Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaahan eskariopea. Mitä eskarilaiset voisivat tehdä äitienpäivälahjaksi?

Vierailija
28.03.2008 |

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi vuosi kerättiin isiltä ruokaohje. Koko ryhmän reseptit koottiin äideille " kokkivihoksi" . Lapset koristelivat pahvikannet. Äideiltä saatiin kiitosta jälkeenpäin (ja hämmästystä, että meidänkin iskä on löytänyt jonkun reseptin ;))

Vierailija
2/15 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koristelimme isänpäivälahjaksi jokaiselle lapselle oman t-paidan, joissa oli jokin isään liittyvä teksti ja lasten koristelut. Lapset ovat siis itse pitäneet koristelemiaan paitoja ja isä on ollut todella mielissään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten itse painettu/kuvioitu meikkipussi. Mä en oikeen kans lämpene noille t-paidoille enkä pienille käsilaukuille. Olis kiva saada jotain ihan oikeeseen käyttöön ja ylpeillä sit muille mun lapsen tekemästä asiasta;)

Vierailija
4/15 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli " taulu" johon lapset olivar piirtäneet ja koristelleen reunat ja keskelle oli tietokoneella kirjoitettu:

Meidän äiti on kiva, koska

- ja sitten lapsen omin sanoin muutama ranskalainen viiva mitä lapsi oli sanonut.

Koko komeus oli laminoitu ja koristaa keittiön seinää varmaan vielä 10 vuoden päästäkin.

Halpa ja aivan ihana huomio.

Vierailija
5/15 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen voi liimata pahville ja tehdä taulun, tällaisen sain meidän päiväkodista viime vuonna ja on kehystettynä olohuoneen seinällä.

Vierailija
6/15 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei ainakaan kovin pieni mahdu.

Vierailija
7/15 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanteen taideteos, sisäsivuille painettu käden- & jalanjälki, lapsen kertoma satu, piirustus äidistä/ perheestä ja äiti on kiva siksi kun...

tämä on ollut meidän pk:ssa tosi suosittu lahja!

Vierailija
8/15 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koristelkaa savinen kukkaruukku maalaten ja istuttakaan orvokki

Vierailija
9/15 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kukkapurkki on meillä käytössä ja neljältä lapselta olen ilahtuneena ottanut kukkapurkin ja siinä samettiruusun alun vastaan. Siitä on iloa koko kesän. Mutta sitä t-paitaa ei haluta pitää.

Vierailija
10/15 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että voi saada jotain kasvamaan. Ja ihanaa myös saada pieniä kukkia (tai ainakin kasveja) lahjaksi! :)

Vierailija
11/15 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vohvelikangasliina lapsen itse koristelema

t-paita lapsen itse koristelema esim. painatuksena tai tekstiilitussilla

tyynynpäälinen lapsen käden painallauksella

Vierailija
12/15 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai mosaiikki pannunalunen/valokuvakehys/peili...

Vierailija
13/15 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja niitä olen myös käyttänyt. Mun tyttö teki sellaisen jo 4-vuotiaana kerhossa.

Vierailija
14/15 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankin sellaisia käsittelemättömiä puuvillakasseja (voi myös ommella itse, siis ope, jos on super viitseliäs ;)

Painettiin kangasväreillä hedelmillä kuvia kasseihin. Eli hedelmät halki keskeltä, pikkasen annetaan kuivahtaa tai töpötellään pahimmat mehut talouspaperiin. Hedelmät kostetaan väriin tai väriä sivellään siihen pensselillä, hieno tulee jos samaan hedelmän puolikkaaseen laittaa kahta, tai useampaakin väliä, sekoittuvat hienosti. Todella hienoja kuvioita tuli appelsiineilla ja sitruunoilla, myös omenat ovat hyviä. Perunaan voi kovertaa ties mitä kuvioita.

Äidit oli todella mielissään, moni otti kassin ihan oikeasti käyttöön, niistä tuli todella upeita.

Tämä onnistuu myös pienempien kanssa.

Vierailija
15/15 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan