Heh, aion menna Hulliksille ihan vaan naureskelemaan kun koyhat ja juntit juoksee paakolmantena jalkana halpojen hintojen perassa.
Oikeastihan Hulliksilta ei kannata ostaa mitään muuta kuin halpoja lentolippuja, kaikki muu mitä siellä myydään " hulluun hintaa" on sekundaa tai muuten huonolaatuista tai edellisten sesonkien jämätavaraa.
Herätkää nyt te jotka hulliksista kohkaatte ja tajutkaa miten naurettavia olette jonottaessanne siellä stockan ovella ja ryysiessäne siellä tavaralaarien välissä kuin mielipuolet. :)
Minä olen se tyyppi joka seuraa touhuanne sivusta ja nauraa...
Kommentit (32)
se on aito kaupunkikarnevaali, nähtävyys sinänsä ja halpaa hupia. Selasin sitä alennusvihkoa, ja esim Lumenen valokynä tuplapakkaus maksoi 19,90, eli ihan tavalliseen hintaan. Koko homma pitää ottaa huumorilla!
Vierailija:
tervemenoa vaan! Hulluilla on halvat huvit, idiootilla ilmaiset - eikö sitä niin sanota?
Ap on landelta. Kukaan muu ei voi käyttää sanaa hullis. Voe taivahan talikynttilät!
samaan hintaan vielä liittymälennot. Se siitä viisaudestasi ap =)
muutamina takavuosina kävin hp, mutta nyt olen onnellisesti ollut käymättä viiteen vuoteen, jos ostosasiaa menen viereisiin liikkeisiin ja ei yhtään kalliimpaa tai sitten hullujen päivien jälkeen. Itse en ole löytänyt kauniita vaatteita hp olenkaan. Mutta tapahtumana ihan ok, ilman ostopakkoa tai tarvetta voin siellä käväistä, jos sille tuulelle satun.
T. köyhä, jolla ei tod varaa käydä hulluilla päivillä
sehän on cool sanoa että on joidenkin Hullujen päivien yläpuolella, että siellä vaan tyhmiä jymäytetään. Minä olenkin aito anarkisti, ja sanon että olen tehnyt sieltä hyviä löytöjä. Aion mennä sinne tänäkin vuonna nauttimaan hullunhauskasta meiningistä. Mua ei muut ihmiset häiritse, osaan jonottaa ja väistää muita.
Vierailija:
sehän on cool sanoa että on joidenkin Hullujen päivien yläpuolella, että siellä vaan tyhmiä jymäytetään. Minä olenkin aito anarkisti, ja sanon että olen tehnyt sieltä hyviä löytöjä. Aion mennä sinne tänäkin vuonna nauttimaan hullunhauskasta meiningistä. Mua ei muut ihmiset häiritse, osaan jonottaa ja väistää muita.
Saan sitten rauhassa tehdä ostokseni =)
Perheen tulot 15 500 ¿/ kuussa ja autoja pihassa Audi ja Bemari, joten ihan köyhimmästä päästä emme ole.
Silti nautin siitä, että teen hyviä löytöjä - etenkin niin monta kerralla, koska yleensä ei ole aikaa juosta erikseen jokaisen hyvän tarjouksen perässä kaupasta toiseen. Kosmetiikka ja lasten vaatteet ovat esimerkiksi ihan vakkariostoksia.
Tämä mamma ryysää siis HP:lle heti ke-aamulla käsilaukku käsivarrellaan keikkuen kuin täti Moonika konsanaan - saa nauraa ja osoitella ihan vapaasti, lupaan vilkuttaa iloisesti hymyillen takaisin :-)
Se kun vaan yksinkertaisesti on sitä, en ottaisi sen laatuista tavaraa vaikka ilmaisiksi saisi!
Ainoa mitä sieltä ostan on kosmetiikkatuotteet, ne ovat kunnon tavaraa, ja jotain ruokapuolen tuotteita