Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

junteimmat 30v juhlat joissa oot ollu?

Vierailija
30.03.2008 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lahjan ja sitte vielä kustannat synttärit sekä selittelet ettei ole varaa osallistua kaikkeen taloudellisen tilanteen takia

Vierailija
2/6 |
30.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 vuoden päästä ovat vuorossa omani. Ne tulevat varmaan olemaan pienen piirin intiimit juhlaillalliset meillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö, että vaikka sitä makaronisalaattia on tarjolla niin sitä ei ole pakko ottaa jos ei tykkää! Se voi olla jonkun toisen mielestä hyvää! ;-)

Vierailija
4/6 |
30.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarjolla oli täytekakku ja 30 muffinssia jossa jokaisessa kynttilä, taustalla soi repeatilla oon kolmekymppinen ja sankarilla on tötteröhattu päässä. Juhlat olivat ihan kuten lastensynttärit, paitsi että ohjelmassa ei ollut edes sitä ongintaa :/

Vierailija
5/6 |
30.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä juhlia ikinä pidettykään...

Vierailija
6/6 |
30.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuo synttärit oli vaan vähän kummat " ehkä" , sillä oli myös sellaiset silmäläsit mallia kekkonen ilman linssejä, ja lahjat avattiin yksi kerrallaan että kaikki katsoi ympärillä ja aina kun oli avannut otatti valokuvan itsestään ja lahjasta, äidin antama lahja kuvattiin että äiti tuli kuvaan mukaan ja sankari piti saamiaan arabian lautasia esillä suu leveässä virneessä ja äiti polleana rinnallaan.

kai ne oli jotenkin ns hauskat juhlat meinattu että vähän erilaiset, mä en ollu vaivaantunut kun oli lapsikin mukana niin ihan hyvin ne meni siinä kakkua syödessä ja lapsi iloitsi ilmapalloista ja serpentiineistä mutta se ystävä vaimoineen oli hieman että joo tuota (olivat ehkä n 50v pariskunta). Ei oltu kyllä kauaa eikä kai kukaan muukaan, ystäväpariskunta lähti jo ennen meitä.

En tunne miestä kovin hyvin, hän on enemmän mun miehen tuttu.