Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko kauhea äiti jos jätän kaksiviikkoinen n. kolmeksi tunniksi hoitajalle?

Vierailija
29.03.2008 |

Huomenna on ristiäiset johon meidän on kummeina pakko osallistua. Alunperin oli tarkoitus että otamme vauvan mukaan mutta ei yhtään huvittaisi vielä niin pientä vielä suuren väkijoukon keskelle ja kun en oikein tunne ketään muista vieraista kelle vauvan antaisin siksi aikaa kun tilaisuus on.

Ajateltiin että kun vauva on muutenkin osittaisimetyksellä eli saa korviketta kun oma maito ei riitä että jos pyydettäisiin mummoa meille siksi aikaa että käydään ristiäisissä ja tullaan mahdollisimman pikaisesti kotiin. Näin olisi varmaan paljon helpompi.

Minua vaan kalvaa kamala omantunto, voiko noin pientä vielä jättää hoidettavaksi?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Huomenna on ristiäiset johon meidän on kummeina pakko osallistua. Alunperin oli tarkoitus että otamme vauvan mukaan mutta ei yhtään huvittaisi vielä niin pientä vielä suuren väkijoukon keskelle ja kun en oikein tunne ketään muista vieraista kelle vauvan antaisin siksi aikaa kun tilaisuus on.

Ajateltiin että kun vauva on muutenkin osittaisimetyksellä eli saa korviketta kun oma maito ei riitä että jos pyydettäisiin mummoa meille siksi aikaa että käydään ristiäisissä ja tullaan mahdollisimman pikaisesti kotiin. Näin olisi varmaan paljon helpompi.

Minua vaan kalvaa kamala omantunto, voiko noin pientä vielä jättää hoidettavaksi?

Vierailija
2/6 |
29.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan yrittää laittaa vauvan päiväunille ennen kuin lähdette ja hyvässä lykyssä vauva ei edes tiedä äidin olleen poissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauva rauhoittuu mumminsakin sylissä.

Vierailija
4/6 |
29.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä edes mietit moista.

Vierailija
5/6 |
29.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse jouduin jättämään vauvani kuukaudeksi keskolaan ja kamalaltahan se tuntui, mutta hyvin kaikki meni. Olin vielä viisi päivää nuhassa ja jouduin pysyttelemään poissa vauvan luota, voit uskoa että oli kamalaa silloin. Ja hyvä laps on silti.

Vierailija
6/6 |
29.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma vauvani ei osannut syödä pullosta, joten kaksiviikkoiselle kolme tuntia olisi ollut liian pitkä aika olla kokonaan syömättä. Mutta jos ruoka ei ole ongelma niin eihän siitä nyt mitään moraalista ongelmaa kannata tehdä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi