu et yrityksen vois aloittaa jo 10/2009.

terveisin äiti 26v isi muuten jo 30v, poika 3v9kk ja tyttö 2v6kk.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
20.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa meitä melkoinen joukko, tarvittaisiin varmaan taas uusi päivitetty lista meistä, jos joku jaksaa värkkäillä??? tervetuloa vaan kaikki uudet kuumeilijat!!

kiitos vaan onnitteluista valmistumiseni johdosta, joku taisi kysellä että miltä alalta valmistuin, no minustahan tuli maaseutuyrittäjä. mutta en meinaa omaa yritystä perustaa, toimin lähinnä maatalouslomittajana.

voi että on taas kova vauvakuume päällä. pari kuukautta oli jo sellaista pientä taantumaa havaittavissa, mutta nyt on taas hinku päällä. huomasin kirpparilla kierrellessäni ihastelevani vauvan vaunuja. ja nyt olisi kova vimma päästä ompelemaan kestovaippoja....

mieheltä sain jo täyden siunauksen haaveilulleni. ensi huhti-toukokuussa aletaan yrittämään!!!

Vierailija
22/35 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimimerkki: Aperita

vanhemmat: äiti 30 v. ja isi 34 v.

monesko toiveissa: kolmas

koska yritys alkaa: 10-12/2009

missä päin asustaa: Pirkanmaa

nimimerkki: camael

vanhemmat: äiti 27 v. ja isi 33 v.

monesko toiveissa: ensimmäinen

koska yritys alkaa: 05/09

missä päin asustaa: Pohjois-Savo

nimimerkki: deeli86

vanhemmat: äiti 22 ja iskä 23

koska yritys alkaa: elo-syys 2009

missä päin asustaa: pk-seutu

nimimerkki: helene26

vanhemmat: äiti 31 v. ja isi 45 v.

monesko toiveissa:

koska yritys alkaa:

missä päin asustaa:

nimimerkki: Jeela

vanhemmat: äiti 35v. ja isi 40 v.

monesko toiveissa: pojat 2v. ja 4 v. kolmas

koska yritys alkaa: 04/09

nimimerkki: Katinka83

vanhemmat: äiti 25 v. ja isi 25 v.

koska yritys alkaa: 8/09

nimimerkki: kristinamom

vanhemmat: äiti 25 v. ja isi 28 v.

monesko toiveissa: tyttö 3 v. toinen

koska yritys alkaa: 1-2/2010

nimimerkki: mamiko

vanhemmat: äiti 26 v. ja isi 29 v.

monesko toiveissa: poika 3 v. ja tyttö 2 v, kolmas toiveissa

koska yritys alkaa: 4/2010

missä päin asustaa:

nimimerkki: Masumme:-)

vanhemmat: äiti ja iskä 24

monesko toiveissa: Arvolle (4/07) pikkuveli tai -sisko

koska yritys alkaa:?

nimimerkki: Nanonyymi

vanhemmat: äiti 27 v. isä 37 v.

monesko toiveissa: kolmas, ensimmäinen yhteinen

koska yritys alkaa: kevät -09

missä päin asustaa: Pohjois-pohjanmaa

nimimerkki:naperotx4

vanhemmat:minä 26 ja mies 25

monesko toiveissa:5,muut lapset tyttö 12/04,tyttö 12/05,tyttö 1/07 ja poika 3/08

koska yritys alkaa:-

missä päin asustaa:tällä hetkellä turussa,mutta saatamme pian muuttaa espooseen..

nimimerkki: Onnentyttö82

vanhemmat: äiti 25 v.

koska yritys alkaa:

missä päin asustaa:

