Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kamala vauvauume 7-kuukautisen äiti

30.03.2008 |

Mulla on kamala vauvakuume ja mulla on 7-kuukautinen tyttö. Alku oli hankalaa ja vannoin ettei enää koskaan tälläistä. Vieläkään ei nukuta öitä kunnolla ja tyttömme on ollut flunssassa joten äiti väsyksissä.Mutta silti vauvakuume on. Olen lähdössä rahanpuutteen vuoksi nyt kesällä töihin ja taon itselleni päähän ettei vielä toista lasta. Onko muita vauvakuumeisia jolla pieni lapsukainen kotona?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vauvakuume, on ollut melkein siitä lähtien kun tämä kolmas tyttömme syntyi. Hän siis täyttää ensi viikolla 6kk. Mulla on kyllä varmaan krooninen vauvakuume ;)) Mutta siis haave neljännestä pikkuisesta on mielessä päivittäin!!

Meilläkään ei tyttö nuku öitänsä kunnolla, ei ole koko pienen ikänsä aikana nukkunut.. Mutta ei se kuumetta silti estä =)

Onko teillä sitten tarkoitus aloittaa yritys milloin?

Tsemppiä kovasti sinulle :)

outs@ ja tyttö 6kk

Vierailija
2/9 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Varmaan yritys siirtyy vasta ensi keväälle kun täytyis olla nyt vähän aikaa töissä. Entäs teillä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ihana kun en ole yksin, tämän kroonisen kuumeen kanssa.

Täällä tyttö syntynyt 10/07 ja minulle iski uuden kuumeen, jo heti kun tyttö oli 3kk vanha.Niin ja neljättä minäkin kuumeilen.

Joka olis sit meidän perheen iltatähti eli vihon viimeinen,mut sen neljännen vielä tahdon.

Vierailija
4/9 |
01.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä varsinaisesti yritystä, mut ei ehkäisyäkään. Mutta ei kuukautisetkaan alkanu ja imetän joten odotellaan niitä kuukautisia eka alkavaksi. =)

Mikä päivä lokakuuta tari sun tyttö on syntyny? Mulla 4.10 :)

Kiva kyllä että on muitaki pienten vauvojen äitejä jotka kuumeilee!!

Palataan!

Vierailija
5/9 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hulluna itseäni pidän, mutta sama juttu minulla. Kaksi poikaa joista nuorimmainen 7,5kk. Ja uutta vauvaa teksis jo mieli. Puheissa se käy jos ei ihan päivittäin niin monena päivänä viikossa. Vannotan miestä että tehdäänhän vielä se kolmaski, tehdäänhän...?!?

Meil molemmat pojat olleet ns vaativia vauvoja ja vauva-aika ollut aika rankkaakin välillä, mutta vielä yhtä tekee mieli...ainakin yhtä.... ;) Mies alkaa olla jo iällä (40v) ja minä pelkään, että lakkaa haluamasta lisää lapsia kun alkaa ikä painaa. Mä vasta 30v, joten biologinen kello ei vielä tikitä loppumetrejä. Olen aina halunnut ison perheen, 3 tai 4 lasta, ja pelkään että jos hirmu kauan nyt vitkutellaan niin haave jää saavuttamatta. Toisaalta jännitän että jos lapset " liian" pienellä ikäerolla niin vauva aika on liian raskasta eikä sitten ainakaan sitä neljättä tule. On mullakin ongelmat. ;)

Opinnot pitäisi saada loppuun ja töihinkin pitäisi välillä mennä, että saisi parempaa äitiyspäivärahaa kuin mitä nyt olen saanut. Ei tämä jatkuva pennin venyttäminenkään mukavaa ole. Tässä sitä siis tasapainoillaan järjen ja tunteiden välillä.

