Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kummilla yleensä enemmän imetysvaikeuksia, pieni- vai isorintaisilla naisilla?

Vierailija
29.03.2008 |

Ja miksi?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
29.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on semmoiset kunnon mopontulppanännit niin varmaan helpompi imettää kuin esim. sisäänpäinkääntyneillä nänneillä.

Vierailija
2/10 |
29.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hädin tuskin A-kupin rinnoillani imetin kahta lastani vuoden kumpaakin. Eikä tarvinnut korvikkeisiin turvautua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
29.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eiköhän se ole enemmän äidin halusta yms kiinni.

Vierailija
4/10 |
29.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten sujuu isoilla tisseillä, mutta istuallaan ilman imetystyynyä on vaikeaa. Ei voi vaan ottaa käsivarrelle ja imettää kuten pienempirintaiset. Minua se hankaloittaa kun pitäs imettää jossain reissun päällä. Alussa vauvan pää meinasi hukkua sinne alle, nyt ei enää kun hänellä suurempi pää ja imeminen hallussa tyylillä jos toisellakin.

Vierailija
5/10 |
29.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten sujuu isoilla tisseillä, mutta istuallaan ilman imetystyynyä on vaikeaa. Ei voi vaan ottaa käsivarrelle ja imettää kuten pienempirintaiset. Minua se hankaloittaa kun pitäs imettää jossain reissun päällä. Alussa vauvan pää meinasi hukkua sinne alle, nyt ei enää kun hänellä suurempi pää ja imeminen hallussa tyylillä jos toisellakin.

Vierailija
6/10 |
29.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

enemmän stimulaatiota maidon eritykseen lapsen imiessä. Tarkoitti ilmeisesti rintarauhasia? No jokatapauksessa mun AA-kupin tisseistä suihkui ihan hulluna maitoa ja luovutin molempien omien lasten imetyksen aikana noin 50-60 litraa sairaalaan.

Vierailija
7/10 |
29.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

luovutusmäärä 8!! =D

Varmaan enemmän tosiaan nännistä kiinni..

Vierailija
8/10 |
29.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki jouduin tukemaan rintaa nännin yläpuolelta ettei vauvan naama peittyisi rinnalla ollessaan.

Kaiken lisäksi minulla on pienet vähän sisäänpäin kääntyneet nännit.

Mielestäni koolla ei ole väliä onnistuuko imetys vai ei vaan äidin tahtotilalla.

Vierailija
9/10 |
29.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei oikea imetysote koskaan löytynyt. Jostain se varmaan oli kiinni, mutta se jokin ei ollut äidin tahtotila.

Muistakaa sitten joskus kun itsellänne on vaikeaa, että OMASTA TAHTOTILASTA se on kiinni.

Vierailija
10/10 |
29.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen synnytystä minulla oli normaali nännit, ei siis sisäänpäinkääntyneet. Maidon noustua kuppikoko kasvoi kahdella A:sta C:hen. Rinnan iho oli niin kovilla, että koko nänni alue oli aivan tasaista. Jouduin käyttämään koko imetysjan rintakumia. Siitä ei päässyt eroon millään tavalla, yritystä kyllä oli. Olen kuullut samanlaisia kokemuksia muiltakin pienirintaiailta. Nykyisin kuppikokoni onkin sitten AA. Niin ja se joillekin fanaatikoille tärkein asia imetin 6kk.