Nimimerkki:PauliNea

Vanhemmat:äiti 37 v ja isä 43 v

Monesko toiveissa:kolmas- poika 7/-06 ja tyttö 3/-08

Koska yritys alkaa:aikaisintaan 7/-09

Missä päin asustaa:Espoossa

nimimerkki: Pieniminä

vanhemmat: äiti 18 v ja isä 22 v

koska yritys alkaa: ilmeisesti 2009 keväällä

missä päin asustaa: länsi-suomessa

nimimerkki: Sani1976

vanhemmat: äiti 31, isä 32

koska yritys alkaa: keväällä 2009

missä päin asustaa: pääkaupunkiseutu

nimimerkki: Sara_2008

vanhemmat:

koska yritys alkaa:

missä päin asustaa:

nimimerkki: tiramisu

vanhemmat: äiti ja isi 35 v.

monesko toiveissa: kolmatta (6/03 ja 1/06)

koska yritys alkaa: 2/09

nimimerkki: vauvaunelma

vanhemmat: minä 20 ja mies 21

monesko toiveissa: toinen, muut lapset tyttö 09/07

missä päin asustaa: etelä savo

Vuodelle 2010 haaveilevissa on:

Ensimmäistä toivovia: 6 kpl

Toista toivovia: 3 kpl

Kolmatta kaihoavia: 7 kpl

Viidettä toivovia: 1 kpl

Yhteensä meitä on 18 kpl. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä on semmoinen tunne et yrityksen vois aloittaa 01/2010=) Tonne listaan vois ens kerral muuttaa miehen iän mikä on nyt 30v ja lapset on nyt 2v ja 4v=) Vaik ei tuo oo kyl niin tarkkaa;)

Vierailija
24/35 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin vähän nostaa tätä pinoa ku oli tippunut jo toiselle sivulle;)

Itse palasin eilen lasten kans helsingistä...käytiin lintsil ja korkeassaares ja ajeltiin ratikal ja metrol mikä oli sekin elämys meidän lapsille kun sellaisia ei täällä meidän suunnalla ole;)

Kaveri sai viime viikolla neljännen lapsensa ja lisää on lähipiiriin vauvoja tulossa tässä lähiaikoina...itse täytyy pitää kuume kurissa=)

Hauskaa alkanutta vikkoa kaikille ja kerokaahan kuulumisia...vieläkö vauva on haavaeissa 2010? vai onko haaveet aikaistunut tai kenties siirtynyt hamaan tulevaisuuteen?

Vierailija
25/35 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimimerkki: Anelmaunelma

vanhemmat: minä 26 ja mies 30

missä päin asustaa: Helsinki

Hei kaikki!

Yksi kuumeilija lisää tähän joukkoon :) Kovasti tekisi mieli aloittaa yritys jo nyt mutta opinnot on vielä hieman kesken joten vielä pitää malttaa.

Mukavaa viikkoa kaikille!!

Vierailija
26/35 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

heissan kaikille!kiitos **Aperitalle lsitan päivityksestä!Pitäisiköhän meidän laittaa uusi kasa? Alkaa olemaan lista jo melkoinen, uusille kuulumisille siis vois laittaa vaikka kerran kuussa?jonkinlaisen pinon. Itsellä myös vauvakuume nostelee tasanne vaiheen jälkeisesti;)huomaan siis kanssa katselevani pikkuisia vauvanvaatteita ym kaupoissa:) Kavereille on tässä kyllä tulossa kuukauden välein pieniä, jos se vähän helpottaa? Mutta me päätettiin siis, että yritys alkaakin jo loka/marraskuussa 2009 eli enää vaan vuosi!:) Opiinot saadaan siis alta sopivasti ja näin.

Minä kanssa täällä tytön kanssa reissuleskenenä, isäntä on Madridissa työmatkalla..Palailee loppu vkosta.

Ja tosiaan lämpöinen halaus kaikille uusille tulokkaille ja vanhoillekkin toki;)!!!

Syysterkuin,Krisse ja Iita 3,5v.

Vierailija
27/35 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdys taas kaikille!

Näyttääpi kovasti siltä, että syksyä pukkaa tulemaan tänne Helsinkiinkin, hrr! Viimeistä lomapäivää tässä viettelen, huomenna pitäisi jaksaa palata opiskelun pariin. Toisaalta ihanaa päästä taas puurtamaan, olen ehtinyt ihan riittämiin lomailla, kun en onnistunut saamaan töitä enää elokuulle.

