Hauskin sana tai sanonta jonka olet täältä AV:lta bongannut?
Kommentit (58)
mun mielestä ollu sellanen millä pystyy täydellisesti selittää tietyn lapsityypin tai paremminkin äiti- ja isätyypin
äitimammanen
perseiset kädet
mariskoolitissi
Osaisikohan joku nostaa sen?
Vierailija:
(Amazing Race) katsotakaan itse.Joskus täällä pyöri ketju, johon oltiin kerätty vanhempien ihmisten sanamuunnoksia ja tämä oli ihan huippu!
ei ole kovin älykäs. Siis sitä se tarkoittaa, kun joku ei ole penaalin terävin kynä.
" Hänellä ei taida hissi kulkea yläkertaan asti"
Vierailija:
selvennytstä kysyneille:
Sumutinpimppi: Jollain naisilla pissa roiskuu niinkun sumuttimesta reisille ym. ei siis tule paineella niinkun hanasta esim.
Mänkkipyyhe: Mällipyyhe, millä siis putsataa spermat pillusta, lakanoilta kyrvstä ym. mihin niitä sattuu meneen. Mänkkipyyhe tunnetusti on jossain patkanvälissä ja se on niin jäykkä kuivuneesta mällist, että taittaessa katkee kahdeksi
silloin " palstailu-urani" alussa ihmettelin vakavissani miten täällä on niin paljon sijaisäitejä jo pienillä vastasyntyneillä. :) ' Kunnes hoksasin että korvikeäiti onkin ihan oikea äiti, hän vain käyttää äidinmaidonkorviketta vauvansa ruokkimisessa.
Vierailija:
silloin " palstailu-urani" alussa ihmettelin vakavissani miten täällä on niin paljon sijaisäitejä jo pienillä vastasyntyneillä. :) ' Kunnes hoksasin että korvikeäiti onkin ihan oikea äiti, hän vain käyttää äidinmaidonkorviketta vauvansa ruokkimisessa.
(Amazing Race) katsotakaan itse.
Joskus täällä pyöri ketju, johon oltiin kerätty vanhempien ihmisten sanamuunnoksia ja tämä oli ihan huippu!
Perseiset kädet tulevat siitä, kun mies toisella kädellä pesee takapuolensa, muttei sitten pese sitä kättä vaan ottaa siihen käteen suoraan sen suihkukapulan.
Ja sitten jossain kakkaamista ja synnytystä vertaavassa ketjussa oli kakqua-rakkulat ja pasctio, niille nauroin.
pilluilkiö (p. o. pikkuilkiö siis), perseiset kädet... näitähän riittää.
Patonki messuhallissa kai alunperin viittaasi seksiin alatiesynnytyksen jälkimainingeissa :)
Muistan kerran yhden viestin kun joku ilmeisesti palstalla vasta vähän aikaa ollut teki jonkun aloituksen ja toinen tuli huutamaan sille porvoota. Tää ap sitten hämillään vastasi että ei kun mä olen Lahdesta ja mitä mun asuinpaikka tähän asiaan liittyy... :-D
Voisiko joku selittää että millainen se on?
Ihan hulvattomia runoja aiheesta oli. parhaat naurut täällä irtosi niistä.
Nyt se ei voi enää koskaan kätellä ketään. Haluaa tietää miksi joku tekee niin?