Kaksi lasta, jauhopussi ja huolimaton äiti.
Voitte varmasti kuvitella.
Noh, lapsilla oli hauskaa. Mutta äitiä vähän surettaa tuo työn määrä mikä siitä äitille aiheutui
Kommentit (11)
pääasiassa keittiössä.
Lähes täysi 2kg jauhopussi. uskomattoman paljon siinä kyllä jauhoja on ympäriinsä leviteltynä.
t. ap
Niillä on hauskaa vähän aikaa ja oppivat ainakin luonnollisen syyn ja seurauksen lain...
Sit vasta olikin kivaa kun lapset avuliaina alkoi siivota sitä märillä räteillä. Kaakaoo lattioilla ja paljon ja kun on moderni keittiö-olohuone-eteinen yhdistelmä niin sitä oli kaikissa huoneissa.
Minä lähdössä töihin uudessa mustassa jakkupuvussa, perheen kultainen noutaja päätti tulla " lähtöhalimaan" emäntänsä. Siinä vaiheessa kun kiedoin kädet koiran ympärille, tajusin vasta, että HUONO IDEA.
Ja arvatkaa löytyikö tarraharjaa mistään.
T: Kokovartaloblondi
itselläni olisi varmaan mennyt hermot ja tullut huudettua, aina pinna niin kireällä. :(
Olin lähdossä kiireellä lounaan jälkeen kahden lapsen kanssa hakemaan kolmatta eskarista n. klo 12.30. Laitoin kahden litran puolukkahillopurkkia jääkaappiin, kun se vain jotenkin lipesi ja levähti lattialle. Muovinen kova tupperwarepurkki hajosi ja puolukkahillot oli niin levällään kuin vaan saattoi olla. Hilloa löytyi kovan siivoamisen jälkeen vielä myöhemmin yhdestä seinästä, minne en olisi sen millään uskonut yltäneen roiskumaan...
Kysyin mitä ihmettä oli tapahtunut. " Mä halusin uida!" Oltiin edellisen päivänä käyty uimahallissa.
täytyy siis myöntää että piti siinä itsekkin laskea kymmeneen kun sen näki.
Mutta oma vikanihan se oli. Itse jätin sen turkasen jauhopussin pöydälle ja unohdin vahtia lapsia tarkemmin.
Olin vain tyytyväinen kun leikkivät kerrankin keskenään tappelematta.
Ihan itse siivosin. totesin että jos 3v ja vajaa 2v laskee auttamaan niin sotku on entistä pahempi....
Juu, otin kuvia.....
t: ap
keittiiönkaapin luokse, toinen kiipesi työtasolle ja avasi jauhokaapin ja lopun varmaan jo tiedät... Kaikki tämä sillä aikaa kun äiti kävi pikapikaa wc:ssä... No, kai otit kuvan muistoksi? :-)
tAPAHTUIKO KEITTIÖSSÄ?