Olen viime päivinä ollut kuin tuuliviiri: mielialat ja tulevaisuudensuunnitelmat ovat vaihtuneet todella usein. Olen miettinyt opintojani, yrittänyt tehdä sellaisen suunnitelman, että saan mahdollisimman paljon opiskeltua mahdollisimman nopeasti. Paljon olen valinnut kursseja syksylle, mutta jotenkin se kummasti piristää, kun ajattelee ensi syksyä! :)

Emme ole mieheni kanssa pitkään aikaan puhuneet vauvahaaveista. Yritän hillitä itseäni, etten ihan kamalasti hehkuttaisi asiaa: olemmehan jo sopineet, että yritys alkaa joskus ensi vuoden syksyllä. Voi, joskus tuntuu kuin siihen olisi vielä kamalan pitkä aika...

Alustavasti olemme siis sopineet aloittavamme yrityksen suunnilleen vuoden päästä. Itseäni on vähän ruvennut mietityttämään nämä opinnot. Koska alamme yrittämään vasta ensimmäistä, eikä tuttavapiirissäkään ole yhtään pikkuista (yhdelle ystävälleni tosin syntyy vauva joulukuussa) , ei minulla ole aavistustakaan siitä miten raskausaika olisi järkevää "suunnitella". Tai siis...yritän valmistua kandiksi ensi vuonna, saada kandin työn tehtyä ensi vuoden jouluun mennessä. Keväälle 2010 olisi kuitenkin joitakin kursseja, ja mahdollisesti kevättalvelle yksi harjoittelu, ja minua mietityttää se kuinkakohan paljon sitä jaksaa opiskella masun kanssa? Onko muilla asiasta kokemuksia? Onko realistista odottaa, että jaksaa viimeisillään käydä jossain tentissä?

Aurinkoista alkusyksyä teille kaikille!

p.s. Sori, kun en aloittanut uutta kasaa... Olen tosi uusi näissä hommissa...ehkä joku minua kokeneempi voi sen tehdä?

Vierailija
28/35 |
07.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi kaikille!

nimimerkki: Merihelmi

vanhemmat: äiti 24 ja isä 26

koska yritys alkaa:

Olen kuumeillut jo jonkun aikaa ja lueskellut keskustelupalstoja ja nyt ilmoitan meidätkin mukaan. :) Olen opiskelija ja toivon valmistuvani kevään -09 lopussa. Teen gradua ja kurssejakin on vielä jäljellä. Valmistuttuani käväisisin vähän kurkistamassa työelämään ja sitten saisikin vauva jo tulla... :)

On tuntunut, että siihen kun aletaan yrittämään vauvaa on vaikka kuinka kauan, mutta niin se aika kuluu, että vimppa vuosi alkoi yliopistolla ja vuosi 2010 lähenee ja päätin ilmottautua tänne. On hyvä motivaatio opiskeluihin kun haluaisin saada tutkinnon valmiiksi ennen vauvaa ja vauvakuume on kova. :)

Kivaa syksyä kaikille!

Vierailija
29/35 |
30.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa kaikki jotka haaveilette vauvaa vuodelle 2010!

Laittakaa esittelyn tiedot uutena viestinä perään niin päivitän aina kun ehdin. Jos joku haluaa kikkailla värien kanssa tai muuten päivittää listaa, saa sen tehdä!

nimimerkki: camael

vanhemmat: äiti 26 v. ja isi 32 v.

missä päin asustaa: Pohjois-Savo

nimimerkki: Jeela

nimimerkki: Katinka83

nimimerkki: kristinamom

nimimerkki: mamiko

missä päin asustaa:

nimimerkki: Nanonyymi

missä päin asustaa: Pohjois-pohjanmaa

nimimerkki: Onnentyttö82

koska yritys alkaa:

missä päin asustaa:

nimimerkki: Sani1976

missä päin asustaa: pääkaupunkiseutu

nimimerkki: Sara_2008

vanhemmat:

koska yritys alkaa:

missä päin asustaa:

nimimerkki: tiramisu

Vuodelle 2010 haaveilevissa on:

Ensimmäistä toivovia: 4 kpl

Toista toivovia: 1 kpl

Kolmatta kaihoavia: 4 kpl

Yhteensä meitä on 10 kpl.

