Kuinka moni aikoo ostaa HP:ltä ticketin puvun?
Kysytään nyt sitten näin päin :) Aika paljon oli toisessa ketjussa negatiivisia kokemuksia. Rupesin nyt itsekkin miettimään, että uskaltaako sitä sittenkään ostaa. Minulla on 4v tytölle reimatecin haalari ja 2- osainen puku olemassa, joten ajattelin vähän parempaan ja siistinpään käyttöön. Väri on kyllä niin ihanan raikas ( tyttö haluaisi vihreän ).
Kommentit (28)
peuhari:
MUistelen että olisin sen nähnyt jossakin 34e eihän tarjous silloin ole kovin houkutteleva.vái olenko väärässä ?
Splash maksaa n. 40 ¿. Riippuu vähän kaupasta, mutta alea tuollainen 10 ¿, jos sitten hullareitten puku on Splash. Itse en kuvasta tunnista, kun eri vuosien mallit, logot yms. vaihtelevat hieman.
Ostokseni kanssa olen kahden vaiheilla. Epäilyttää, että saattaisi olla erikoisvalmistuserä, koska oranssia Splash-pukua en ole keväällä missään nähnyt (ellei tarkoita lipstick rediä). Pitäisi sitten ensin päästä tsekkaamaan väri + muut yksityiskohdat, jotka ehkä paljastaisivat onko hutiloiden aleihin tehty malli vai ihan normaalituotannosta.
Itse en tarvitsisi kovasti kuin takin, joten tuo 29 ¿ on rajoilla haluanko ottaa riskiä hajoilevista saumoista yms. Muutenkaan tuo yhden puvun säästö ei ole suuri, kun laskee mukaan ne heräteostokset, parkkimaksut, kahvittelut yms. hullareihin itselläni liittyvät jutut.
mutta en enää osta niitä. Syynä se, että rinnuksen logo aiheuttaa kohinaa lähipiirissämme ja saamme kuulla pukevamme lapsemme vain " merkkivaatteisiin" . Tykkään Benettonin väreistä ja paidat ovat pysyneet meillä moitteettomina (ilman rumpukuivausta). Kyllähän niitä paitoja tulee joka paikassa vastaan enkä itse pitä Benettonia minään kalliina merkkinä.
Hullareilla on muutenkin paljon ns. merkkien mainostrikoita myynnissä eli katettahan noilla valmistajat tekevät, joko sitten heikomman laadun kautta tai sitten volyymilla. Vähän typerää, että aikuiset ihmiset kulkevat kaduilla perusteepparissa, jossa kissan kokoinen Marc O´Polo´tai Hilfiger. Mutta hyvää mainosta valmistajalle tietysti.
Casan satiinilakanat ovat mainioita käytössä ja meille ostetaan uusia osia setteihin sitä mukaa kun vanhemmat haalistuvat. En ole huomannut niiden keräävän pölyä, koska meillä juostaan ja pölytellään täällä sisällä silloin, kun on päiväpeitot sängyissä.
Luhdan pyyhkeistä ei kokemusta, mutta hullari-marimekot ovat olleet takuuvarmoja laatupyyhkeitä ainakin. Muuten hullareilta tulee meille suukkoja, kukkia (orkidea, ruusuja), lasten kirjoja, kenkiä. Tämän kauden hullarikengistä suuri osa on samaan aikaa tarjouksessa myös jossain toisaalla eli niidenkään vuoksi ei ole pakko ryntäämään lähteä.
Taidan jättää hullarit tämän kerran väliin (historiallista!)
en kyllä aio tuota pukua ostaa, kun kevätpuvut on jo valmiina. Eilen poika piti ensimmäisiä kertoja päällä viime vuoden HP:n pukua (kun oli vielä viime syksynä aivan liian iso). Pari kertaa hyppäsi kävelyretkellä lammikkoon ja housut kyllä kostuivat läpi, muttei alemmat housut kastuneet :) Oli siis kaverilla kumpparitkin jalassa.
Itse olen vähän kahden vaiheilla hulluista päivistä, luultavasti kuitenkin käväisen illalla ja ostan kasvovettä ja puhdistusainetta. Mies mietti Loyd:n kenkiä ja sitten niitä perusostoksia: sukkia jne.
Isommat lapset haluavat aina käydä tuolla ja ostaa ainakin ne pikku-donitsit.
Itse en kuvastosta kauheasti löytänyt mitään tai sitten ei ole tarvetta muulle kuin naaman puhdistusaineille - luultavasti tulen tuolta kuitenkin takaisin useamman keltaisen kassin kanssa:)
Benettonin paidat on meillä pysyneet kuosissaan, mutta en ole kylläkään niitä kuivausrummussa kuivannut kun pesulappu sen kieltää.
Kestää sitten sen minkä kestää.
Meillä on esikoiselle " oikea" Splash, niin voi sitten vertailla kestävyyttä ja muita ominaisuuksia.
Splash muuten maksaa melkein joka paikassa Suomessa 43¿ ja Tanskan nettikaupoissa n.40¿.
Poika siihen vihreeseen ihastui. Hieman kokoa tässä pähkäilen.
Harmi kun koot alkoivat vasta 98cm, tutölle olisin halunnut kokoa 92 sen pinkin.
Jos menee pian rikki niin kiikutan puvun takas stokkalle ja saavat sen joko korjauttaa tai antaa rahat takaisin.
Hankin omalle lapselle puvun, serkuille pari pukua sekä vielä kaverin lapsille, joten luultavasti 5-6 pukua lähtee mukaan, JOS niitä saa. Jos on ihan hirveä ryysis, niin antaa olla.
Mutta älkäähän sitten heti ajatelko, että olen trokaamassa, vaikka monta pukua ostankin. :-D
tulen itse torstaina helsinkiin eli silloin pitäisi treffata. Taidetaan poistaa tämä kysely, mutta josko joku ehtisi tarjoutua siinä välissä ;) s-postia voi laittaa osoitteeseen anna.saloma @ gmail.com , neuvotellaan sitä kautta lisää
Hinta on senverran halpa että odotan tuon asun kestävän saman kuin markettien 29,90 asut. Käytännössä jos kestää toisena asuna koko kesän niin on hintansa arvoinen.