Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

2 vk vauvan hengitys

30.03.2008 |

kukkali - 29.03. 23:07 (1/1)

vauva 2vk vanha,hengitys tosi nopeata kokoajan

vauva hengittää läähättämällä kuin olisi juoksemasta tulossa,

välillä hengitys vähenee , mutta pääsääntoisesti hengitys on tiheää, jotain 80-90kertaa min.Lääkäri sanoo vaan että hengitys on taanehtivaa ja terveydenhoitajan mielestä joillakin on

vastaavanlainen hengitys.

Vaimo ja minä olemmen huollissamme .

Onko kenelläkään tietoa asiasta...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdys!

En valitettavasti osaa vastata kysymykseen, olen itsekin ihmetellyt oman vauvan kohdalla samaa asiaa... Ja meidän vauva on kanssa pari viikkoa vanha. Olisi mukava kuulla, jos jollakin olisi kokemusta/tietoa asiasta!

Vierailija
2/5 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttö siis nyt jo melkein vuoden. Pelästyimme kovasti kun vauva oli noin viikon vanha, kun hengitti välillä tosi nopeaan, myös nukkuessaan. Veimme vauvan lastenlääkärille (jopa kahteen kertaan) ja molemmat sanoivat että se on aivan normaalia. Tuo nopeaan hengittäminen hävisi n. kuukauden iässä.

Jos kovasti vaivaa, kannattaa mennä lääkäriin kuuntelemaan sydän ja keuhkot niin ei tarvitse stressata. Saa itse mielenrauhan. Ihania vauva-aikoja teille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten ei varmasti ole mitään huolta jos hänkin sanoi että se on normaalia.

Vierailija
4/5 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen niin huolta taynna, etta soitin terkkarille viela ja saimme huomiselle laakariajan..niin saa asiaan varmuuden eika tarvii turhaan stressata asialla, jos mitaan ongelmaa ei ole. meille siis edellinen laakari totesi,etta jotkut vauvat vain hengittavat niin ja terkkkari samaa mielta..voin huomenna laittaa viestia, mita toinen laakari mielta asiasta!

Vierailija
5/5 |
01.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kavimme tanaan siis laakarissa ja kaikki nayttaa olevan kunnossa, niin keuhkot kuin sydan..laakari kylla huomasi tiheaan hengittamisen, mutta ei tarvitse olla huolissaan. haviaa yleensa noin kk sisaan pois..joillakin vauvoilla siis vain on tallaista, syyta ei tieda. vauva on virkea ja hyvavointinen.joten yritan itsekkin nyt unohtaa asian.