Kukaan ollut hiusmallina? Millaista se on, kannattaako pyrkiä?
Kuinka kauan siellä menee, mitä kaikkea tekevät, saako itse vaikuttaa lopputulokseen, montako kampaajaa ja asiakasta on?
Kertokaa kaikki! :)
Kommentit (8)
Ja pitääkö siellä olla jotenkin esillä tai esitellä itseään/kampaustaan?
ap
Tekevät mitä haluavat, eikä juurikaan saa vaikuttaa. Itselläni tulos on lähes aina ollut tyylilleni täysin sopimaton, vaikkakin varmaan hieno... Permismalliksi ei kannata mennä, ainakaan jos eivät leikkaa myös. Mulla eivät leikanneet kuivia latvoja aj tulos oli sen mukainen..
mutta pitää istua lavalla muiden töllisteltävänä. Ja kauan menee, useampi tunti yleensä.
t. 4
Yksi kampaaja teki, meni vajaa 3 tuntia.
Nyt kasvatan pitkää mutta kun kyllästyn menen taas hiusmalliksi.
ja siellä ei tarvinnut mitään keimailla lavalla, vaan parturi kertoi mitä tekee muille, kun duunas mun pään.
Että ei maksanut mulle mitään ja palkkioksi saatiin toimiston varastolta valita itsellemme kasan Wellan tuotteita :)
Kiva kokemus. Omaa päätäni laittoi kaksi kampaajaa, joita kouluttaja ohjasi. Monivärivärjäys tehtiin silloin lyhkäsiin hiuksiini, leikkausmallia ei juuri muutettu. Lopussa uudistunut tukkani esiteltiin muille koulutuksessa oleville kampaajille. Ei maksanut itselle mitään. Aikaa meni n. 3 h.
Kävin koekuvauksessa ja sitten mulle soitettiin ja tarjottiin keikkaa yhteen pikkukaupunkiin. Suostuin oitis ja menimme sinne parturin kyydillä (joka oli aivan sairaan komea mies)
Sain itse päättää, kuinka paljon leikataan. Itse asiassa sanoin jo silloin puhelimessa, että en halua lyhkäsiä vaan puolipitkät ja väri vaalea. Niiinpä mulle tehtiin aivan makeet hiukset näin.
Koko hommaan meni 1/2 päivää, koska oltiin toisessa kaupungissa