Vierailija
30/35 |
30.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivitinpäs (tosi taitava copy-pastettaja ;)) tämän meidän pinon, kun kolmas-09 siirtyi 2009 haaveilijoihin ja hän oli ne aikaisemmat tehnyt. Jos joku muu osaa tehdä hienomman (laitella värejä yms.) niin ihan vapaasti vaan. :)

Josko uuden pinon myötä syntyisi uutta keskusteluakin. Mutta nyt mun täytyy kyllä mennä keskittymään tiskivuoren valloitukseen. :(

kevätmasennuksesta kärsivä Camael

Vierailija
31/35 |
06.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jahas, täältä on siis tippunut nollayseihin ja muutama uusi..Niin se vaan taitaa mennä, että suunnitelmat muuttuu:).Mä viettelin eilen tyttöjen kanssa kotona iltaa ja siinä viinilasin ääressä keskusteltiin juuri näistä koska yrityksiä alkaa kavereilla taas...Ja siellä yks kaveri sanoi,että ovat pikku hiljaa aloittamassa pikkukakkosen yrittämistä..Meillä on heidän kanssa samanikäiset muksut ja joskus heitettiin leikillä,et jospa taas oltais samaan aikaan oottamassa...:) Mutta ei taideta välttämättä siihen nyt ehtiä..Vaikka mä heitin kyllä ukollle,että käyn ottamas kupiksen pois ja annetaan mennä,hih! Tarvii malttaa ainakin reilu vuosi vielä, että saa opinnot siihen malliin että voi sitten jo valmistua.

mutta täällä 2010 viel siis pysytään:)

krisse

Vierailija
32/35 |
19.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyppään mukaan porukkaan:

nimimerkki: Aperita

Viime vuonna vielä kirjoittelin jonkun verran tuolla haaveilijoiden puolella ja tarkoituksena oli aloittaa kolmannen yritys tässä huhti-toukokuun aikana. Uusi työpaikka ja paikkakunnan vaihdos lykkäsivät kuitenkin tätä projektia ja miltei vuoden kerkesin pähkäilemään että haluanko lisää lapsia...

Nyt tilanne on se, että kolmas lapsi olisi ihan tervetullut mutta vasta 2010, jotta ehditään saamaan asuntoasiat yms kuntoon.

Siihen asti ehkäisynä hormonikierukka, jonka näillä näkymin poistatan syyskesällä 2009.

Vierailija
33/35 |
19.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=blueviolet][size=6] ♥[/size][/color] [color=deeppink][size=5] ♥[/size][/color] [color=coral][size=6] ♥[/size][/color] [color=blueviolet][size=5] ♥[/size][/color] [color=deeppink][size=6] ♥[/size][/color] [color=coral][size=5] ♥[/size][/color] [color=blueviolet][size=6] ♥[/size][/color] [color=deeppink][size=5] ♥[/size][/color] [color=coral][size=6] ♥[/size][/color] [color=blueviolet][size=5] ♥[/size][/color] [color=deeppink][size=6] ♥[/size][/color] [color=coral][size=5] ♥[/size][/color] [color=blueviolet][size=6] ♥[/size][/color] [color=deeppink][size=5] ♥[/size][/color] [color=coral][size=6] ♥[/size][/color]

[SIZE=5][COLOR=DeepPink4]HAAVEILIJAT 2010[/COLOR][/SIZE]

[color=Indigo]Tämä on ryhmä kaikille meille, jotka haaveilemme vauvasta vuodelle 2010.[/color]

[color=Aquamarine4]Jos haluat tietosi listaan niin laita viestiin seuraavat tiedot:

Nimimerkki:

Ikä: oma ja mies

Monesko toiveissa:

Asuinpaikkakunta:[/color]

