Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysymys laihduttajille.. eli oletteko kokeilleet

Vierailija
29.03.2008 |

rasvanpolttokaalikeittoa? Kokemuksia? Mä tein sitä eilen ja musta se on tosi hyvää!! ainakin vielä.. ;)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäs siihen soppaan tulee?

Vierailija
2/6 |
29.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan se sama jolla olin joskus. Kaalta, porkkanaa, selleriä yms. Ei perunaa. Kyllä sitä jonkun aikaa söi, mutta kyllästyttää pidemmän päälle. Niin..ja ne kilot jotka lähtee, tulee herkästi myös takaisin.

Itse en usko kovinkaa tuollaisiin pikalaihdutuskuureihin. Painonvartijoilla sainkin sit pysyvää tulosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli elämäntapa remontin olen tehnyt, mutta voiskohan tuollasen kuurin ottaa aina välillä?

Vierailija
4/6 |
29.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön sitä tosi usein vaikken laihduttaskaan, mut kyllä sillä kilot karisee, mut mun mielestä sillä kannattaa korvata esim yks ateria ni ei just lähe lihasmassasta...Siinä ku ei kauheesti proteiiniä.

Resepti:

keräkaalia

3 sipulia

2 vihreetä paprikaa

lehtiselleriä

tomaattimurskaa

vettä

mausteita

(jotkut laittaa porkkanaa..)

Vierailija
5/6 |
29.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se menetetty paino tulee takaisin dieetin jälkeen. Jos muuten ei tykkää kaalikeitosta, niin voi yhtä hyvin purra porkkanaa tai mitä tahansa sen keiton sijaan. Kaalikeitolla ei ole mitään laihduttavaa taikavoimaa.

Vierailija
6/6 |
30.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mäkin aattelin että syön muutakin eli protskua. kun keittoa on kaapissa ja tekee mieli" napostella" niin lämmitän kipollisen ja johan himot katoaa! =)