Vierailija
6/9 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 3 lasta, 4v, 2v, ja 6vk ja laitokselta asti aina ollut kuume seuraavaan lapseen. Vauvakuumeesta ei siis voi puhua, koska vauva on aina ollut perheessä, joten lapsikuume ehkä parempi sana :) Mieheni ei hirveästi ole syttynyt mun neloskuumeelle, mutta katsotaan miten käy.. Hän on sanonut, että jos taloudellinen tilanne olisi parempi, hän haluaisi 5 lasta.

En koskaan ajatellut suurperhettä, mutta toisaalta tuntuu, ettei tää mun kuume lopu koskaan.. Ajattelin kahdenkin kanssa, että kolme on EHDOTTOMASTI maksimimäärä lapsia, mutta nyt taas ajattelen että neljä on se luku.. ;)

Eli sympatiani on kyllä vauvakuumeisten puolella, toivottavasti meille kaikille käy vielä niin kuin on tarkoitettu :)

Mikaela kera helminauhan -04, -06 ja -08

Vierailija
7/9 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että meidän tyttötrio on ollut erittäin helppohoitoinen aina. Tai nuorimmaisesta ei vielä ole kuin 6vk:n kokemus, mutta so far so good ;) Eli pelkoja tulevaisuudesta (tai seuraavista lapsista ei ole) ainakaan jaksamisrintamalla. Tytöillä ei ole myöskään allergioita, kaikki ovat olleet aina hyviä nukkumaan ja muutenkin ns. helppohoitoisia. MUTTA, se vähän mietityttää, että suodaanko meille enää neljättä tervettä lasta.. Tosin mitän ei ole vastaan sairastakaan lasta kohtaan, kaikki otetaan vastaan mitä vain annetaan, mutta tottakai sitä miettii tällaistakin.

Vierailija
8/9 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aikaisessa vaiheessa se kuume iskikin!! Meillä on tänään 2kk täyttävä neitokainen ja mulla se kuume on ollut jo muutaman viikon! Se varmaan iski kun tajusi miten ihana oma lapsi/vauva on... vauvat on aina olleet " kivoja" mutta kun oman sai niin johan selkes :)

Meilläkin on Mötiäisen kassa vähän sama juttu, mun mies täyttää tänävuonna 38 ja minä 28, tuntuu että miehen kannalta paras olisi nyt vaan " äkkiä tehdä" ne lapset :) tiedän, lapsia ei tehdä vaan saadaan mutta ajatus varmaan tuli selväksi. Olen koittanutkin jo vähän kysellä miehen kantaa seuraavaan mutta ei siitä tahdo mitään saada irti. Ehkäisyä ei olla kylläkään käytetty mutta imetän todella tiheään, ja menkat eivät ole vielä alkaneet. Raskaus onkin varmaan aika epätodennäköinen vielä tässä vaiheessa.

Mulla on jostain syystä vähän työpaikan kannalta huono omatunto jos jäisinkin suoraan toiselle äippälomalle - mutta eihän se minun murhe ole! Pomo vaan sattui silloin kun tälle äippälomalle jäin, mainitsemaan asiasta että ethän vaan oo ajatellu alkaa heti useampia tekemään ja minä tietysti silloin vastasin että no en tietenkään... Mutta mielihän saattaa muuttua.

Jep. Pitää lähteä tyttösen kanssa ulkoilemaan. Koitetaan pärjätä kuumeilujen kanssa!!!

Tolleroinen

Vierailija
9/9 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitähän jo jokunen tullut pinoon mukaan.

Outs@ meillä neiti syntynyt 24.10-07.

Meillä imutellaan kanssa melko tiheään,mutta mulla menkat jo siitä huolimati alkanut. Meillä mennään Tjot meiningillä.

Täällä myös mies 38 ja itsekkin jo 35 vuotias ,joten kiirus olisi tehdä vielä se yksi jos meinaa.

Voi itku kun meinasin jotain kirjoittaa vielä,mut vaivaa tää imetys dementtia....

Palaan taas kun muisti toimii:))