[color=red][size=6] ♥[/size][/color][color=fuchsia][size=6] ♥[/color][/size][color=purple][size=6] ♥[/size][/color][color=red][size=6] ♥[/size][/color][color=fuchsia][size=6] ♥[/color][/size][color=purple][size=6] ♥[/size][/color][color=red][size=6] ♥[/size][/color][color=fuchsia][size=6] ♥[/color][/size][color=purple][size=6] ♥[/size][/color][color=red][size=6] ♥[/size][/color][color=fuchsia][size=6] ♥[/color][/size][color=purple][size=6] ♥[/size][/color]

[color=red]nimimerkki: Aperita

missä päin asustaa: Pirkanmaa[/color]

[color=blue]nimimerkki: camael

vanhemmat: äiti 26 v. ja isi 32 v.

missä päin asustaa: Pohjois-Savo [/color]

[color=red]nimimerkki: Jeela

missä päin asustaa: pk-seutu [/color]

[color=blue]nimimerkki: Katinka83

missä päin asustaa: Pirkanmaa [/color]

[color=red]nimimerkki: kristinamom

missä päin asustaa: Pirkanmaa [/color]

[color=blue]nimimerkki: mamiko

missä päin asustaa: [/color]

[color=red]nimimerkki: Nanonyymi

missä päin asustaa: Pohjois-pohjanmaa [/color]

[color=blue]nimimerkki: Onnentyttö82

koska yritys alkaa:

[color=red]nimimerkki: Sani1976

missä päin asustaa: pääkaupunkiseutu [/color]

[color=blue]nimimerkki: Sara_2008

vanhemmat:

koska yritys alkaa:

[color=red]nimimerkki: tiramisu

missä päin asustaa: pk-seutu [/color]

[color=Crimson]Vuodelle 2010 haaveilevissa on:

Ensimmäistä toivovia: 4 kpl

Toista toivovia: 1 kpl

Kolmatta kaihoavia: 6 kpl [/color]

[color=DeepSkyBlue4]Yhteensä meitä on 11 kpl.[/color]

Vierailija
34/35 |
22.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä kun en osaa mitään n oita sydämmiä laittaa tai mitään ees..:)

Mä tässä katselin juuri tontteja :), vois olla et kun valmistuu vois alkaa rakentamaan..Mutta sit taas juuri mietin,sitä pikku kakkosen yritystä?Mä en varmaan oikeasti halua siihen rumbaan mitä monella on täs ollut,että talo ja uus asukki samaan aikaan..EIH!!!!Haluan säilyttää mielenterveyteni ja suhteeni;)..Sit taas mietin jo sitäkin,et jos ois aloittanu yrityksen vaik jo loppu vuodesta ois voinu kesän olla kotona ja sit taas 09 jatkaa syksyllä opinnot loppuun ,mut sit taas meil neljäs vuosi on super raskas ja opinnäytetyö, niin ...Voi voi:9! Mutta kaikki ajallaan...

Kun vaan sais tän kroppansa vielä joskus kilojen alta, ois kivempi sit odotella asukastakin, jos luoja sellaisen vielä meille suo..:)

Mitäs muille kuuluupi?

krisse

Vierailija
35/35 |
27.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on edelleen hiukan kaksjakoset mietteet tästä kolmosesta. Välillä oon ihan sitä mieltä, ettei ikinä enää lisää lapsia. Mutta niin vaan taas äsken kattelin huutonetissä vaunuja ja turvakaukaloita...

Onhan mulla tässä 1,5 vuotta aikaa miettiä, mutta kun sitäkään ei tiä kauanko ton kierukan poiston jälkeen raskautuminen kestää.

Nyt ollaan lisäks mietitty asunnon vaihtamista, joten ainakaan meidän yritys ei tästä aikastu, pikemminkin päinvastoin...

Hankalia juttuja, mutta oon aatellu että tuskinpa myöhemmin kadun sitä kolmannen lapsen tekemistä. Sitä taas luultavasti katuisin, jos jättäisin tekemättä..

-Aperita